Pihassamme on kaksi omenapuuta toinen on joku talvilaatu jonka omput eivät koskaan kypsy valmiiksi ja toinen on valkeakuulas.
Nyt jostain syystä vakleakuulas on ottanu nokkiinsa ja tiputtelee omenat raakoina. Mistä tämä mahtaa johtua?
Omput tippuu
3
615
Vastaukset
- Tuikutus
Tippuneet omenat voi kerätä ja silputa mikrokulhoon. laita niihin vähän sokeria ja pidä kolme minuuttia mikrossa. Jäähdytä ja syö. Voi myös pakastaa.
Firehorse6606 kirjoitti:
Ne tippuu siis ihan täysin raakoina!!
Joo, omenat tippuu raakoina, mutta niistä tulee silti tosi hyvää kun niitä vähän mikrottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674597
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383256Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492613
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222024
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91448