Onko kuulat ainoa treeniväline? JOskus oli jotain ns aquapalloja tms myös. Tietoa? Kertokaa!
lantionpohjan lihakset
10
2196
Vastaukset
- tuntuu
Eikös aquapallotkin ole juuri niitä kuulia, ne vaan ostetaan instrusta? Kuuliin täytyy liittää se varoitus, että ne voi sotkea emättimen bakteeritasapainon, eikä se tasapaino tahdo muutenkaan enää pysyä hyvänä tässä iässä hormonien heittelehtiessä. Eikä auta vaikka kuinka pitäisit kuulat puhtaina, koska bakteeritasapaino voi järkkyä ihan siitä hankauksesta. Yksilöllistä, tietty! Jumppaamisessa ei ole riskejä.
- n. 5v sitten instrussa
jos löydätet niin laittakaa vinkkiä. Treenaan toki ilmankin kuulis, mutta tuntuu jotenkin tehottomalta, en huomaa että mitään tapahtuisi joten kaipaan jotain välinettä jolla saisin kuvan lihasten kehittymisestä.
- eimittään ongelmaa
Minulla on hyvinkin tuttua geishakuulien kanssa jumppailu. Aloitin joskus kolmekymppisenä, eli 20vuotta sitten. Ehdottoman helppoa ja huoletonta treenausta. ja kuulia voin pitää sisälläni ihan milloin, ja missä tykkään liikkua.
Joskus alussa taisi olla sellaista hiiva-juttua, mutta ei välttämättä näistä palloista. Joten tämä bakteeri-juttu on hyvin kaukaa haettu kun pitää sen hygienian normaalina. - kaikki on...
eimittään ongelmaa kirjoitti:
Minulla on hyvinkin tuttua geishakuulien kanssa jumppailu. Aloitin joskus kolmekymppisenä, eli 20vuotta sitten. Ehdottoman helppoa ja huoletonta treenausta. ja kuulia voin pitää sisälläni ihan milloin, ja missä tykkään liikkua.
Joskus alussa taisi olla sellaista hiiva-juttua, mutta ei välttämättä näistä palloista. Joten tämä bakteeri-juttu on hyvin kaukaa haettu kun pitää sen hygienian normaalina.Ne alun hiivajutut on hyvinkin voineet johtua juuri pallojen käytöstä. Ei se välttämättä niin kovin kaukaa haettua ole. Itselläni on olleet aina hyvin helposti ärtyvät limakalvot ja mielelläni käyttäisin geishakuulia lantionpohjalihasten jumppaamiseen, mutta kun nuo limakalvot ärtyvät ja hiiva iskee päälle.Mieluummin harjoittelen ilman apuvälineitä ja pysyn terveenä.Pääasiahan on kuitenkin että jumppaa.
- ilman apuvälineitä
Lantionpohjan lihasten jumppaohjeita löytyy useita googlettamalla.Geishakuulat on hyvät ja tulosta syntyy pienelläkin aikavälillä.Itse olen jättänyt kuitenkin kuulat pois tulehduksien vuoksi.Jostakin syystä eivät ilmeisesti limakalvot kestäneet niiden käyttöä.Geishakuulia myyvät ainakin instru ja seksikaupat.
- neljäkasi
Minulla tämä kuulajumppaus on toiminut parhaiten. Kokemusta on jotain 15 v. silloin ostaessani Instrusta Vagitrim-kuulat. Olen käyttänyt kuulia muutaman kuukauden pausseja lukuunottamatta koko ajan.
Lisäksi olen ostanut kahdetkin laadukkaat seksikaupan kuulat. Näissä toisissa on lihaksia aktivoiva värähtelevä sisäkuula. Ovat narussa 2 kuulaa toisissaan kiinni. Materiaali hygienistä silikonia.
Ei mitään alapäänvaivoja ole ollut ollenkaan, ja lihakset pysyy timminä. Tanssiharrastus vielä tukee tätä lantionpohjanjumppaa. - Linkkivinkki ;)
Tässä olisi linkki asiasta. Mutta ilman mitään välineitä. Itse olen vuosia harjoitellut tuosta vain ja missä vain, joten en ole koskaan kokenut tarvitsevani välineitä.
http://www.lshp.fi/6b/lantionpohjan_lihasten_harjoitte.html
Mutta kukin tavallaan :) Ilolihaksia kannattaa treenata sekä terveys- että nautintosysistä.- ohjeella piukaksi
Tuo hissi-juttu lähinnä. Teen harjoituksia (yleensä 50-100 krt/pv) mut välillä unohtuu. Mies on kehunut piukaksi ja pissa ei valahtele.
Vähempikin riittää, minä olen lähinnä kiinteyttänyt vatsalihaksia tällä menetelmällä. - mutta missä tulokset?
Olen tehnyt tuota jumppaa lasteni syntymien jälkeen ja kuopuksen jälkeen jatkoin pari vuotta noin kolme, neljä kertaa viikossa. Mutta valitettavasti en oile huomannut mitään vaikutusta tuolla jumpalla.
- kopioin:
mutta missä tulokset? kirjoitti:
Olen tehnyt tuota jumppaa lasteni syntymien jälkeen ja kuopuksen jälkeen jatkoin pari vuotta noin kolme, neljä kertaa viikossa. Mutta valitettavasti en oile huomannut mitään vaikutusta tuolla jumpalla.
Harjoittele aluksi säännöllisesti useita kertoja päivässä, viitenä päivänä viikossa. Lihasten kuntouttaminen vaatii pitkäjänteisyyttä, sillä tuloksia voit havaita vasta noin 2 kuukauden kuluttua. Sen jälkeen lihasvoiman ylläpitämiseksi riittää harjoittelu 2-3 päivänä viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829