Sain eräästä nimeltä mainitsemattomasta pankista alkuviikosta mielestäni hyvän asuntolainatarjouksen. Tai siis niin hyvän, mitä näillä tuloilla on mahdollista saada. Pankin täti oli sitä mieltä, että enemmänkin saisi, jos ei tällä rahamäärällä löydy sopivaa.
Onneksi "sitä oikeaa" asuntoa ei ollut vielä löytynyt, kun tämän viikon aikana on jenkkilässä lentänyt kakkaa tuulettimeen oikein urakalla ja nyt aletaan EKP:ssäkin painella paniikkinappuloita.
Ei varmaan tee kovin suurta tappiota, jos odottelee nyt muutaman kuukauden ja katsoo, että lentääkö se Average Joen kakka Suomeen asti. Mitään useamman kymmenen tuhannen tiliäkään ei tosin tehdä tämän hintaluokan asunnoissa, mutta ei haittaisi yhtään, jos muutaman vuoden lainanlyhennykset onnistuisi välttämään.
Voi olla, että "sitä oikeaa" etsiessä tässä on myös käytännön pakko odottaa muutama kuukausi, kun mitä tahansa läävää ei halua ostaa.
Melkein mokasin
ottamalla nyt lainaa
1
339
Vastaukset
- tossun alla kannattaa josku...
Viime syksynä kirjotin tänne että, muija ei antanut mun ostaa asuntoa ,kulemma mersu rahat säästyy helposti ku jättää nyt ostamatta,,, viesti poistettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251