Joku juntti ammuskeli täällä Puurtilassa n.23.20 aikoihin, kuullosti haulikolta? aika järkevää touhua.. Toivottavasti ei tule lehdissä lukemaan mistään ikävistä uutisista lähipäivinä =/
Puurtilassa ammuskelua
9
2210
Vastaukset
- -abc-
Mun mielestä se kuului tehtaalta tai jostain sieltä päin, ihan kuin olisi jotakin räjähtänyt... Yksi ainoa jymäkkä peltinen pamaus kuului, aika tuhti pelkän haulikon laukaukseksi.
- kiitohinaaja
Eikö ABC ole kuitenkin 5 tien varressa ?
- nii on
kiitohinaaja kirjoitti:
Eikö ABC ole kuitenkin 5 tien varressa ?
abc on käypkankaalla pieksämäelle lähtevää liittymää vastapäätä,.
- niin silloin
täytyy antaa se varoitus ääni ennen räjäyttämistä. Puurtilassa (siellä päin missä minä asun) se kuullosti aivan haulikolta.
- -abc-
No nyt tömähti taas! Klo 18:51 aika tarkalleen. Tuo ei tasan voi olla haulikko, kun maakin tärähtää täällä Savonmäessä. Ja ilmeisesti kuuluu Puurtilaan asti..
P.S. ABC on nimimerkki...- !!!!!
Joko on annettu tsunamivaroitus?
- tuota en minä
kuullut mikä tänään mukamas pamahti, vaikka Puurtilassa asunkin. Eilistä ei voinu olla kuulematta.
- laktoosi
Antakee anteeks, multa välillä piäsöö pössäytys kun meinoo nuo kaasut mahassa kiertee. Koittakee kestee..
- Minikohveri
laktoosi kirjoitti:
Antakee anteeks, multa välillä piäsöö pössäytys kun meinoo nuo kaasut mahassa kiertee. Koittakee kestee..
Eelen kun katuvalot piätti sammua siinä kymmenen aekoihin niin mua rupes järisemmään niin että miun telekkari putos lattialle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813