Kalamies??

jösdoij

olen tapaillut kalamiestä reilun kuukauden. aluksi hän oli todella aktiivinen, txt päivittäin. nyt saattaa tulla pv ettei kuulu mitään..? kuitenkin kun tavataan on ihanaa ja kalamies on kiltti, suloinen ja hellä. odottaako hän että minä olisin puolestani nyt se aktiivinen, onko hänen kiinnostus hiipumassa, onko hän niin varma minusta ettei enää tarvitse joka pv olla yhteydessä, haluaako omaa aikaa, vai mitä??

3

3037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neptunatyttö

      ... aurinkomerkkisi sitten on?
      Kalamiehet ovat suloisia, hellyttäviä ja ennen kaikkea romanttisia persoonia -pohjimmiltaan.
      Kalamiehen saa koukkuun parhaiten käyttäytymällä samaan tapaan kuin hän käyttäytyy sinua kohtaan.
      Aktiivista yhteydenottoa ja sitten hiukan taukoja, jonka jälkeen jälleen osoitat kiihkeän mielenkiintosi häntä kohtaan :) Olepa lisäksi hiukan salaperäinen ja poissaoleva; siitähän Kalamies innostuu... Kalamies saattaa pitää kovastikin pitkistä keskusteluista viinilasin kera - riippuen tietysti hänen muusta kartastaan.
      Nyrkkisääntö Kalamiehen kanssa styylatessa on kuitenkin muistaa, että hän on HERKKÄ ja vaistoaa hyvin helposti omat mielialasi muutokset ja ennen kaikkea sen laskut. Hänellä on tuntoaisti evissään! :)

      Lycka till! olet osunut Kultakalaan; älä päästä häntä koukustasi kovin helposti!

      • ap kirjoittaja

        kauris. kiitos vihjeistä! pitää kokeilla jos noilla keinoin saisin hänet koukkuun.. kalamies on todellakin ihana halittelija ja pusuttelija! en todellakaan halua luopua hänestä ilman taistelua! ;) sitä on vaan niin tottunut miesten hiljaisuuteen ja sitä kautta katoamiseen, ettei kauheasti ole viitsinyt perään kysellä jos yhteydenpito on alkanut hiipua..


      • jkjg
        ap kirjoittaja kirjoitti:

        kauris. kiitos vihjeistä! pitää kokeilla jos noilla keinoin saisin hänet koukkuun.. kalamies on todellakin ihana halittelija ja pusuttelija! en todellakaan halua luopua hänestä ilman taistelua! ;) sitä on vaan niin tottunut miesten hiljaisuuteen ja sitä kautta katoamiseen, ettei kauheasti ole viitsinyt perään kysellä jos yhteydenpito on alkanut hiipua..

        tässä myös tavannut romanttisen kalat-miehen ja kannustaa toista kaurista pitämään kiinni kalastaan. Kohta kuukauden päivät olen tuntenut tämän todellisen kultakalan. Kauris todella voi antautua tämän herkkyyden alla täysin omista estoistaan. Ennenkokematon tunne! Halimisen ja pusimisen mestari tämä kalat todella on. Kiitos vain vinkeistä kalojen suhteen. Samankaltaista kohtelua olen myös saanut kuin sinäkin, eli ensin vilkasta, sitten ikäänkuin jo "valloitetun" itsevarmuutta ja hiljaiseloa. Kuuluu siis kalojen luonteeseen. Mutta ei kait pidä liikaa sitä taukoa antaa...olen ihan niin ihastunut kuin vain olla voi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe