Mun hamsteri on alkanut pulleentua ihan kauheesti,nyt se on ihan hirveen pullukka.
se on ihan sairaan vanhakin....2 vuottA JO!
auttakaa,mitä teen,oon pikkusen vähentänyt ruokamäärää,mutta ei auta,ja se saa aina kun on virkeä juosta turvallisesti mun isossa huoneessa,mutta kun mun julle kulta voi yhä ihan huonosti...
voitteko te mitenkään auttaa?jos voitte,vastatkaa heti tähän viestiin..
apua,mun kulta voi huonosti? =(
5
381
Vastaukset
On aika vaikea sanoa, mikä hamsterillasi on, kun et kerro tarkemmin. Ainoa, mitä tuosta pulskistumisesta tulee minulla mieleen, on suuri kasvain sisäelimissä, jonka vuoksi se näyttää pulleammalta.
Tuntuuko hamsterissa möykkyjä? Onko sen maha sinertävä? Onko sen käytöksessä/ulkonäössä tapahtunut mitään muita muutoksia? Mitä lajia ja kumpaa sukupuolta hamsterisi on?
Jos olet kovasti huolissasi hamsteristasi, suosittelen käymään sen kanssa eläinlääkärillä.- tyttö 11 v
se on sukupuoleltaan poika,eikä sillä tunnu möykkyjä vatsassa,vatsa on silti kova?
hamsterin vatsa ei sinerrä,vaan on ihan normaalin näkönen,iso vain... :D
sille ei oo tapahtunut mitään muuta muutoksia,ihan yhtä ketterä ja vilkas,kuin pienenä :)
se on pitkäkarvanen..?
- hamzu_
Mäkin suosittelen eläinlääkäriä.
- tyttö 11 v
se on sukupuoleltaan poika,eikä sillä tunnut möykkyjä vatsassa,mutta vatsa on silti kova.hamsteri ei ainakaan ulkonäön perusteella voi todellakaan huonosti,päin vastoin... ?
- tyttö 11 v
tyttö 11 v kirjoitti:
se on sukupuoleltaan poika,eikä sillä tunnut möykkyjä vatsassa,mutta vatsa on silti kova.hamsteri ei ainakaan ulkonäön perusteella voi todellakaan huonosti,päin vastoin... ?
tuli vahingossa 2 kertaa melkei sama teksti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067