Laitetaampa pieni suuri rakkaus gallup pystyyn.
Sellainen tutkimus on tehty että ihmiset jotka näyttävät olevan sielunkumppaneita ovat lähes poikkeuksetta samaa elementtiä horoskooppi merkissä.
Vastailkaas miten teillä on! Ei tarvi olla sielunkumppaneita mutta katotaan pelaaks sama suurissa rakkauksissa niinku sielunkumppaneissa.
Jos ette tiiä elmenttejä ne menee näin
MAA
-härkä
-neitsyt
-kauris
ILMA
-kaksonen
-vaaka
-vesimies
TULI
-oinas
-leijona
-jousimies
VESI
-rapu
-skorpioni
-kalat
Suuri
25
3154
Vastaukset
- ...
maa ja vesi
- ihanaihana
vesi ja maa...skorpioni ja neitsyt! :)
- me...
olemme se..poikkeus tutkimuksessa
- vahvistaa
säännön :)
- horo-skoopperi
hmm...
- aaaaaaaaaaaaaaaaaa
samaaaa
- - nainen -
Tähän mennessä suurin rakkaus oli samaa elementtiä eli ilmaa kummallakin pää täys =)
- kaksonen*
ja vaaka
- ...meidän käy?
Tuli ja vesi yhdistelmänä ei kuulosta kovinkaan lupaavalta :)
Itse olen skorpioni, mieheni jousimies.
Toisaalta, kaksi edellistä pidempää suhdetta kuuluivat veden merkkiin myös, ja niistä ei seurannut mitään kovin positiivista... - neitsyt ja oinas
kuinkahan käy :)
- -Oinas-
Kyllä toimii!!! Ilma merkki antaa tulelle tilaa palaa :)
- neitsyt ja
kaksonen. hyvin sovitaan yhteen, paras suhde mitä mulla on koskaan ollut :))
- näin...
Itse kauris ja mies härkä, kuulema pitäs olla täydellinen pari. Ja ollaanhan me. :) Ensirakkaus neitsyt...
Eli maa, maa ja maa.- mahtava pari
saa kuumaksi ja hulluksi kaksonen.
- paineita...
Kohta pakko laittaa viestiä ja kysyä mikä elementti. Entä jos onkin väärä!!!!??????
- eäh...
ilma ja tuli. Oikein hyvä yhdistelmä, vaikka joskus on niitä erimielisyyksiäkin. Mutta kelläpä ei olisi?? Ollaan oltu kauan (16v.) yhdessä eikä loppua näy...
vesi/maa
- kysyn?
tutkimus????
mitä tutkittiin: Ulosteen väriä, vai pankkitiliä mahdollisesta tuesta näinkin tieteellisen aiheen osalta. - & VESI
- IHANAA!
Jousimies ja Jousimies! My darling!! =D
- jellona-oinas
Kaksi tulen merkkiä tapasivat toisensa 6kk sitten. Ainakin itse kaipaan haasteita suhteessa ja tässä niitä on :)
- kauris
En usko horoskooppeihin, enkä tiedä hänen merkkiään.
- kauris-m
horoskoopit on ihmeen osuvia vaikkei niihin uskoisikaan, et semmosta.
- eiiii...
Eipä meidän suhde pelittänyt kunnolla, vaikka horoskoopit lupailivatkin merkkien peusteella meille loistavaa suhdetta.
Mies rakasti kerran ja kun en heti vastannut tunteisiin samalla tasolla, suhde hiipui. Hän kyllä sanoo ettei ole tuntenut kenenkään kanssa samanlasia intohimon tunteitä, kuin mitä meidän välillä oli joskus. Kunpa vain saisin hänet takaisin.- kaksonen.
yli 30 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025