vuoden pirtein risteily lähestyy.17-19.8.laiva täynnä iloisia liikunnallisia ihmisiä ja huippuesiintyjiä antamassa tahtia.ja onhan serenaden henkilökuntakin hyvällä palvelulla aina menossa mukana.moni jo hymyilee kun vähän tietää mihin on lähdössä,eikä varmaan kukaan pety risteilyyn.jalat irti maasta kun laiva satamasta irtoaa !!!
kunnon laiva 2007
7
1134
Vastaukset
- mainostamine
o kiellet tääl, ettäs tiiät !!
- Seuraaja...
voihan tuon mainostamiseksi tulkita jo niin haluaa. Itse en kyllä näe asiaa niin.
- hymyä siullekin ettäs tiiät
harmi jos et itse pääse mihinkään missä tapaisit positiivisia ihmisiä ym.kunnon laivalla ei kuljeta leuka maassa vaan iloisin mielin hyvässä porukassa.toivon että pääset johonkin sieltä kotoa,muuten voi elämä käydä raskaaks,oikeesti.hyvää kesänjatkoa ja positiivista mieltä,vielä on kesää jäljellä
- Kerjääjä
Varsinkin esiintyjät menomatkalla!!! :D
- "liikuntalaivalle"
Cinderellalla oli monta vuotta sitten liikuntatapahtuma, autokannelle oli levitetty vihreä jumppa-alusta, ja ulkokannella oli aamulla jumppaa, porukka oli just niin liikunnallista kuin kuvitella saattaa ja hieno risteily kaikin puolin. Harmi vaan ettei tiedetty itse etukäteen asiasta, jäi omat jumppatrikoot ja -tossut kotiin.
- saa hymyn huulille
Mitä väliä ohjelmasta kun Tähkä esiintyy laivalla?
- Anonyymi
Kiitos varoituksesta. Siis silloin ei missään tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa275826- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19711- 52699
- 28637
- 49599