Näin miehenä kysyn siis minkälaisista miehistä te naiset pidätte?
1.Penis:lihaksikas vai semmoinen ei lihaksikas?Iso vai pieni, sellainen keskikokoinen?
2.Ihon väri:musta,valkoinen vai siltä väliltä?
3.Hiusten väri?
4.Keho: Pömppövatsa,laiha,vähän lihaksia vai lihaskimppu?
5.Pituus:Pitkä,lyhyt vai keskikokoinen?
6.Minkälaisia asioita harrastaa?
7.Luonne:Ujo,rohkea vai joku muu?
8.Raitis vai juo ja polttaa?
9.Minkälaisia vaatteita pitää?
10.Fruittari,hevari vai joku muu?(ei pakko vastata,liittyy edelliseen kysymykseen)
Minkälaisista miehistä
12
1478
Vastaukset
- Marilyn89
1.Penis:lihaksikas vai semmoinen ei lihaksikas?Iso vai pieni, sellainen keskikokoinen?
-Sellanen keskikokonen on ihan jees. Liian iso tai pieni ei oo hyvä.
2.Ihon väri:musta,valkoinen vai siltä väliltä?
-Vaalea tai ruskettunut.
3.Hiusten väri?
-Ei sillä nyt niin hirveästi väliä. Tummatukkaisiin mä kuitenkin oon aina sattunu ihastumaan.
4.Keho: Pömppövatsa,laiha,vähän lihaksia vai lihaskimppu?
-Sellanen hoikahko, lihaksia jonkinverran muttei mikään hirmuinen lihaskimppu.
5.Pituus:Pitkä,lyhyt vai keskikokoinen?
-Pituudella ei väliä, kunhan vain mies on pidempi :)
6.Minkälaisia asioita harrastaa?
-Liikuntaa nyt ainakin.
7.Luonne:Ujo,rohkea vai joku muu?
-Rohkea, rauhallinen, sosiaalinen ja hellä.
8.Raitis vai juo ja polttaa?
-Raitis on parempi. Juoda voi, kunhan ei ole alkoholisti.
9.Minkälaisia vaatteita pitää?
-Trendikkäitä, "ajan tasalla olevia".
10.Fruittari,hevari vai joku muu?(ei pakko vastata,liittyy edelliseen kysymykseen)
-Tavis.- ...
noh kerroppas sitten kuinka pitkä olet?
- cmmcm
... kirjoitti:
noh kerroppas sitten kuinka pitkä olet?
Olen 175 cm.
- kaikkien puolesta
Tälläinen on kaikkien unelmien mies:
1.Keskikokoinen, mutta ei lihaksikas.
2.Musta.
3.Musta tai punainen
4.Pömppövatsainen.
5.Mitä lyhyempi sitä parempi :).
6.Dokausta, biletystä, tupakanpolttoa, yhdenyönjuttuja.
7.Rohkea.
8.Juo ja polttaa ketjuna.
9.Trendi vaatteita jotka ovat pojalle arvokkaampia kuin mikään tyttö maailmassa.
10.Fruittari, hevari, joku muu
=) - .......
1.Penis:lihaksikas vai semmoinen ei lihaksikas?Iso vai pieni, sellainen keskikokoinen?
*Keskikokoinen
2.Ihon väri:musta,valkoinen vai siltä väliltä?
*kaikki käy, eniten pidän todella valkoisista tai sitten kevyen riskeasta iho väristä
3.Hiusten väri?
*tumma tai ruskea
4.Keho: Pömppövatsa,laiha,vähän lihaksia vai lihaskimppu?
*laiha, hiukan lihaksikas tai hiukan pyöreä, riippuen luonteesta, tyylistä yms
5.Pituus:Pitkä,lyhyt vai keskikokoinen?
*lyhyt tai keskikokoinen
6.Minkälaisia asioita harrastaa?
*Riippuu ihan ihmisestä, taiteelliset persoonat vetoavat aina. (muusikot, kirjailiat, maalaajat, yms)
7.Luonne:Ujo,rohkea vai joku muu?
*pieni ujous on todella söpöä
8.Raitis vai juo ja polttaa?
*ei polta eikä ryyppää (alkoholia saa juoda, mutta kohtuuden rajoissa)
9.Minkälaisia vaatteita pitää?
*riippuu pojan luonteesta ja ulkonäöstä.
Rock, punk (ja hevi) tyylinen pukeutuminen on mielestäni todella viehättävä.
10.Fruittari,hevari vai joku muu?(ei pakko vastata,liittyy edelliseen kysymykseen) - .,,,m,mm,
"1.Penis:lihaksikas vai semmoinen ei lihaksikas?"
Lihaksikas penis, häh? - Toope
Hahaha lihaksikas penis :D
Luuletsä et miehet treenaa penistä jollain painoilla?? XD
Ajatelkaa ny jos yleisil punttisaleil olis peniksentreenilaite XD- kuul3
maastavetoa sitomalla heppi kiinni tankoon ja sitä sit nostellaan
- lolasdadsads
ei peniksessä oo lihaksia....
mulkkus on täynnä sidekudoksia,verisuonia jne.
mut ei siel lihaksia oo.... : D - tyttönen (:
1. ei väliä kunhan ei kovin suuri
2. siltä väliltä
3. pidän itse hieman enemmän tummista
4. laiha, vähän lihaksia
5. pitkä
6. urheilu on hyvästä, kaverikseni kaipaisin jonkun joka ymmärtää jotain musiikista
7. välitön ja rento
8. raitis
9. siistejä, esim. farkkuja ym.
10. fruittari tai hevari, molemmat käy ja toki joku muukin, mutta en pidä sellasista 'olen tosimies, eikä tosimies pese kasvojaan'-tyypistä joita tunnen ihan liikaakin... - ..........tyttö..........
1. penias olisi ihan tavallinen.
2. vaalea, ja aika kalpea iho.
3. musta.
4. laiha, ja vähän lihaksia
5. keskikokoinen
6. runoutta, ja ööh..... voisi olla hyvä esim kuvataiteessa
7. rohkea luonne
8.raitis
9. Musta nahkatakki, farkut... jotaa t-paitoja, mustia mielellään. Muttei missään tapauksessa mitään gootti tai hevikuteita.
10. no aika tavallinen tapaus olisi hyvä. Pääasia on luonne, ja se ettei mies ole mahtaileva, makeileva, ja kerskuva kusipää, joka väläyttelee hymyjä kaikille tytöille. - unelma
Vastaukseni:
1.keskikokoinen tai hiukan pienempi.
2.vaalea.
3.ehdottomasti vaalet siis blondit ja saa olla pitkä tukka
4.laiha ja vähän lihaksia
5.joku 175-180
6.saa olla hiukkasen ujo,ajattelee toisia rohkea ja rellestäjä luonnettakin saa olla jonkun verran.
7.no ei mielellään poilta ja juoda saa niinkus normaalisti mutta ei siis ihan juoppoa
8.kireitä housuja valkosia ja mustia tyttömäisiä paitoja
9.rokkari
sorge unohtu toi 6 kysymys:ei väliä,saa harrastaa sitä mikä omaa mieltä kiinnostaa
Ja oli ihan pakko laittaa vielä että minun unelma mies on Jonne Aaron,niin sen tyyppisen haluaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683