Hp media cener ongelma

Tuoppi

Moi, minulla olisi pienoinen ongelma, omistan Hpn media centerin ja aivan yhtäkkiä en voi ladata ohjelmaopas tietoja, sanoo vain "windowsin järjestelmä virhe (koodi:3)"

Ja toinen ongelma on että ennen kuin kone äänitti ohjelmaa, oikealle ala ruutuun kellon viereen tuli punainen piste joka kertoi mitä ohjelmaa se tallentaa...
Onko kenelläkään hajua mistä nyt kiikastaa? kiitos etukäteen :)

13

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjeita...

MC-ohjeessa pyydetään sammuttamaan ohjelma ja käynnistämään uudelleen. Ja jos ei toimi yhteys valmistajaan. Mutta tsekkaa onnistuuko ohjelmaoppaan hakeminen, eli pääseekö ohjelma nettiin vai estääkö esim palomuuri sen. Jos ilmoittelee ettei opasta ole saatavilla, niin yritä asentaa uudelleen ja katso, että hakee oikealta alueelta oikeat kanavat.

• Tuoppi

Palmomuurillani ei ole asiaa tähän ongelmaan, yritän asentaa uudeleen tv kanavat ja ohjelmpaoppaan.
        Arvelisin vain että olen vahingossa poistanut jonkun servicen pois käytöstä msconfigista joka olisi mediacenterin ohjelmpaopas, en kuitenkaan löytänyt mitään siihen viitavaa, no kokelen asentaa uudeleen tvkanavat, ilmoittelen myöhemmin asiasta, kiitos nopeasta vastauksesta :)

• Tuoppi

no niin yritin yllä olevaa ja tarkastin että kaikki on oikein, kun menin asetuksiin ja valitsin ohjelmaopaanmäärittäminen, hyväksyin sopimuksen ja annoin postinumeroni ohjelma löysy palvelun mutta kun yritin se aikoi ladata ohjelmaopasta niin media center ilmoitti;

virhe yrittäessä käynnistää oppaan lataaminen. koodi 3

mikä nytten avuksi?

• ohjeita...

BITS-tiedostoissa on jokin bitti poikittain tai ne puuttuu. Aluksi voisi kokella ohjemaopas kohdasta valita palauta oletus-asetukset. Järeämpiä toimia jos ei ota toimiakseen, ymmärsin, että on aiemmin toiminut; Paluta tietokone aikaan jolloin se vielä toimi.

• Tuoppi
        ohjeita... kirjoitti:

BITS-tiedostoissa on jokin bitti poikittain tai ne puuttuu. Aluksi voisi kokella ohjemaopas kohdasta valita palauta oletus-asetukset. Järeämpiä toimia jos ei ota toimiakseen, ymmärsin, että on aiemmin toiminut; Paluta tietokone aikaan jolloin se vielä toimi.

Onko vielä muuta keinoa kuin palautus? en haluaisi menetää kaikkia töitäni jota olen tehnyt viimeisen 2 viikon aikana kun se ei ole pelannut.
        Esim kuinka monta noita bits tiedostoja on? jos esim joku laittaisi ne zip tiedostoksi ja minä vaihtaisin ne tai jotain. Vakio asetuksetkaan eivät nyt toimineet.
        Ja onko se varmaa että en ole vahingossa poistanut vain jonkun servicen pois käytöstä joka pitäisi olla päälä että tuo toimisi oikein?
        Kiitos avusta paljon.

• ohjeita..
        Tuoppi kirjoitti:

Onko vielä muuta keinoa kuin palautus? en haluaisi menetää kaikkia töitäni jota olen tehnyt viimeisen 2 viikon aikana kun se ei ole pelannut.
        Esim kuinka monta noita bits tiedostoja on? jos esim joku laittaisi ne zip tiedostoksi ja minä vaihtaisin ne tai jotain. Vakio asetuksetkaan eivät nyt toimineet.
        Ja onko se varmaa että en ole vahingossa poistanut vain jonkun servicen pois käytöstä joka pitäisi olla päälä että tuo toimisi oikein?
        Kiitos avusta paljon.

Sinulla pitäisi kai olla mc-asennus cd, jos olet hankkinut sen laillisesti.Korjaus asennus ei pitäisi hävittää työtiedostoja. Ei kyllä ole omaa kokemusta...toinen mahdollisuus on yrittää päivittää ohjelma ms sivuilta.

• lisäohjeita
        ohjeita.. kirjoitti:

Sinulla pitäisi kai olla mc-asennus cd, jos olet hankkinut sen laillisesti.Korjaus asennus ei pitäisi hävittää työtiedostoja. Ei kyllä ole omaa kokemusta...toinen mahdollisuus on yrittää päivittää ohjelma ms sivuilta.

Tiedostoja löytyy mun koneelta neljä kpl,voin yrittää lähettää...mihin?

• Tuoppi
        lisäohjeita kirjoitti:

Tiedostoja löytyy mun koneelta neljä kpl,voin yrittää lähettää...mihin?

on ohjelma lailinen, mutta en saanut mitään cdtä mukana. Voisit lähettää ne tiedostot mun sähköpostiin;
        [email protected] ja kertoa minne ne menee, kokelen kans päivittää ohjelman :)
        Kiitos avusta.

• ohjeita.
        Tuoppi kirjoitti:

on ohjelma lailinen, mutta en saanut mitään cdtä mukana. Voisit lähettää ne tiedostot mun sähköpostiin;
        [email protected] ja kertoa minne ne menee, kokelen kans päivittää ohjelman :)
        Kiitos avusta.

Katso vielä löytyykö koneeltasi monta BITS tiedostoa... klickaa tiedostoja ja valitse päivitä,(eivät ne pitäisi itsestään hävitä). Etsi/tiedostot ja kansiot

• Tuopp
        ohjeita. kirjoitti:

Katso vielä löytyykö koneeltasi monta BITS tiedostoa... klickaa tiedostoja ja valitse päivitä,(eivät ne pitäisi itsestään hävitä). Etsi/tiedostot ja kansiot

Nämä löytyi;
        http://img404.imageshack.us/my.php?image=nytmitui6.gif

mitä nyt piti tehdä?

• ohjeita bits

• Tuoppi
        ohjeita bits kirjoitti:

Kokeile vielä täältä http://support.microsoft.com/kb/842309/fi

Kiitos avusta, nyt toimii ohjelma opas. Ongelma oli että olin deactivoinut tuom servicen ohjelmalla joka väitti sitä hyödöttömäksi, activoin sen taas ja kaikki toimii :)

Vielä olisi yksi juttu joka voisi tarvita fiksaamista, ennen kuin äänitin ohjelmaan ilmesty alas kellon viereen punainen täplä joka ilmoitti mitä tallenan, mistäköhän johtuu että semmoinen ei enään näy?

• valitaan...
        Tuoppi kirjoitti:

Kiitos avusta, nyt toimii ohjelma opas. Ongelma oli että olin deactivoinut tuom servicen ohjelmalla joka väitti sitä hyödöttömäksi, activoin sen taas ja kaikki toimii :)

Vielä olisi yksi juttu joka voisi tarvita fiksaamista, ennen kuin äänitin ohjelmaan ilmesty alas kellon viereen punainen täplä joka ilmoitti mitä tallenan, mistäköhän johtuu että semmoinen ei enään näy?

ominaisuudet/mukauta=>entiset kohteet=>näytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2038
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1713
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe