Minulla on koneellani kuvia 1.13 Gt verran. Minkälainen cd minun tulisi ostaa jotta nuo mahtuisivat sille? Siis kun kaupassa noissa cd:issä lukee esim. 2GB, niin mahtuuko nuo sille? Ihan outoa... Ja onko Mt sama kuin MB?
Gt sama kuin GB?
4
368
Vastaukset
- juu juu
Tavalliselle cd -levylle ei mahdu, koska yhdelle cd -levylle mahtuu esim. n. 700MB - 800MB
dvd -levylle mahtuu paremmin. Dvd -levyjä on monentyyppisiä, joten kannattaa ensin varmistaa polttavan asemasi manuaalista, että minkätyyppisille levyille asemallasi pystyy tiedostoja polttamaan.
Mt = MB
t = tavu = Byte = B
Ei saa sekoittaa tähän:
1 tavu = 8 bittiä
Mutta uskon, että nuo kyseiset tiedostosi mahtuvat ainakin kahdelle tavalliselle cd-r levylle, joihin mahtuu yhdelle levylle n. 700MB tiedostoja.
Ja uskon myös, että jos tietokoneesi cd -asemasta löytyy poltto-ominaisuus, niin se pystyy myös polttamaan tiedostoja tavalliselle cd-r levylle.
Onnea. - hannus
>Siis kun kaupassa noissa cd:issä lukee esim. 2GB, niin mahtuuko nuo sille?<
Nuo kuvasi mahtuvat kahdelle CD- levylle tai voi ne polttaa myös yhdelle DVD- levylle ja kun ei sulje levyä, siihen voi vielä lisätä jälkeenpäin niin monta kertaa että levy täyttyy.
Tuo (2GB) tökkäsi silmään. Missä kaupassa on tuollaisia CD- levyjä? Ei taida olla DVD- levyjäkään tuon kokoisia. Tikkuja kyllä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293563No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241404- 141242
- 271138
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221077