onko kone aivan sama kun ensi kertaa aloittaessa jos laitta ton dvd-n koneeseen?.
se tuli uuden koneen mukana.
mitä tekee blank recovery dvd
11
477
Vastaukset
- blank kuulostaa
pahalta. Tarkoittaa tyhjää. Ilmeisesti käyttäjän itse pitää kirjoittaa siihen recovery dvd jollain koneen mukana tulleella ohjelmalla.
- Koneesi
Tuon kun ajat, niin koneesi on samoilla asetuksilla kuin ostettaessa. Myös kaikki omat tiedostot ja asennetut ohjelmat häviää.
- kuulostaa
liian hyvältä ollakseen totta.
koskapa olen juuri sekottanut uuden koneen yhden ohjelma...
Onko seim asiasta jotain webbi sivua , tms.
jotta voisi olla varmempi? - valtteri...
kuulostaa kirjoitti:
jotta voisi olla varmempi?käyttöohjeesta asia selvinnee sinulle kaikkein varmimmin. Lue se.
- taitaa olla
valtteri... kirjoitti:
käyttöohjeesta asia selvinnee sinulle kaikkein varmimmin. Lue se.
hukassa..
tai on englanninkielinen...
??? - -käyttöohje
taitaa olla kirjoitti:
hukassa..
???hukassa??? Tuolla alempana olevassa viestissä ketjun aloittaja kertoo koneessa olevan vista. Jos on uusi vistakone, niin ohjeet ovat tuskin hukassa, sillä niin tuore tapaus vista on. Tai sitten syy kaikkiin ongelmiin löytyy, siitä että kone ei ole laisinkaan vistavalmis. Tuo hänen vistansa on kaiketi englannin kielinen.
- valtteri...
taitaa olla kirjoitti:
hukassa..
???hukassa?!
Käypä sitten vaikkapa ostamassa uusi kone ja muista pitää käyttöohje tallessa... ;) - löydy
-käyttöohje kirjoitti:
hukassa??? Tuolla alempana olevassa viestissä ketjun aloittaja kertoo koneessa olevan vista. Jos on uusi vistakone, niin ohjeet ovat tuskin hukassa, sillä niin tuore tapaus vista on. Tai sitten syy kaikkiin ongelmiin löytyy, siitä että kone ei ole laisinkaan vistavalmis. Tuo hänen vistansa on kaiketi englannin kielinen.
Ohje ja tuki.
Taikka manuaali ohjelmavalikosta.
Yhdessä ohjelmassa feelua? Ohjelman uudelleenasennus? Päivitys? Ajurit? Palautuspiste?
Nämä nyt tuli ekax mieleen, joku mättää lisää mahdollisuuksia. - niin kuulostaakin
kuulostaa kirjoitti:
jotta voisi olla varmempi?Kokeile!!!!!
Ei kokeilussa menetä mitään. Jos näyttää siltä että levyllä on asennettava käyttis, asenna se. Jos se on tyhjä, ""älä asenna"".
- -aiheesta
eli sinun pitää poltaa DVD:lle D:asemalla oleva recovery tiedosto. Blankillä ei tee mitään kun blank on yhtäkuin tyhjä.
http://www.tek-tips.com/viewthread.cfm?qid=1392196&page=1- toi on tapaus
oon 24h nyt etsinyt selannu konetta...
mutta toi oli hienoo et nyt on ohje..
ELI SIIS OTAN DVDn ja laitan sen koneeseen, ja seivaan sinne D aseman..tai d-asemalta jonkun ohjelman..
mahdollisesti recovery nimisen ohjelman.
kiitos..
ja tiedoksi..
koone siis tosiaan on engl. kielinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999