10.8-07 Perjantai

Raittiina perjantaista huolimatta.

7

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pa.pio

      ...vuoksi raitis päivä perjantai tänään.

      • Cettuz!

        päivää raittiina.


      • Oolofi
        Cettuz! kirjoitti:

        päivää raittiina.

        Kyllä. Puoltoista vuotta AA.ssa, kas viikkoo raittiina. Näin kärjistetysti sanottuna. Mutta nyt aion kans pysyä raittiina! Ainakin tän päivän.


    • aahoohoo

      kengät ja iso kasa muitaki rajatapauskenkiä mitkä luulin jo heittäneeni pois. Ihme ja kumma kun pistää puoleks vuotta jotkut kamat kellariin ja sitten kun hakee ne pois niin ne näyttää melkein uusilta. Ihan kun ne nuortuis siellä häkissä. Päteeköhän sama ihmisiinki. Jos ite menis häkkiin joksku aikaa niin näyttäskö sitä toisten silmissä nuoremmalta. Olis säilöttynä niin ku herkkukurkku...

      Taisin poiketa asiasta. Sitä mun vaan piti kertoo että maanantaina alkaa duunit. Jos oisin uskaltanu luottaa työnsaantiin keväällä niin kesän ois voinu viettää ku vasikka pellossa mutta taka-alalla koko ajan jäyti et jos työtä ei saa syksyllä niin ei ihan voinu täysin rinnoin nauttia kesän vapaasta.

      En näyttäny vieläkään päässeeni varsinaiseen asiaan: muutto on edessä syys-lokakuun vaihteessa - meren rannalle.

      Ei tästä tuu mitään. Sitähän mun piti, että raittiina. Kivennäisvettä lähetin miehen hakemaan - ite en viitti kun on tärkeempääki tekemistä: meen patiolle ajattelemaan sinisiä ajatuksia.

      • oon kade

        "muutto on edessä syys-lokakuun vaihteessa - meren rannalle."

        Voihan neä,meri ois paikka jonka läheisyydessä minäkin tahtoisin asua:/ kade oon...


      • aahoohoo
        oon kade kirjoitti:

        "muutto on edessä syys-lokakuun vaihteessa - meren rannalle."

        Voihan neä,meri ois paikka jonka läheisyydessä minäkin tahtoisin asua:/ kade oon...

        Olet tervetullut hyyryläiseksi mutta sen vastineeksi saat jakaa huoneen Ison O:n (=koira)kanssa ja ulkoiluttaa sitä vähintäin kerran päivässä - minimiaika 35 minuuttia, josta kymmenen tehokasta kouluttamista. Saat käyttää meidän ruoka-astioita - Oskarilla on ikiomat.


      • Oon kade....
        aahoohoo kirjoitti:

        Olet tervetullut hyyryläiseksi mutta sen vastineeksi saat jakaa huoneen Ison O:n (=koira)kanssa ja ulkoiluttaa sitä vähintäin kerran päivässä - minimiaika 35 minuuttia, josta kymmenen tehokasta kouluttamista. Saat käyttää meidän ruoka-astioita - Oskarilla on ikiomat.

        Mikähän lie paikan nimi,mutta tossa Espoon lähellä on suht uusi asuinalue,meren rannassa sekin.Yksi tuttu oli siellä vuokralla ja kuitenkin luopui asunnostaan.Ei tykännyt?!!? Ja minä oisin onneni kukkuloilla sellaisessa paikassa....ainakin kauniilla kesäsäällä....

        Hyyryläisen virka kyllä kiinnostaisi,työtehtävätkin ok....on vaan omat koulutettavat huolehdittavat vielä vaiheessa...

        Mutta voi....meri,yleensä vesi on jotenkin niin rauhoittava elementti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe