Tämä hävetti ajaessa

Nelsoni

Pistin kuulokkeisiin Jaakko Tepon uuden levyn ja nauroin ajaessa niin että naapurit oli luullu että olen saanut sairaskohtauksen. Ja kohtaus tulikin sillä yhden vitsin aikana en tajunnut viereisen ojan läheisyyttä ja siitä sitten nurin. Olipa kiva selitellä naapurille miten kävi. Ymmärrystä tapahtuneelle tuli kyllä heti kun iskin levyn soimaan siinä vehjettä ojasta nostaessa.

8

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hlö.auto

      Mulle sattui pikkuisen samanlainen tapaus, mutta olin vain henkilöautolla matkassa enkä ajanut ojaan :D
      Menin siis kaupasta kotiin päin ja muistelin sitä kun takin vetoketju oli hajonnut yhtäkkiä keskellä kaupan pihaa ja oli vielä kylmä pakkassää, siinä sitte yritin huomaamatta kävellä ihmisten ohitse ku yksi pikkupoika huomasi mut ja hihkaisi äidilleen ja siskoilleen:"Kattokaa Batman!" Nolostuin hirveästi ja kävin vain äkkiä kaupassa, sitte ku pääsin autoon "turvaan" niin siitä vasta naurun remakka alkas, vastaantulijat vähä katselivat että mikä toi hullu on tuola ratin takana ku naureskelee kokoajan :D Yritin mukamas katsoa radiota että sieltä tuli jotain hauskaa mutta pahoin epäonnistuin.

    • kaverini

      kaverini ajoi autolla peltorin kuulusuojaimet päässä kun auton radio oli huollossa niin kuuli musiikkii kuulosuojaimista mut kaupunkissa ihmiset vähä katto et mitä peliä..

      • Unohtaja

        Joskus muutamia vuosia sitten tuli vuokrattua ducato-pohjainen matkailuauto pariksi viikoksi...

        Pari kilsaa kun oltiin ajettu,huomasin mitä olin unohtanut...kuulosuojimethan ne..


      • huoltoautona
        Unohtaja kirjoitti:

        Joskus muutamia vuosia sitten tuli vuokrattua ducato-pohjainen matkailuauto pariksi viikoksi...

        Pari kilsaa kun oltiin ajettu,huomasin mitä olin unohtanut...kuulosuojimethan ne..

        toyotan hiace. Se oli jo aikansa elänyt mutta kilsoja tuli vuiodessa hiton vähän, joten uuden ostin vasta viimevuonna. Kerran tehtiin remonttia kovalla pakkasella rekkaan ja sulateltiin mm jarruosia. Siinä tuli sitten laitettua peltorit korville kun viima puri niin pirusti ja sattui oleen vaan kesälippis päässä.

        No, korvat lämpesi, ja sinolin kanssa lotrattiin. Sitten pääsi sinoli loppumaan, ja eiku hiacella lähimmälle huoltsille. Unohtui tietty sinolille haiseva rasvainen toppatakki haalarien päälle ja peltorit korville. Ostin vaan uuden pullon sinolia, en muuta. Kyllä kansa katto. Pahaks onneksi polliisit oli siellä kahvepaussilla ja tekivät juuri lähtöä, kylmänkohmeissa ei oikein vaihtorahat pysyneet näpeissä ja avaimet meni heikosti virtalukkoon. Just kun sain hiacen käyntiin tulikin jo sitten pilli suuhun ja kehoitus puhaltaa. Saatana että nolotti......


      • Piruistupenkillä
        huoltoautona kirjoitti:

        toyotan hiace. Se oli jo aikansa elänyt mutta kilsoja tuli vuiodessa hiton vähän, joten uuden ostin vasta viimevuonna. Kerran tehtiin remonttia kovalla pakkasella rekkaan ja sulateltiin mm jarruosia. Siinä tuli sitten laitettua peltorit korville kun viima puri niin pirusti ja sattui oleen vaan kesälippis päässä.

        No, korvat lämpesi, ja sinolin kanssa lotrattiin. Sitten pääsi sinoli loppumaan, ja eiku hiacella lähimmälle huoltsille. Unohtui tietty sinolille haiseva rasvainen toppatakki haalarien päälle ja peltorit korville. Ostin vaan uuden pullon sinolia, en muuta. Kyllä kansa katto. Pahaks onneksi polliisit oli siellä kahvepaussilla ja tekivät juuri lähtöä, kylmänkohmeissa ei oikein vaihtorahat pysyneet näpeissä ja avaimet meni heikosti virtalukkoon. Just kun sain hiacen käyntiin tulikin jo sitten pilli suuhun ja kehoitus puhaltaa. Saatana että nolotti......

        Olin kerran käyttämässä kuttuani (=vuohinaaras) pickupilla pukin luona. Tietenkin sen piti nousta seisomaan tuulilasia päin matkan ajaksi niin, että vastaantulijat näkivät apukuskin paikalla pitkäsarvisen ja pitkäpartaisen matkustajan. Kyllä siinä oli naapureilla juttua meikäläisen uudesta anopista vähäksi aikaa.


    • Sinobero

      Katsoin pyörällä ajaissa kun eturengas vipatti ja ajoin parkkeeratun auton perään. Ohjaustanko suuhun ja etuhampaat sisään. Siinä sitten turpa veressä kontallaan että mitä tässä oikein kävi. Ohikulkijat sano että aoit sitten parkkeratun auton perään. Vois sun helvetti kun nolotti ja oli kallis etirenkaan tarkkailu. toktok

      • Tk42

        Ei voi sanoa muuta kuin kuin kaikkea sitä sattuu. Aikoinani kokeiltiin kaverin kanssa niin että toinen ohjaa sokeena kun toinen neuvoo. Auto tärähti tienvarsikoivuun ja onniteltiin itseämme todella hyvästä ideasta. Luonnollisesti kyseessä oli yksityistie.Onneksi.


    • beltson44

      Jos oot täräyttänyt ojaan Jaakkoa kuunnellessa. Pitäis kieltää kaikki huumorilevyt;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe