olen tapaillut kalamiestä reilun kuukauden. aluksi hän oli todella aktiivinen, txt päivittäin. nyt saattaa tulla pv ettei kuulu mitään..? kuitenkin kun tavataan on ihanaa ja kalamies on kiltti, suloinen ja hellä. odottaako hän että minä olisin puolestani nyt se aktiivinen, onko hänen kiinnostus hiipumassa, onko hän niin varma minusta ettei enää tarvitse joka pv olla yhteydessä, haluaako omaa aikaa, vai mitä??
Kalamies??
3
3042
Vastaukset
- Neptunatyttö
... aurinkomerkkisi sitten on?
Kalamiehet ovat suloisia, hellyttäviä ja ennen kaikkea romanttisia persoonia -pohjimmiltaan.
Kalamiehen saa koukkuun parhaiten käyttäytymällä samaan tapaan kuin hän käyttäytyy sinua kohtaan.
Aktiivista yhteydenottoa ja sitten hiukan taukoja, jonka jälkeen jälleen osoitat kiihkeän mielenkiintosi häntä kohtaan :) Olepa lisäksi hiukan salaperäinen ja poissaoleva; siitähän Kalamies innostuu... Kalamies saattaa pitää kovastikin pitkistä keskusteluista viinilasin kera - riippuen tietysti hänen muusta kartastaan.
Nyrkkisääntö Kalamiehen kanssa styylatessa on kuitenkin muistaa, että hän on HERKKÄ ja vaistoaa hyvin helposti omat mielialasi muutokset ja ennen kaikkea sen laskut. Hänellä on tuntoaisti evissään! :)
Lycka till! olet osunut Kultakalaan; älä päästä häntä koukustasi kovin helposti!- ap kirjoittaja
kauris. kiitos vihjeistä! pitää kokeilla jos noilla keinoin saisin hänet koukkuun.. kalamies on todellakin ihana halittelija ja pusuttelija! en todellakaan halua luopua hänestä ilman taistelua! ;) sitä on vaan niin tottunut miesten hiljaisuuteen ja sitä kautta katoamiseen, ettei kauheasti ole viitsinyt perään kysellä jos yhteydenpito on alkanut hiipua..
- jkjg
ap kirjoittaja kirjoitti:
kauris. kiitos vihjeistä! pitää kokeilla jos noilla keinoin saisin hänet koukkuun.. kalamies on todellakin ihana halittelija ja pusuttelija! en todellakaan halua luopua hänestä ilman taistelua! ;) sitä on vaan niin tottunut miesten hiljaisuuteen ja sitä kautta katoamiseen, ettei kauheasti ole viitsinyt perään kysellä jos yhteydenpito on alkanut hiipua..
tässä myös tavannut romanttisen kalat-miehen ja kannustaa toista kaurista pitämään kiinni kalastaan. Kohta kuukauden päivät olen tuntenut tämän todellisen kultakalan. Kauris todella voi antautua tämän herkkyyden alla täysin omista estoistaan. Ennenkokematon tunne! Halimisen ja pusimisen mestari tämä kalat todella on. Kiitos vain vinkeistä kalojen suhteen. Samankaltaista kohtelua olen myös saanut kuin sinäkin, eli ensin vilkasta, sitten ikäänkuin jo "valloitetun" itsevarmuutta ja hiljaiseloa. Kuuluu siis kalojen luonteeseen. Mutta ei kait pidä liikaa sitä taukoa antaa...olen ihan niin ihastunut kuin vain olla voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042