Hei. Olemme keski-ikäinen tuore aviopari. Kyllä järjellä ymmärtää, että tähän ikään mennessä on yli neljännesvuosisata jo suhteita ihmisillä takana...silti naisena olen usein tosi mustasukkainen miehen menneisyydelle. Ihan nuorena tehdyille hölmöilyille, suhteen tapaisille ja tosi pitkälle avoliitollekin. Välillä helpottaa kun ajattelen järjellä, että mennyt on mennyttä, sitä en voi muuttaa, en silloin ollut hänen kanssaan, ne ovat hänen omia kokemuksiaan ja tuntemuksiaan, samoin kun minun jutut ovat minun, ei niissä minulle ole mitään erikoista, koska ovat tuttuja juttuja, samoin siis hänelle hänen omat suhteensa ovat tuttuja...en osaa tuota selittää paremmin. Mutta silti iskee kuin tikari mustasukkaisuus...kai se on omistamisen halua, että jos saisin vaikuttaa, ei hänellä olisi ollut yhtään mitään koskaan kenenkään kanssa...ihan tyhjä valkoinen taulu menneisyys, mutta sehän ei olis realistista. En tiedä mistä tämä oikein tulee. Onko kukaan saanut vastaavaa aisoihin ja miten???? Ajan kanssa helpottanee?
Mustasukkainen MENNEESTÄ!
2
1201
Vastaukset
- muitaon
Järjen käyttö eli ns.järkeily vain usein pahentaa asiaa, sillä se on pohjimmiltaan vain valehtelua itselle.
Kun mustasukkaisuuden tunne tulee päälle niin kerro miehellesi rehellisesti miltä sinusta siloin tuntuu. Vain siten hän voi tietää asiasta ja saatte rehellisesti puhuttua tunteistanne ja peloistanne.
Mustasukkaisuus syntyy pelosta ja kun epävarmuus ja pelko poistuu häviää mustasukkaisuuskin. - musti
Minulla on aivan samat tuntemukset! itse olen 23-vuotias ja tyttöystäväni samanikäinen. Asumme eri maissa tällä hetkellä(hän ei ole suomalainen). Olen useasti mustasukkainen hänen aiemmista poikaystävistä. Vaikka ne hetket jotka olemme yhdessä ovat/olivat todella hienoja, koen silti että hänellä on ollut hauskempaa muiden kanssa ja tästä syystä tulen mustasukkaiseksi. Onko keinoja jolla nämä tuntemukset saa tapettua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816