hermot menee

onneton tyttöystävä

Poikaystäväni on tuhottoman mustasukkainen ja se on pilata koko suhteemme.

Meillä on paljon yhteisiä kavereita ja hänen mielestään flirttailen kaikkien miespuolisten kavereideni kanssa. Kuulemma myös näyttää siltä, että minulla on juttua yhden jos toisenkin kanssa.

Olen yrittänyt saada häntä ymmärtämään, että rakastan vain häntä eikä minulla ole minkäänlaisia aikomuksia muiden suhteen, varsinkaan kavereideni, jotka olen tuntenut useita vuosia.

Lisäksi hän haluaa tietää ympäri vuorokauden, missä olen ja kenen kanssa. Jos seurassa on joku mies, hänen päästävä tarkistamaan tilanne.

Palasin muutama viikko sitten ulkomailta opintomatkalta ja hän oli monta päivää kovin mustasukkainen, koska uskoi että olen pitänyt hauskaa siellä. Toisin tein, olin varsin pidättyväinen baari-iltojen ym. suhteen.

Mikä avuksi? Onko todella niin että ainoa ratkaisu on lopettaa suhde? En jaksa, jos tällainen jatkuu...

2

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma napa tärkein?

No mikä helvetin pakko sinun on sitten tavata näitä miespuoleisia kavereita, kun seurusteletkin? Äläkä vaan lässytä, että olet muka "yksi jätkistä". Sinun täytyy ottaa huomioon OMAN miehesi tunteet ja mielipide asiaan, eikä vain katsoa omaa napaasi! Et taida selvästikään kunnioittaa miestäsi..taitaa olla ihan oikeastikin flirttiä sinulla näiden mies "kavereiden" kanssa. Kuulostaa aika teiniltä tuo sinun meininkisi.

Joo ehdottomasti kannattaa erota, niin voit ihan vapaasti sitten irstaasti lirkutella mies "kavereiden" kanssa, ja tuntea olevasi vähintäänkin kuningatar heidän joukossaan.

• fdhdfh

älä kuuntele tota edellistä lässyttäjää. mustasukkaset ihmiset on vaan ihan helvetin itsekkäitä. niitä kiinnostaa enemmän huomio kun sinä. sano että saat tehdä lähes mitä lystää ja jos ei kelpaa niin ettii paremman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6495
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      14
      1373
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      3
      1112
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1045
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      910
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      143
      876
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      15
      838
    Aihe