Minkälaisista miehistä

Naiset pitävät??

Näin miehenä kysyn siis minkälaisista miehistä te naiset pidätte?

1.Penis:lihaksikas vai semmoinen ei lihaksikas?Iso vai pieni, sellainen keskikokoinen?

2.Ihon väri:musta,valkoinen vai siltä väliltä?

3.Hiusten väri?

4.Keho: Pömppövatsa,laiha,vähän lihaksia vai lihaskimppu?

5.Pituus:Pitkä,lyhyt vai keskikokoinen?

6.Minkälaisia asioita harrastaa?

7.Luonne:Ujo,rohkea vai joku muu?

8.Raitis vai juo ja polttaa?

9.Minkälaisia vaatteita pitää?

10.Fruittari,hevari vai joku muu?(ei pakko vastata,liittyy edelliseen kysymykseen)

12

1478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marilyn89

      1.Penis:lihaksikas vai semmoinen ei lihaksikas?Iso vai pieni, sellainen keskikokoinen?
      -Sellanen keskikokonen on ihan jees. Liian iso tai pieni ei oo hyvä.

      2.Ihon väri:musta,valkoinen vai siltä väliltä?
      -Vaalea tai ruskettunut.

      3.Hiusten väri?
      -Ei sillä nyt niin hirveästi väliä. Tummatukkaisiin mä kuitenkin oon aina sattunu ihastumaan.

      4.Keho: Pömppövatsa,laiha,vähän lihaksia vai lihaskimppu?
      -Sellanen hoikahko, lihaksia jonkinverran muttei mikään hirmuinen lihaskimppu.

      5.Pituus:Pitkä,lyhyt vai keskikokoinen?
      -Pituudella ei väliä, kunhan vain mies on pidempi :)

      6.Minkälaisia asioita harrastaa?
      -Liikuntaa nyt ainakin.

      7.Luonne:Ujo,rohkea vai joku muu?
      -Rohkea, rauhallinen, sosiaalinen ja hellä.

      8.Raitis vai juo ja polttaa?
      -Raitis on parempi. Juoda voi, kunhan ei ole alkoholisti.

      9.Minkälaisia vaatteita pitää?
      -Trendikkäitä, "ajan tasalla olevia".

      10.Fruittari,hevari vai joku muu?(ei pakko vastata,liittyy edelliseen kysymykseen)
      -Tavis.

      • ...

        noh kerroppas sitten kuinka pitkä olet?


      • cmmcm
        ... kirjoitti:

        noh kerroppas sitten kuinka pitkä olet?

        Olen 175 cm.


    • kaikkien puolesta

      Tälläinen on kaikkien unelmien mies:
      1.Keskikokoinen, mutta ei lihaksikas.
      2.Musta.
      3.Musta tai punainen
      4.Pömppövatsainen.
      5.Mitä lyhyempi sitä parempi :).
      6.Dokausta, biletystä, tupakanpolttoa, yhdenyönjuttuja.
      7.Rohkea.
      8.Juo ja polttaa ketjuna.
      9.Trendi vaatteita jotka ovat pojalle arvokkaampia kuin mikään tyttö maailmassa.
      10.Fruittari, hevari, joku muu
      =)

    • .......

      1.Penis:lihaksikas vai semmoinen ei lihaksikas?Iso vai pieni, sellainen keskikokoinen?

      *Keskikokoinen

      2.Ihon väri:musta,valkoinen vai siltä väliltä?

      *kaikki käy, eniten pidän todella valkoisista tai sitten kevyen riskeasta iho väristä

      3.Hiusten väri?

      *tumma tai ruskea

      4.Keho: Pömppövatsa,laiha,vähän lihaksia vai lihaskimppu?

      *laiha, hiukan lihaksikas tai hiukan pyöreä, riippuen luonteesta, tyylistä yms

      5.Pituus:Pitkä,lyhyt vai keskikokoinen?

      *lyhyt tai keskikokoinen

      6.Minkälaisia asioita harrastaa?

      *Riippuu ihan ihmisestä, taiteelliset persoonat vetoavat aina. (muusikot, kirjailiat, maalaajat, yms)

      7.Luonne:Ujo,rohkea vai joku muu?

      *pieni ujous on todella söpöä

      8.Raitis vai juo ja polttaa?

      *ei polta eikä ryyppää (alkoholia saa juoda, mutta kohtuuden rajoissa)

      9.Minkälaisia vaatteita pitää?

      *riippuu pojan luonteesta ja ulkonäöstä.
      Rock, punk (ja hevi) tyylinen pukeutuminen on mielestäni todella viehättävä.

      10.Fruittari,hevari vai joku muu?(ei pakko vastata,liittyy edelliseen kysymykseen)

    • .,,,m,mm,

      "1.Penis:lihaksikas vai semmoinen ei lihaksikas?"

      Lihaksikas penis, häh?

    • Toope

      Hahaha lihaksikas penis :D


      Luuletsä et miehet treenaa penistä jollain painoilla?? XD

      Ajatelkaa ny jos yleisil punttisaleil olis peniksentreenilaite XD

      • kuul3

        maastavetoa sitomalla heppi kiinni tankoon ja sitä sit nostellaan


    • lolasdadsads

      ei peniksessä oo lihaksia....

      mulkkus on täynnä sidekudoksia,verisuonia jne.
      mut ei siel lihaksia oo.... : D

    • tyttönen (:

      1. ei väliä kunhan ei kovin suuri
      2. siltä väliltä
      3. pidän itse hieman enemmän tummista
      4. laiha, vähän lihaksia
      5. pitkä
      6. urheilu on hyvästä, kaverikseni kaipaisin jonkun joka ymmärtää jotain musiikista
      7. välitön ja rento
      8. raitis
      9. siistejä, esim. farkkuja ym.
      10. fruittari tai hevari, molemmat käy ja toki joku muukin, mutta en pidä sellasista 'olen tosimies, eikä tosimies pese kasvojaan'-tyypistä joita tunnen ihan liikaakin...

    • ..........tyttö..........

      1. penias olisi ihan tavallinen.
      2. vaalea, ja aika kalpea iho.
      3. musta.
      4. laiha, ja vähän lihaksia
      5. keskikokoinen
      6. runoutta, ja ööh..... voisi olla hyvä esim kuvataiteessa
      7. rohkea luonne
      8.raitis
      9. Musta nahkatakki, farkut... jotaa t-paitoja, mustia mielellään. Muttei missään tapauksessa mitään gootti tai hevikuteita.
      10. no aika tavallinen tapaus olisi hyvä. Pääasia on luonne, ja se ettei mies ole mahtaileva, makeileva, ja kerskuva kusipää, joka väläyttelee hymyjä kaikille tytöille.

    • unelma

      Vastaukseni:
      1.keskikokoinen tai hiukan pienempi.
      2.vaalea.
      3.ehdottomasti vaalet siis blondit ja saa olla pitkä tukka
      4.laiha ja vähän lihaksia
      5.joku 175-180
      6.saa olla hiukkasen ujo,ajattelee toisia rohkea ja rellestäjä luonnettakin saa olla jonkun verran.
      7.no ei mielellään poilta ja juoda saa niinkus normaalisti mutta ei siis ihan juoppoa
      8.kireitä housuja valkosia ja mustia tyttömäisiä paitoja
      9.rokkari
      sorge unohtu toi 6 kysymys:ei väliä,saa harrastaa sitä mikä omaa mieltä kiinnostaa

      Ja oli ihan pakko laittaa vielä että minun unelma mies on Jonne Aaron,niin sen tyyppisen haluaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe