Todisteita Kummittelusta

Kummituksia On Olemassa

10

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiks..

      Tuo viimeinen linkki vaikutti hyvältä :)

      Monesti näissä jutuissa kamera on kiinteesti yhteen kulmaan päin, että hyvinkin joku voi olla lattialla makuulleen ja liikutella muka ovea/pöytää ym. piilossa.

    • muumimammanen

      En suosittele katsomaan yöllä...

      mikset? tulisko sieltä sillon jotain ihmeellistä?

      • tarkoitti,

        että sitten alkaa pelottamaan ja se ei ole kivaa yöllä...


    • Näyttää

      Valitettavasti näin kuvankäsittelyn aikakaudella ei voi luottaa näkemäänsä ellei sitä ole analysoitu perusteellisesti ja luotettavasti. Tylsää, eikö totta.

    • Jukka 88

      Aikas pelottavia oli osa noista. Tuo ylin oli kyllä paras, mutta suosittelen katsomaan kaikki. Itse ainakin olen nyt vakuuttunut kummitusten olemassa olosta.

      • karmein

        varsinkii se yks, käkäää


    • erittäin.

      vaikea sanoa,
      mikä on trikki ja mikä ei. Varsinkin näitä poltergeist ilmiöitä on helppo manipuloida.
      Ensimmäisen klipin 04:00
      kohdalla olevaa "poltergeistia" pidän selvänä trikkinä. Siinähän ennen oven aukeamista sen vieressä oleva verho alkaa luonnottomasti hiljalleen heilua. Heilunta kiihtyy kunnes ovi paiskautuu auki ja verho jää auenneen oven ja seinän väliin. Sitten ovi paiskautuu kiinni, jolloin ilmavirta tempaa luonnollisella tavalla verhon mukaansa, verhon heilunta sitten hiljenee kunnes se asettuu lepoasentoonsa. Filmaustilanteessa ovi oli alussa auki, verho sen ja seinän välissä. Sitten ovi paiskattiin kiinni, esim. narumekanismin avulla ,jolloin ilmavirta tempaisi verhon mukaansa, minkä jälkeen sen heilunta sitten vaimentui. Esitysversiossa näin kuvattu tapahtuma esitettiin panemalla filmi pyörimään väärin päin, lopusta alkuun ja heti sen jälkeen oikeinpäin.
      Huonekaluja taas voi helposti siirrellä narujen avulla ja kameraa täristellä kuvaaja linssien ulottumattomissa.

    • Heijastus?

      Ja ettei vain se "tien yli juokseva aave" oli ollut heijastus???

      • aksjjer

        Voi ollakkin. Eikös se ollut autosta kuvattu. Mutta mistäköhän se siihen heijasti? Ei ainakaan auton sisältä.


    • LiivateSieni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe