ai PS3 muka FLOPPI?

tempuli

Miksi te kaikki wii ja xbox360 pojat tulette haukkumaan ps3:a

PS3 on oikeasti halpa sillä siinähän on blu-ray soitin jonka oikea hinta on kamalat 1,3tonnia.
Miettikääpä Xbox360 sisäänrakentenulla 60 gigatavun kovalevyllä ja hd-dvd:lä PS3 on viellä netissä pelaaminen ilmaista mutta Xbox360 ei.

Haluaisin että täällä lopetettaisiin toisten koneideiden haukkuminen niin kaikilla PS3 fanipojilla olisi mukava keskustella täällä ja sama juttu pois myös xbox360 ja wii keskustelupalstoilla. Pyysin suomi24 henkilökunnalta uuden keskustelupalstan nimeltä konsolisota mutta semmoista ole tullut :(.

8

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ps3pelaaja

      Täysin samaa mieltä. Keskustelun taso täällä on
      melkoisen heikko. Turhaa syyttelyä ilman mitään
      asiallisuutta.

    • Pelihaluinen

      Minulla on Wii enkä ole kertaakaan haukkunut PS3:a. Siinä meni väite siitä että "kaikki wiipojat" tulevat haukkumaan PS3:a.

      Toisaalta en ole "poika" vaan aikuinen perheellinen mies. Ehkä se tekee minusta tuohon ryhmään kuulumattoman?

      Eikö yksi pääsky kesää tee. Jos yksittäinen Wiin omistaja tulee tänne paukuttamaan henkseleitä niin ei sekään vielä tarkoita sitä että täällä olisi hirvittävä invaasio Wiin omistajia haukkumassa PS3:a.

      Sama ei kyllä koske Xbox-fanipoikia joita täällä todellakin on pilvin pimein PS3:a haukkumassa TAIKKA vaan muutama poikkeuksellisen hyperaktiivinen yksilö.

      Minusta näyttää siltä että Xbox-faneilla on hirvittävä ja jatkuva tarve lytätä muut konsolit tai ainakin PS3 ties millä perustein. Kunnon fanaattisuutta. Ja Xbox-fanit ovat tähän ajautuneet aikalailla provosoimatta, siis ihan omaa pahantahtoisuuttaan.

      PS3-fanit ovat olleet paljon hillitympiä, alun perin Xbox-keskusteluissa ei Xbox360:tä paljoa höykytetty PS3-fanien taholta mutta nyttemmin ovat pleikkarifanitkin ärsyyntyneet ja sotaa käydään molemmilla keskustelualueilla, vähemmän Xbox-alueella kuitenkin eli PS3-fanit ovat EDELLEEN hillitympiä kuin Xbox-fanit.

      Wii-pelaajia kiinnostaa muiden laitteiden haukkuminen kaikesta vähiten, he eivät sen suuremmin elämöi sen enempää Xbox-keskusteluissa kuin PS3-keskusteluissakin. Silloin tällöin tietysti mutta minimaalisesti Xbox-PS3-väliseen loanheittoon verrattuna.

      Olisikohan siinäkin syynsä, että varmaankin keskustelijat mieltävät Xbox360 vastaan PS3-kamppailun sellaiseksi titaanien taistoksi jossa Wii on pelkkää hyttysen ininää eikä kukaan viitsi oikein vaivautua, kun on merkittävämpikin kilpakumppani taisteltavana...

      • ps3pelaaja

        sorry! totta. WII käyttäjät ovat käyttäytyneet
        paljon paremmin. loka tulee xbox porukalta.

        (Itsellänikin on Wii ja PS3 ja mielestäni ne sopivat
        todella hyvin yhteen ja tukevat toisiaan.)

        Tarvittaisiin tosiaakin oma alua koneiden
        vertailuun jolloin saataisiin nämä konekohtaiset
        alueet vapautettua hyötykäyttöön.


      • SOTAHULLU

        ÄLÄ KOETA TEHÄ RAUHAA WIILLE!!! PS3 PALSTALLA ON KYMMENIÄ WIIFANEJA, JOTKA HAUKKUU PS3:STA!!!

        KONSOLISOTAA!!! WII ON LASTEN PASKA!!! PS3 ON KAIKKIEN AIKOJEN FLOPPI!!! XBOX ON HAJOAVA PASKA!!!

        PELIHALUISELLE: LUOVU SIITÄ RIIVATUN WIISTÄSI, ENNEN KUIN SE TEKEE SINUSTA NOLIFEN!!! KAIKKI PELIKONEET ON SAATANAN TEKEMIÄ IHMISMIELENTUHOAMISKONEITA!!!

        LISÄÄ KONSOLISOTAA SIIHEN ASTI, KUN KAIKKI SUOMALAISET OVAT LOPETTANEET PELAAMISEN, KUN TIETÄVÄT MITEN PASKOJA PELIKONEITA NIILLÄ ON!!!

        HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA!!!


      • dr phill
        SOTAHULLU kirjoitti:

        ÄLÄ KOETA TEHÄ RAUHAA WIILLE!!! PS3 PALSTALLA ON KYMMENIÄ WIIFANEJA, JOTKA HAUKKUU PS3:STA!!!

        KONSOLISOTAA!!! WII ON LASTEN PASKA!!! PS3 ON KAIKKIEN AIKOJEN FLOPPI!!! XBOX ON HAJOAVA PASKA!!!

        PELIHALUISELLE: LUOVU SIITÄ RIIVATUN WIISTÄSI, ENNEN KUIN SE TEKEE SINUSTA NOLIFEN!!! KAIKKI PELIKONEET ON SAATANAN TEKEMIÄ IHMISMIELENTUHOAMISKONEITA!!!

        LISÄÄ KONSOLISOTAA SIIHEN ASTI, KUN KAIKKI SUOMALAISET OVAT LOPETTANEET PELAAMISEN, KUN TIETÄVÄT MITEN PASKOJA PELIKONEITA NIILLÄ ON!!!

        HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA!!!

        ?...


      • Rakkaushippi (ent. Pelihalu...
        SOTAHULLU kirjoitti:

        ÄLÄ KOETA TEHÄ RAUHAA WIILLE!!! PS3 PALSTALLA ON KYMMENIÄ WIIFANEJA, JOTKA HAUKKUU PS3:STA!!!

        KONSOLISOTAA!!! WII ON LASTEN PASKA!!! PS3 ON KAIKKIEN AIKOJEN FLOPPI!!! XBOX ON HAJOAVA PASKA!!!

        PELIHALUISELLE: LUOVU SIITÄ RIIVATUN WIISTÄSI, ENNEN KUIN SE TEKEE SINUSTA NOLIFEN!!! KAIKKI PELIKONEET ON SAATANAN TEKEMIÄ IHMISMIELENTUHOAMISKONEITA!!!

        LISÄÄ KONSOLISOTAA SIIHEN ASTI, KUN KAIKKI SUOMALAISET OVAT LOPETTANEET PELAAMISEN, KUN TIETÄVÄT MITEN PASKOJA PELIKONEITA NIILLÄ ON!!!

        HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAA!!!

        Työnnänpä tästä kauniin kukkasen sinun konsolisotapyssysi piippuun ja tanssin rauhantanssia sinun ympärilläsi.

        Eipä sinänsä että konsolien katoaminen minua suuremmin liikuttaisi. Enimmäkseen pelaan kuitenkin PC:llä.


    • dfdsfsdfsdf

      tällä palstalla viettää yöt ja päivät. Vesseleillä on pitkä känkkäränkkä päällä.

    • vali vali!

      "Haluaisin että täällä lopetettaisiin toisten koneideiden haukkuminen niin kaikilla PS3 fanipojilla olisi mukava keskustella täällä"

      Mistä sitten haluaisit keskustella ja mikä sinua estää tekemästä niin? Aivan oikein! Ei mikään! Ei siis muuta kuin pelko pois ja rohkeasti vain keskustelemaan PS3-aiheista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe