Onko kenelläkään kokemusta siitä miten ajo-ominaisuuksien käy jos laittaa Grand Voyageriin 102 kantuvuusluokan renkaat?
Olisi tarjolla edullisesti uudet (500 EUR alle asennettuna) Nokian V 215/65 R16 102V XL renkaat ja hiukan arveluttaa tarvittavaa (98) suurempi kantavuusluokka.
Grand Voyager Renkaat
5
1468
Vastaukset
- pois
Tuskin tuo asia ajo-ominaisuuksiin vaikuttaa. Renkaan muut ominaisuudet vaikuttavat enemmän.
- Nokialaiset
Mulla on GV:ssä Nokian 215/65/16 102V- renkaat
En ole huomannut mitään eroa, eli osta pois.
Itse asiassa en tiedä, miksi rengaskauppias aikoinaan tuollaiset sinne alle tuuppasi... - 3,3 LX VM-99
ALLA NOKIAN Z RENKAAT; 235-55-17 103W XL.
HYVÄT KUMIT ON. AINOA MIKÄ ERO VANHOIHIN RENKAISIIN JOTKA OLI 215-65-16 ON ETTÄNYJYISIN RENGASÄÄNET KUULUVAT HIUKAN SELVEMMIN.
PS. VANTEET SATTUU OLEMAAN ETABETA:N BLACK CHROME TETTSUIT. PAASEN VILKAAST. IHAN KOMIAT ON; VAI MIT? - Kantavuus 102
Käväisin eräässä V:lla alkavassa Nokian renkaiden "valtuutetussa" jälleenmyyntipaikassa ja siellä kauppasivat Nokian HAKKA V 102V XL renkaita Hakka-turvalla hintaan 790 satsi. Hiukan isompi kantavuus kuulemma vain parantaa ajo-ominaisuuksia. Samaa sanoivat naapuriliikkeessä josta satsi olisi lähtenyt hintaan 720 EUR.
Sinänsä kiintoisa yksityiskohta on se, että Nokian V (joka lähtee 500 EUR hintaan/satsi eräästä halvemmasta putiikista) on täsmälleen sama kuin Nokian Hakka V. Hakka V:ssa on Hakka-turva hinnassa mukana, eli jos rengas hajoaa normaaliajossa 3v ja X km aikana, saa uuden renkaan ilmaiseksi.
Jokainen voi keskuudessaan miettiä kannattaako sijoittaa 220-290 EUR rengasvakuutukseen :-)
Postimyynnistäkin löytyy:
http://ssl.delti.com/rengas-online/Rengas.html
Asennuksineen Nokian V 215/65/16 hiukan yli 500 EUR. - Kantavuus 102
Käväisin eräässä V:lla alkavassa Nokian renkaiden "valtuutetussa" jälleenmyyntipaikassa ja siellä kauppasivat Nokian HAKKA V 102V XL renkaita Hakka-turvalla hintaan 790 satsi. Hiukan isompi kantavuus kuulemma vain parantaa ajo-ominaisuuksia. Samaa sanoivat naapuriliikkeessä josta satsi olisi lähtenyt hintaan 720 EUR.
Sinänsä kiintoisa yksityiskohta on se, että Nokian V (joka lähtee 500 EUR hintaan/satsi eräästä halvemmasta putiikista) on täsmälleen sama kuin Nokian Hakka V. Hakka V:ssa on Hakka-turva hinnassa mukana, eli jos rengas hajoaa normaaliajossa 3v ja X km aikana, saa uuden renkaan ilmaiseksi.
Jokainen voi keskuudessaan miettiä kannattaako sijoittaa 220-290 EUR rengasvakuutukseen :-)
Postimyynnistäkin löytyy:
http://ssl.delti.com/rengas-online/Rengas.html
Asennuksineen Nokian V 215/65/16 hiukan yli 500 EUR.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573565
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo322101UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960