Synttärit tänään

aureliina

Ihan ilkeän tunnustaa, että täytän tänään 63 vuotta!Eihän tämä mikään virallinen juhlimisikä ole, mutta mukavat numerot kuitenkin.
Onko muita samanikäisiä?

17

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanikäinen

      Paljon Onnea vaan,
      paljon onnea vaan,
      paljon onnea aureliina,
      paljon onnea vaan.

    • ainakin

      Onnea syntymäpäivälle.
      toivottaa kuuskyt ja risat.

    • KristaTee

      Toivottaa 60 . Tämä on paras ikä.

      • Eikö sanota, että nainen on kuin viini, paranee vain vanhetessaan!

        Onnea toivottelee mummu 65-v.


      • Atolfia

        yhtään hullumpi ikä eleä. Tässä minäkin teidän ketjuillanne pyörin, vaikka 10 vuotta on kertynyt enemmän noita vuosia.

        Mukava tätä 70-lukuakin on elää, niin kauan kuin Luoja terveyttä suo.


    • juuliska

      Onnea sinulle! Samanikäinen olen vuosissa, tosin syntymäpäiväni oli jo helmikuussa.
      Tämä on ihan hyvä ikä.

      • folk

        Sydän lämpöisiä Onnen toivotuksia!

        Toivottaa:Folk


    • minultakin

      vaikka olen rinnallasi vasta "kakara". 62 on kerätty mutta tuo 63 vasta parin kuukauden kuluttua, jos tuo yläkerran ukko suo.

      Nätit suukot ja ronskit halit sulle, synttärisankari!

    • Yykaakoolta

      Onnea siis ja hyvää vointia Sinulle Kuukoo!
      Kuudettakymmenettä kahdeksatta täällä Yykaakoo jo laukkoo,
      ja hyvinhän sieki pärjäät kun muistat pitää laiskotustaukoo!

    • Atolfia

      Jos minulla olisi onnen seula,
      ja sinulla pitkä parsinneula,
      niin onnen pussi me neulottais
      ja onni sinne seulottais.

      terv. Atolfia

    • a-woman1

      "Onnen kyyhky lentää,
      kaukomailta entää...
      Onnenkirjettä kuljettaa,
      kirjeen kelle kantaa
      onnen hälle antaa!
      kuka tänä päivänä onnen saa?
      Aureliina tänään onnen saa!"

    • angi

      kirjoittanut Galleriaan Leijonien horoskoopin.

      Hyvinhän sinulla nyt on ja vielä jatkuu juhlien jälkeen.

    • 1943

      onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa. Ootko jo saanut nämä kaksi? Ellet, tavoitteita riittää vielä. Itse jo iäkkäämpänä voi todeta, että elämä on ihmisen parasta aikaa, kuten yksi kansainvälinen tähtemme on kuulemma lausahtanut.

    • viidanhelmi

      Viime maanantaina tuli 63v pykälään.
      Ihan samanlainen olo kuin ennenkin, tuli kai vanhuuseläke-ikä täyteen?
      Ei me nykyiset 60 vielä olla läheskään vanhuksia.

    • aureliina

      kaikille synttäritoivotuksista! Tellastiina sanoi, että nainen on kuin viini, paranee vanhetessaan. Lisään siihen.... jos ei muutu etikaksi. Mutta eihän myö sitä tehdä.

      • OliviaKoo

        Vähän enemmän kuin kaksi vuotta nuorempana. Täytän syyskuussa 61, mutta mitä väliä? Ei mitään.

        Paljon onnea sinulle, aureliina.


      • OliviaKoo kirjoitti:

        Vähän enemmän kuin kaksi vuotta nuorempana. Täytän syyskuussa 61, mutta mitä väliä? Ei mitään.

        Paljon onnea sinulle, aureliina.

        puoli vuotta sitte sama tapahtui minulle.

        Otan osaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe