Kissa johtojen kimpussa

Suvi83

Miten saan kissani oppimaan ettei sähköjohtoja pureskella? Järkytyin tänään kun huomasin että kissani on kaikessa hiljaisuudessaan jyrsinyt vesivaraajan johtoja saunalla. Kissalla on jo ikää reiku vuosi, mutta kai se vielä oppii tavoille? Toinen paha tapa sillä on hyppiä seinille varjojen perässä ja lasikuitutapetti ei kestä. Siihenkin on jo jäänyt kunnon jälkiä, jotka onneksi mä olen vain huomannut. Jos mies huomaa, taitaa kissalle tulla lähtö samantien.

8

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti tomera

Kissalta leikkaisi kynnet... meillä on toiminut ainakin seinien repimiseen- seiniä kun on usein mukavampi "raastaa", kuin raapimapuuta...
      Johtoja taasen nuorempi kissa oli innokas hamuamaan... aina olen vain niskasta ottanut ja kieltänyt, kun olen huomannut...on kyllä tepsinyt...

• duski

johtoihin voi sivellä jotain pahanhajuista ja -makuista, esimerkiksi tabascoa. vielä varmempi keino on suojata johdot esimerkiksi puutarhaletkulla (siis johdot letkun sisään).

kissaa tuskin voi estää hyppimästä varjojen perään, mutta ne tapetit voi varmaan kuitenkin uusia. en viitti sanoa mitä mieltä oon miehestäsi, jos kerran tapetit (pelkkää materiaa ja täysin korvattavissa) menee kissan edelle (kissan nyt kuitenkin pitäisi oletusarvoisesti olla rakas perheenjäsen).

• ....

"Mukava" mies sulla. Onnittelut!!

• Suvi83

Kiitti vinkistä.. Pitää kokeilla jotakin esim sitä tabascoa. en tiedä et jos ois joku lelu mitä nakertaa, mutta se tahtoo hajottaa kaiken. Sillä on sellaisia pieniä hiiriä, ja se kynii ne niin ettei niihin jää karvaakaan. Hännät ja silmät se kiskoo heti irti.

• Suvi83

se mulle on. Todellinen ystävä ku mies on niin paljon reissussa. Nukkuu mun peiton alla, pää mun tyynyllä ja nassuttaa mun paitaan märkiä läiskiä. Sellainen pikkuinen kullanmuru.. Mutta kyllä mieskin tykkää siitä ku ne keskenään aina könyää. Kissa tulee kylki myyryä, häntä pörheänä kohti ja puraisee jalasta. Ja ei lopeta vaikka mitä tekee. Pakko nostaa jalat korkealle ettei se yllä. Haluaisin kovasti ottaa sille kaverin, mutta kaksi kissaa on ehkä liikaa. Kyllä niistä seuraa olis toisilleen mutta pieni pentu voi tehdä vielä enemmän pahuutta.. :)

• Felicat

On juuri oikea vaihtoehto. Minulla on aina ollut 2 kissaa kerralla ja kokemukset ovat pelkästään positiivisia. Yksi kissa yksinään ikävystyy helposti, paras mahdollinen seuralainen on toinen kissa. Yhdessä leikkiessä ja toinen toistensa kimppuun hyökätessä unohtuvat kaikki kissojen "pahuudet" sohvien ja mattojen kynsimiset, johtojen pureskelut... Kahdella kissalla on aina tekemistä keskenään, jos ei muuta niin voi sukia toistensa turkkia..

• ppps

Foliota voi pyörittää johtojen ympärille, meidän kissa ei ainakaan purrut niitä.

• samanlainen mies

Kaikki kunnia miehellesi. Eläimet ei saa rikkoa ja terrorisoida yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe