Sisäsiisteys

beeerit

9 viikkoinen pentuni on alusta asti osannut käydä ulkona kakalla, pissa tulee juuri siihen mihin on tullakseen. Nyt kun ollaan oltu ulkona tosi paljon, (takaovi on koko ajan auki, joten koira pääsee ulos halutessaan) se leikkii/ nukkuu ulkona ja sitten tulee SISÄLLE pissalle! Aargh! Meneeköhän nyt paikat sekaisin jotenkin? =)

4

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terristi

tuon ikäiseltä voi vielä edes odottaa sisäsiisteyttä. Aiheesta muuten löytäisit tältäkin palstalta järkysti kirjoituksia kun viitsisit käyttää etsi-toimintoa.

Koiralta voi odottaa täyttä sisäsiisteyttä vasta siinä kuuden ikäkuukauden kieppeillä, hieman vaihdellen yksilöstä riippuen.

Kait muistat kehua koiraa kunnolla joka kerta kun hätä tulee oikeaan paikkaan ja olla hissunkissun kun hätä tulee väärään paikkaan?

• ylösalaisin

niinkuin jo terristi kirjoittikin, pentu on vielä pieni. ymmärrystä siis peliin!! mutta, voisiko olla käynyt niin, että pentu piyääkin pihaa "pesänään", jota ei liata. ja sisälle pesän ulkopuolelle tehdään tarpeet. niin, sanoit, että pentu leikkii , nukkuu ja syökinkö myös ulkona. ne on asioita, joita tehdään yleensä pesässä, ja pesäähän ei liata.

• alkuperäine

Ei pentu sentään ulkona syö..=) Ja kyllä suurin osa pissoista onneksi tulee ulos kun heti heräämisen/ syömisen yms jälkeen menee pihalle. Välillä vaan juostaan sisään täysillä pissalle.

• Toope 2
        alkuperäine kirjoitti:

Ei pentu sentään ulkona syö..=) Ja kyllä suurin osa pissoista onneksi tulee ulos kun heti heräämisen/ syömisen yms jälkeen menee pihalle. Välillä vaan juostaan sisään täysillä pissalle.

Kokeilepas opettaa se tekemään kehotuksesta ja heti palkinto kun tekee oikeaan paikkaan.Mulla on neljä koiraa tällä hetkellä nuorin on 10KK ja kaikki olen opettanut tekemään kehotuksesta,Namipalalla oppii äkkiä kehotus sanaksi voit keksiä minkä hyvänsä,mulla se on Pissalle.Mullakin on kesänajan ollut ovet auki,mutta siitä huolimatta käyn useasti kehottamassa pennun pissalle aina samaan paikkaan ja heti nami kun onnistunut.Tosin mun pentu on ollut jo siisti useamman kuukauden.Siitä on hyötyä itsellekin jos oppii kehotuksesta tekemään ja itsellä on johonkin kiire.Niin ei tarvii kytätä että koska tekisvät,vaan se tapahtuu heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      678
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75
      576
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56