Raittiina perjantaista huolimatta.
10.8-07 Perjantai
7
500
Vastaukset
- Pa.pio
...vuoksi raitis päivä perjantai tänään.
- Cettuz!
päivää raittiina.
- Oolofi
Cettuz! kirjoitti:
päivää raittiina.
Kyllä. Puoltoista vuotta AA.ssa, kas viikkoo raittiina. Näin kärjistetysti sanottuna. Mutta nyt aion kans pysyä raittiina! Ainakin tän päivän.
- aahoohoo
kengät ja iso kasa muitaki rajatapauskenkiä mitkä luulin jo heittäneeni pois. Ihme ja kumma kun pistää puoleks vuotta jotkut kamat kellariin ja sitten kun hakee ne pois niin ne näyttää melkein uusilta. Ihan kun ne nuortuis siellä häkissä. Päteeköhän sama ihmisiinki. Jos ite menis häkkiin joksku aikaa niin näyttäskö sitä toisten silmissä nuoremmalta. Olis säilöttynä niin ku herkkukurkku...
Taisin poiketa asiasta. Sitä mun vaan piti kertoo että maanantaina alkaa duunit. Jos oisin uskaltanu luottaa työnsaantiin keväällä niin kesän ois voinu viettää ku vasikka pellossa mutta taka-alalla koko ajan jäyti et jos työtä ei saa syksyllä niin ei ihan voinu täysin rinnoin nauttia kesän vapaasta.
En näyttäny vieläkään päässeeni varsinaiseen asiaan: muutto on edessä syys-lokakuun vaihteessa - meren rannalle.
Ei tästä tuu mitään. Sitähän mun piti, että raittiina. Kivennäisvettä lähetin miehen hakemaan - ite en viitti kun on tärkeempääki tekemistä: meen patiolle ajattelemaan sinisiä ajatuksia.- oon kade
"muutto on edessä syys-lokakuun vaihteessa - meren rannalle."
Voihan neä,meri ois paikka jonka läheisyydessä minäkin tahtoisin asua:/ kade oon... - aahoohoo
oon kade kirjoitti:
"muutto on edessä syys-lokakuun vaihteessa - meren rannalle."
Voihan neä,meri ois paikka jonka läheisyydessä minäkin tahtoisin asua:/ kade oon...Olet tervetullut hyyryläiseksi mutta sen vastineeksi saat jakaa huoneen Ison O:n (=koira)kanssa ja ulkoiluttaa sitä vähintäin kerran päivässä - minimiaika 35 minuuttia, josta kymmenen tehokasta kouluttamista. Saat käyttää meidän ruoka-astioita - Oskarilla on ikiomat.
- Oon kade....
aahoohoo kirjoitti:
Olet tervetullut hyyryläiseksi mutta sen vastineeksi saat jakaa huoneen Ison O:n (=koira)kanssa ja ulkoiluttaa sitä vähintäin kerran päivässä - minimiaika 35 minuuttia, josta kymmenen tehokasta kouluttamista. Saat käyttää meidän ruoka-astioita - Oskarilla on ikiomat.
Mikähän lie paikan nimi,mutta tossa Espoon lähellä on suht uusi asuinalue,meren rannassa sekin.Yksi tuttu oli siellä vuokralla ja kuitenkin luopui asunnostaan.Ei tykännyt?!!? Ja minä oisin onneni kukkuloilla sellaisessa paikassa....ainakin kauniilla kesäsäällä....
Hyyryläisen virka kyllä kiinnostaisi,työtehtävätkin ok....on vaan omat koulutettavat huolehdittavat vielä vaiheessa...
Mutta voi....meri,yleensä vesi on jotenkin niin rauhoittava elementti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753