olet itkenyt rakkautesi, rakastumisen tai ihastumisen tähden? On varmaan samantekevää, onko kohde nainen tai mies tai kuka tahansa ihminen, suru liittyy niin moneen asiaan? Musta tuntuu, ettei mua varten ole rakkautta ollenkaan. Mies, esimies, toisinaan hivelee vastenmielisesti. Olen vain naurahtanut ja lähtenyt pois
Miten usein itket tai
8
1014
Vastaukset
- VIIMEKSI
ITKIN...Rakastuin naiseen...Joka nyt pitäisi unohtaa ja päästää menemään...TÄMÄ on raskasta ja ahdistavaa aikaa...EI auta kun työstää asiaa päivä kerrallaan elää eteenpäin....USKON, että sinäkin vielä löydät sen oikean. ÄLÄ etsi, hän tulee silloin, kun vähiten sitä odotat. NIIN kävi minullekkin....LÄMMÖLLÄ
- Broken arrow
Mä nyt itken millon mistäkin,liian herkkisX/
- "R"
sillä tiedät että me molemmat olemme toisillemme ne oikeat.. tänään itkin...kaipauksesta...
"NIIN kävi minullekkin" - hieman ironisesti kysyn..kumpaa tarkoitit??..
- Villikeiju
hän käyttää asemaansa väärin hyväkseen. Voit valittaa asiasta hänen esimiehelleen.
- *snif*
Itken melko usein, koska olen rakastunut ja onnellinen siitä, että olen saanut tutustua ihmiseen, joka herättää minussa niin voimakkaita tunteita. Tuntuu käsittämättömän hyvältä ajatella, että raskaiden vaiheiden jälkeen voin elää näin onnellista elämänvaihetta: nauttia kaikesta hyvästä ja kauniista, mitä maailmalla on tarjottavana.
- Matleena1206
päivässä. Olen ilmeisesti yliherkkä. Itken, kun kuollut äitini tulee jostain syystä mieleeni. Itken, kun muistan jonkun asian tai tilanteen, jossa mielestäni olisin voinut menetellä toisin. Omat "virheet" tulevat mieleen ja syyttävät ja vaikka eivät syytäkään, tulee kuitenkin itku
- itkenyt
kauan aikaa sitten. Silloin kun minä en tiennyt että rakkaus naurattaa ei itketä. Minä itkin kun luulin että hän vei mennessään sen osan minusta joka tuntee. Minä itkin kun hän ei halunnut miettiä kahdesti, kun hän ei antanut minulle edes yhtä selitystä miksi. Itkin silloin kun hän nauroi jonkun toisen silmät ja suun täyteen.
Minä en itke nyt. Elämässä saattaa olla joskus vaikeaa, joskus sattuu, mutta minä en enään itke. Sen osan hän vei. - kun on paha olla
Tänä kesänä olen itkenyt kolmeen otteeseen vuolaasti rakkauteni perään. Olisi ollut parempi, jos olisin pystynyt itkemään vielä enemmän, sillä se helpottaa oloa. Paha olo siten, että itkee vain sisällään, on vielä pahempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847