Minulla on koneellani kuvia 1.13 Gt verran. Minkälainen cd minun tulisi ostaa jotta nuo mahtuisivat sille? Siis kun kaupassa noissa cd:issä lukee esim. 2GB, niin mahtuuko nuo sille? Ihan outoa... Ja onko Mt sama kuin MB?
Gt sama kuin GB?
4
376
Vastaukset
- juu juu
Tavalliselle cd -levylle ei mahdu, koska yhdelle cd -levylle mahtuu esim. n. 700MB - 800MB
dvd -levylle mahtuu paremmin. Dvd -levyjä on monentyyppisiä, joten kannattaa ensin varmistaa polttavan asemasi manuaalista, että minkätyyppisille levyille asemallasi pystyy tiedostoja polttamaan.
Mt = MB
t = tavu = Byte = B
Ei saa sekoittaa tähän:
1 tavu = 8 bittiä
Mutta uskon, että nuo kyseiset tiedostosi mahtuvat ainakin kahdelle tavalliselle cd-r levylle, joihin mahtuu yhdelle levylle n. 700MB tiedostoja.
Ja uskon myös, että jos tietokoneesi cd -asemasta löytyy poltto-ominaisuus, niin se pystyy myös polttamaan tiedostoja tavalliselle cd-r levylle.
Onnea. - hannus
>Siis kun kaupassa noissa cd:issä lukee esim. 2GB, niin mahtuuko nuo sille?<
Nuo kuvasi mahtuvat kahdelle CD- levylle tai voi ne polttaa myös yhdelle DVD- levylle ja kun ei sulje levyä, siihen voi vielä lisätä jälkeenpäin niin monta kertaa että levy täyttyy.
Tuo (2GB) tökkäsi silmään. Missä kaupassa on tuollaisia CD- levyjä? Ei taida olla DVD- levyjäkään tuon kokoisia. Tikkuja kyllä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481