Call Waves Solutions Finland Oy Varkaus

Tietääkö kukaan

Hei,
Tiedättekö mitään ko. firmasta. Olen muuttamassa varkauteen ja töitä pitäisi saada. Kuulin, että operaattorien asiakaspalvelusta kyse, pitäneekö paikkansa. Millainen työpaikkana?

90

21816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j8888

      täällä Callwavesista... mene 5 sivua taaksepäin niin siellä se ketju näky olevan. Juttu tietty hieman värittynyt ja yksipuoleinen mutta jospa siitä jotain sais irti

    • -abc-

      Ei kannata muuttaa mihinkään ainoastaan yhden firman tai työpaikan varassa. Itse muutin varkauteen kolmen eri firman varassa (samaa alaa) ja silti jouduin työttömäksi kun jokainen näistä pani lapun luukulle varkaudessa.

      • kannata muuttaa kuin

        eläkeläisten. Eläke ei ole työpaikasta kiinni.


      • kannata muuttaa kuin kirjoitti:

        eläkeläisten. Eläke ei ole työpaikasta kiinni.

        varkautelaisia !
        Kyllä Varkaudessa töitä on! (Ainakin teknisen alan ammattilaisille) metalli vetää osaajia!
        Call Waves on naisvaltainen työpaikka ja niitäkin tarvitaan täällä, hyvä niin ! Jokainen työntekijä luo työilmapiirinsä ympärilleen... varmasti mukavia tyttöjä siellä töissä!
        Ei mitään eläkeleisiäkään vastaan, tervetuloa vaan!


      • Anonyymi

        No ei Varkaudessa voi luottaa töihin.


      • Anonyymi
        Mr.Manu kirjoitti:

        varkautelaisia !
        Kyllä Varkaudessa töitä on! (Ainakin teknisen alan ammattilaisille) metalli vetää osaajia!
        Call Waves on naisvaltainen työpaikka ja niitäkin tarvitaan täällä, hyvä niin ! Jokainen työntekijä luo työilmapiirinsä ympärilleen... varmasti mukavia tyttöjä siellä töissä!
        Ei mitään eläkeleisiäkään vastaan, tervetuloa vaan!

        Ei kannata


    • Nimetön

      Kai se menettelevä työpaikka on, riippuu kai ihan ihmisestä,että millaisesta tykkee.
      Lupaukset kylläkin huuhaata, kun sanotaan että monipuolisia ja vaihtuvia projekteja.
      Itse otin loparit kun ei sitä enää jaksanut, samaa päivästä toiseen ja aikataulut pitkin päivää tosi tiukat esim.ruokkisten yms.suhteen...

    • jksef

      no ei se ihan sellasta ole mitä kirjoitit.mutta työpaikana tosi hyvä, ite ainakin olen siellä tosi hyvin viihtynyt......ja palkkakin on ihan kohdallaan... eikun vaan hakemaan :=)

      • pari vuotta sitten

        Sieltä töitä, kun oli paikka ilmoitettu. Työ ei olisi ollut sitä, mitä ilmoitettiin (IT-asiantuntijapalveluja), vaan telemarkkinointia.
        Viimeinen tikki oli palkkatarjous. Eipä hurmannut.


      • missä?

        "Palkkakin on ihan kohdallaan" No, niinpäs onkin! Siis tosi, tosi alhaalla. Itseäni ei vähän päälle seitsemän euron tuntipalkka kyllä ihan hirveästi innosta.


      • -abc-
        missä? kirjoitti:

        "Palkkakin on ihan kohdallaan" No, niinpäs onkin! Siis tosi, tosi alhaalla. Itseäni ei vähän päälle seitsemän euron tuntipalkka kyllä ihan hirveästi innosta.

        Onkohan noin huono palkka edes laillinen? Ei se ainakaan toimeentuloon riitä.


      • dfkjzö
        missä? kirjoitti:

        "Palkkakin on ihan kohdallaan" No, niinpäs onkin! Siis tosi, tosi alhaalla. Itseäni ei vähän päälle seitsemän euron tuntipalkka kyllä ihan hirveästi innosta.

        ei se palkka ole noin huono mitä kirjotatte...muka 7eur tunti...kuule on paljon parempi reilusti ja vielä proviikat päälle, ni ite ainakin hankkinu yli 2000eur kuussa......ja moni muukin..jos vaan osaa myydä....


      • Hämmästynyt...
        dfkjzö kirjoitti:

        ei se palkka ole noin huono mitä kirjotatte...muka 7eur tunti...kuule on paljon parempi reilusti ja vielä proviikat päälle, ni ite ainakin hankkinu yli 2000eur kuussa......ja moni muukin..jos vaan osaa myydä....

        Oletko nyt ihan tosissasi? Minulle luvattiin harjoitteluajalta, joka olisi ollut kolme kuukautta, tuo vähän päälle seitsemän euroa, sen jälkeen "nousisi jonkin verran". Provisioista ei puhuttu mitään. Minulla on pitkä kokemus myyntityöstä.
        Siis, miksi et kerro paljonko tuo tuntipalkka sitten on? "Paljon parempi reilusti" ei juuri mitään kerro.
        Miksi minulle sitten puhuttiin puppua työhaastattelussa?


      • mietin issekseni
        Hämmästynyt... kirjoitti:

        Oletko nyt ihan tosissasi? Minulle luvattiin harjoitteluajalta, joka olisi ollut kolme kuukautta, tuo vähän päälle seitsemän euroa, sen jälkeen "nousisi jonkin verran". Provisioista ei puhuttu mitään. Minulla on pitkä kokemus myyntityöstä.
        Siis, miksi et kerro paljonko tuo tuntipalkka sitten on? "Paljon parempi reilusti" ei juuri mitään kerro.
        Miksi minulle sitten puhuttiin puppua työhaastattelussa?

        En tiedä tapausta mutta ajattelisin että monikaan ei ymmärrä tuntipalkan / peruspalkan / lisien eroja.

        Perustuntipalkka voi ollakin alhainen mutta kun siihen lisätään erilliset vuoro-, ylityö, ilta- yms lisät sekä provisiot tai muut ylimääräiset niin tuleehan se lopullinen tuntipalkka siitä kohoamaan.


      • nyt sen ymmärrän
        mietin issekseni kirjoitti:

        En tiedä tapausta mutta ajattelisin että monikaan ei ymmärrä tuntipalkan / peruspalkan / lisien eroja.

        Perustuntipalkka voi ollakin alhainen mutta kun siihen lisätään erilliset vuoro-, ylityö, ilta- yms lisät sekä provisiot tai muut ylimääräiset niin tuleehan se lopullinen tuntipalkka siitä kohoamaan.

        NO voi herran tähden! Olen ollut myyntityössä aika monta vuotta. Työelämässä parikymmentä vuotta. Päivä-vuoro-ilta yms. työssä!


      • ...
        nyt sen ymmärrän kirjoitti:

        NO voi herran tähden! Olen ollut myyntityössä aika monta vuotta. Työelämässä parikymmentä vuotta. Päivä-vuoro-ilta yms. työssä!

        Lähtöpalkka siellä on hiukan yli sen 7 euroa ja kauheita lisiä ei tule.Iltalisä oli tosi minimaalinen ja sen sai myyntihommista vain kolmelta tunnilta/päivä, jos teki iltavuoroja.
        Koe ajan jälkeen palkka nous siihen reiluun 8 euroon ja jossain projekteissa saa sitä provikkaa, toisissa ei. Riippuu ihan projektin aloittaneesta yhtiöstä.
        Ja se, että kaikki tulot on kiinni kuinka paljon myyt niin on minust väärin.
        Ei kaikki ole hulluja myyntitykkejä tai toisille ei osu potenttiaalisia asiakkaita vaikka kuinka yrittäisi.
        Mutta olen kyl entisiltä työkavereilta kuullu, että vetäävät hyvää tiliä kun saavat myyntiä yms.


      • srtölh
        ... kirjoitti:

        Lähtöpalkka siellä on hiukan yli sen 7 euroa ja kauheita lisiä ei tule.Iltalisä oli tosi minimaalinen ja sen sai myyntihommista vain kolmelta tunnilta/päivä, jos teki iltavuoroja.
        Koe ajan jälkeen palkka nous siihen reiluun 8 euroon ja jossain projekteissa saa sitä provikkaa, toisissa ei. Riippuu ihan projektin aloittaneesta yhtiöstä.
        Ja se, että kaikki tulot on kiinni kuinka paljon myyt niin on minust väärin.
        Ei kaikki ole hulluja myyntitykkejä tai toisille ei osu potenttiaalisia asiakkaita vaikka kuinka yrittäisi.
        Mutta olen kyl entisiltä työkavereilta kuullu, että vetäävät hyvää tiliä kun saavat myyntiä yms.

        joo hyvää tiliä siellä saa, kun vaan jaksaa tehä töitä ja myydä paljon...on ainakin ihan minun ala.... ja vakituinen työ ni ei sitä muuta kaipaa... kyllä ainakin itse suosittelen hakemaan sieltä töitä,mutta ei se kaikille sovi,ei kaikki osaa myyjän taitoja :=)


      • töissä kys firmassa
        srtölh kirjoitti:

        joo hyvää tiliä siellä saa, kun vaan jaksaa tehä töitä ja myydä paljon...on ainakin ihan minun ala.... ja vakituinen työ ni ei sitä muuta kaipaa... kyllä ainakin itse suosittelen hakemaan sieltä töitä,mutta ei se kaikille sovi,ei kaikki osaa myyjän taitoja :=)

        Vai kannattaako?? Aina kannattaa kunhan saa töitä tehdä. Ei ole itsestäänselvyys, että saa Call Wavesilta töitä ja kun saa voi saada koeaikana kalossin kuvan persuksiin. Työtä täytyy tehdä ja kauppoja tulla. Ja se on ymmärrettävää, ei voi pitkään vaan istuskella päiviä ilman tulosta.Mistä te ihmiset saatte niin hemmetin hyvää liksaa muka?? Jos saisitte, ette varmaan kys paikkaan ees hakis...jos ois koulutusta jne hakisitte muualle. Pitääkö kaiken tulla aina tarjottimella eteenne. Palkka ihan ok, ei se kummempi ole palvelualoilla muutenkaan. Töihin vaan ja asennetta kehiin, niin onnistuu.


      • Sirkku_N
        töissä kys firmassa kirjoitti:

        Vai kannattaako?? Aina kannattaa kunhan saa töitä tehdä. Ei ole itsestäänselvyys, että saa Call Wavesilta töitä ja kun saa voi saada koeaikana kalossin kuvan persuksiin. Työtä täytyy tehdä ja kauppoja tulla. Ja se on ymmärrettävää, ei voi pitkään vaan istuskella päiviä ilman tulosta.Mistä te ihmiset saatte niin hemmetin hyvää liksaa muka?? Jos saisitte, ette varmaan kys paikkaan ees hakis...jos ois koulutusta jne hakisitte muualle. Pitääkö kaiken tulla aina tarjottimella eteenne. Palkka ihan ok, ei se kummempi ole palvelualoilla muutenkaan. Töihin vaan ja asennetta kehiin, niin onnistuu.

        Call Waves on kyllä alan parhaita työpaikkoja. Viihtyisät tilat, hyvä ilmapiiri ja palkkaus kohdallaan.

        Nyt näemmä hakevat palvelumyyjiä, kannattaa kyllä hakea, jos ala kiinnostaa:

        http://www.facebook.com/topic.php?uid=180933215253296&topic=247


      • Call Way down
        Sirkku_N kirjoitti:

        Call Waves on kyllä alan parhaita työpaikkoja. Viihtyisät tilat, hyvä ilmapiiri ja palkkaus kohdallaan.

        Nyt näemmä hakevat palvelumyyjiä, kannattaa kyllä hakea, jos ala kiinnostaa:

        http://www.facebook.com/topic.php?uid=180933215253296&topic=247

        Call Waves on laskujohteisessa kierteessä: http://www.yritystele.fi/i/979726 . Puhelinmarkkinoinnin tulevaisuus on perustunut työntekijän riistoon. Palkkausuudistus tulee viemään pohjan näiltä "FIRMOILTA"


      • aallonmurtaja
        Call Way down kirjoitti:

        Call Waves on laskujohteisessa kierteessä: http://www.yritystele.fi/i/979726 . Puhelinmarkkinoinnin tulevaisuus on perustunut työntekijän riistoon. Palkkausuudistus tulee viemään pohjan näiltä "FIRMOILTA"

        Tietoa suoramarkkinoinnin estosta mm. täältä:

        http://www.tietosuoja.fi/1678.htm


      • herätkää ihmiset
        Sirkku_N kirjoitti:

        Call Waves on kyllä alan parhaita työpaikkoja. Viihtyisät tilat, hyvä ilmapiiri ja palkkaus kohdallaan.

        Nyt näemmä hakevat palvelumyyjiä, kannattaa kyllä hakea, jos ala kiinnostaa:

        http://www.facebook.com/topic.php?uid=180933215253296&topic=247

        ... ei todellakaan lämmitä & paranna sitä kuvaa ja kokemusta mikä yrityksestä vallitsee. Homeongelma ja kyvytön johto jossa esimiehetkin ääneen kertovat kenen peppaa kannattaa nuolla että pärjää. Siinä ne johdon reinot ja ainot rivissä taapertaa ja tekee kaikkensa peitelläkseen totuuden :)


      • team tarkka
        herätkää ihmiset kirjoitti:

        ... ei todellakaan lämmitä & paranna sitä kuvaa ja kokemusta mikä yrityksestä vallitsee. Homeongelma ja kyvytön johto jossa esimiehetkin ääneen kertovat kenen peppaa kannattaa nuolla että pärjää. Siinä ne johdon reinot ja ainot rivissä taapertaa ja tekee kaikkensa peitelläkseen totuuden :)

        että naurattaa tuo herätkää ihmiset kirjoitus ;-)


      • Niin totta
        herätkää ihmiset kirjoitti:

        ... ei todellakaan lämmitä & paranna sitä kuvaa ja kokemusta mikä yrityksestä vallitsee. Homeongelma ja kyvytön johto jossa esimiehetkin ääneen kertovat kenen peppaa kannattaa nuolla että pärjää. Siinä ne johdon reinot ja ainot rivissä taapertaa ja tekee kaikkensa peitelläkseen totuuden :)

        Taidatkos sen selvemmin sanoa. Hyvät keuhkot ja ruskea kieli-niillä pärjää Call Wavesilla. Sen varmasti tietävät kaikki nykyiset ja entiset työntekijät


      • kannatusjäs..
        Niin totta kirjoitti:

        Taidatkos sen selvemmin sanoa. Hyvät keuhkot ja ruskea kieli-niillä pärjää Call Wavesilla. Sen varmasti tietävät kaikki nykyiset ja entiset työntekijät

        ..kannatusjäsenet..


      • minä vaa
        kannatusjäs.. kirjoitti:

        ..kannatusjäsenet..

        Osa täällä puheista on totta ja osa ei... itse olen siellä työskennellyt ja palkka ihan ok..tosin ei kyllä mene yli parin tonnin vaikka proviikat tulee päälle ja itse olen hyvä myyjä,kauan alaa tehnyt. Työkaverit mukavia mutta muuten kaikki täysiä paskoja suoraan sanottuna. Sisäilma ongelma siellä todellakin on ja tauot todella tiukassa..joten kuka sinne menee niin mieti tarkkaan,kyllä muitakin vastaavanlaisia töitä varkaudesta löytyy.


      • Talvilajjii

      • Anonyymi
        -abc- kirjoitti:

        Onkohan noin huono palkka edes laillinen? Ei se ainakaan toimeentuloon riitä.

        Minimipalkka laissa säädetty.


    • izzy--

      Myyjille maksetaan hyvin vähän provikkaa toteutuneesta kaupasta. Yritys vetää yli saa sata euroa kaupasta siinä missä myyjä saa alle kympin. Vanhaa ja ahdistunutta porukkaa. Pakkosoitto moodi kaikilla kokoajan, eli et ehdi haukata kuin kerran sisään henkeä ja taas uusi asiakas vastaa puhelimeen. Yhtään taukoa et saa pitää ja jos vessassa käydä niin hyvä ettei joku lähde sinne mukaan kanssasi. Kovin kauaa et jaksa tässä talossa ellet ole robotti. Jos taas jaksat, niin neuvon ottamaan selvää myös samanalan muista toimijoista: niissä saat pienemmällä työllä isomman palkan.

    • eswrhhathh

      Luulisi olevan asioiden olevan hyvin, jos kehityksen johtajaa löytyy hallituksesta,
      on pankinjohtajaa, valtuuston pj ja terveyl.johtaja. Silloin pitäisi olla asiat mallillaan.

    • no just joo

      Aika ajaa ohi nämä "Call FIRMAT"
      Call Waves on laskujohteisessa kierteessä:

      http://www.yritystele.fi/i/979726

      Puhelinmarkkinoinnin tulevaisuus on perustunut työntekijän riistoon. Palkkausuudistus tulee viemään pohjan näiltä "FIRMOILTA"

      Luulisi asioiden olevan hyvin, jos kehityksen johtajaa löytyy hallituksesta,
      on pankinjohtajaa, valtuuston pj ja terveyl.johtaja. Silloin pitäisi olla asiat mallillaan.

    • Hönö Hane

      Täälläkin Pentti, Risto ja Jarkko vaikuttaa, mutta miten ovat
      duunarit tyytyväisiä oloihinsa.

    • antin penaali

      puhelin keskus siirtynyt vetten päälle, patteri veneeseen.

    • jeppe jytää

      voisiko Pentti siirtyä call wavesille vaikka keskusneidiksi, kun
      tuo kehityksen homma näyttää vähän tökkivän.

    • jeppe jytää

      ei mene call wavesilla hyvin, käykääpä vilasemassa tilinpäätöksiä.
      Jos varkauden kaupunki ei olisi taustalla, silloin yhtiö todennäköisesti kaatuisi.

    • köpeläinen

      kauppalehdessä tarkempiminen tutkiminen maksaa.

    • Call KUSEE RASKAASTI

      Call waves on sammuva tähti. Mikään ei ärsytä enempää, kun idiootti lehtimyyjä ja telemarkkinointi. Call Waves on Akkutehtaan kanssa samassa sarjassa.

    • Call KUSEE RASKAASTI

      2012 Budjetoitu tulos tippuu YLI 50% JA MENEE PAHASTI TAPPIOLLE.

    • tööt tööt pikku purt

      Minkä takia kyseisen yrityksen mainos oli Keinäsen purtelossa?

      • ristiaallokossa

        Luki viime lauantain sinun savo lehdessä tähän malliin:

        "Riitta Toivanen miniristeilijää tukeneesta Call Wawes Solutionista löi shappanjapullon rikki aluksen kastajaisissa"



        Hei camoon, johan nimikin velvoittaa tukemaan tuollaista uutta akkuvenettä. Kato "wawes", eli ollaan vähän kun aallonharjalla tuon uuden tekniikan akkuveneen kanssa. Vedessä on aaltoja. Alvar Aalto oli ahlstin tehtaan yksi suunnittelijoista. Varkautelaiset tekee aaltoja kun osoittavat suosiotaan näille nykyisille hankkeille, Varkaudesta on käynnistynyt pois oikea muuttoaalto, suorastaan stunami. Mutta jos ruvetaan miettimään tuota akkuvenettä, niin ei tarvii varmaan olla kovin iso aalto, että en tuon kyytiin uskaltaisi mennä...


      • pikku purtelo
        ristiaallokossa kirjoitti:

        Luki viime lauantain sinun savo lehdessä tähän malliin:

        "Riitta Toivanen miniristeilijää tukeneesta Call Wawes Solutionista löi shappanjapullon rikki aluksen kastajaisissa"



        Hei camoon, johan nimikin velvoittaa tukemaan tuollaista uutta akkuvenettä. Kato "wawes", eli ollaan vähän kun aallonharjalla tuon uuden tekniikan akkuveneen kanssa. Vedessä on aaltoja. Alvar Aalto oli ahlstin tehtaan yksi suunnittelijoista. Varkautelaiset tekee aaltoja kun osoittavat suosiotaan näille nykyisille hankkeille, Varkaudesta on käynnistynyt pois oikea muuttoaalto, suorastaan stunami. Mutta jos ruvetaan miettimään tuota akkuvenettä, niin ei tarvii varmaan olla kovin iso aalto, että en tuon kyytiin uskaltaisi mennä...

        Mitä tämä mikki hiiri tsupari teki siellä taustalla kuvassa.


      • ristiaallokossa
        pikku purtelo kirjoitti:

        Mitä tämä mikki hiiri tsupari teki siellä taustalla kuvassa.

        No kysy siltä tai sen sihteeriltä. Eiköhän tuo ihan virkansa puolesta ole tämmösissä mukana. Ei se tarkoita että kaupunki on maksanu pennin jeniä tuosta "aluksesta", vaikka siinä kuvassa olisi ollut joko kaupunkin herrakööri. Siihen en ota kantaa onko maksanu vai ei, kun ei ole varmaa tietoa. Väärän tiedon levitys on väärin, kovakin kritiikki ei. Muistakaa pitää nämä erillään.

        Nyt ruppee menemään jo puurot ja vellit sekasi vähän joka puolella. Tarkkana siellä jonossa.


        Loppuun veneilyaiheeseen sopiva veisu...

        http://www.youtube.com/watch?v=qn3vwi7GjZE

        http://www.youtube.com/watch?v=qn3vwi7GjZE


    • piip piip pikkupaatt

      No just sen takia et paskapaatikin mainostaa sitä yritystä!

    • reikäkyljessä

      Ei ollut Kemfin maallakulkevassa purtilossa call wavesin logoja, olikohan
      ihan ittesä navitas kehityksen ponssaama kyhäelmä.

    • mätimuna

      oho, puhelinvirmakin sampijuttuihin mukaan, niin sitä pitää.

      • mistä Haapalan tuet

        Husu huseeraa kaikissa hallituksissa Välimäenkin firman.


      • uppoaa
        mistä Haapalan tuet kirjoitti:

        Husu huseeraa kaikissa hallituksissa Välimäenkin firman.

        Se välimäkikin on Call Wavesin hallituksessa. Siitä menestys.


    • pikätukka Pörri

      kolme kuukautta ja läksin nykimään kyseisetä lafkasta, ei ollu mun juttu.

      • v?????

        Et siis pärjännyt :)


    • opiskelija-----

      kuka tyhmä tuonne nyt menisikään.

    • Ihmetteleva

      En osaa sanoa firmasta tuon taivaallista,mutta ihmettelen yhteydenottoja joka paiva klo 09.30.Puhelin soi 017 alk.num.ja kun vastaan,linja katkaistaan.Soitin ko.num.josta kerrottiin as.palvelun ottavan uudelleen yht.?????? Onko tallaisen firman tarkoitus toimia,ja jos,niin milla formaatilla?Itse en ole hakeutumassa ko."Tivolin" palvelukseen,mutta toiminnan ollessa tallaista olisi parempi olla markkinoimatta,jos ei osata edes puhua puhelimeen soiton tehtyaan.Ja pidan huolen siita,etta soitot loppuu,jos ei muuten,niin henk.koht. ajelulla,vaikka valimatkaa on noin 250km Kuopioon

      • tuut tuut l

        Googlailin, kun numeron perusteella tällainen Call waves on yrittänyt soitella pari kertaa. Toisella kerralla vastasin, nauhoitetun kuuloinen miesääni pyysi odottamaan ja ihan hetken päästä taas sama, sanoi vielä että älä katkaise puhelua. Odottelin kunnes hokasin että puhelu oli katkennut. Jos ei ole mitään markkinointia, niin voisikohan Omalääkäri tavoitella tuota kautta? Ei tosiaan toimi, oli kuka hyvänsä. Uudestaan ei yrittänyt soitella.


    • ihmetteleva

      Tai tarkennusta,onko Varkaus/Kuopio samaa telealuetta? ENIRO:n numerotiedustelu kertoi ko.puljun sijaitsevan Kuopiossa. joka tapauksessa ko.Colutionsin kannattaisi tarkistaa toimintatapojaan,tai laittaa pillit pussiin.

    • hal-loota hal-loota

      Kaveri oli siellä töissä muutaman kuukauden ja sanoi, ettei ikinä tollaseen puulaakiin.

    • äöäöäöäöäöä

      Ei ollut minunkaan kaverin kesäduuni tuolla yrityksessä.

    • katajainen kansa

      Ei taida olla mikään mielekäs duuni, kun tulee noin kielteistä palautetta.
      Jos yritys on jotenkin sidoksissa kaupunkiin, olisiko silloin syytä puuttua ja tarkastella kyseisen yrityksen työilmapiiriä.

    • tyttönen:D

      Viikko riitti minulle tuossa työpaikassa.

    • kuuluuko,,,kuuntelen

      Hoidetaanko tästä yrityksestä myös varkauden kaupungin- ja sairaalan puhelinvälitykset?

      • Vastausta

        Hoidetaan. Ja tuohon yhteen kommenttiin sanoisin, että siellä ei ole lehtimyyntiä ja vähän taitaa olla muutakaan puh.myyntiä.


      • persuulleen meni

        on yritetty hoitaa Tuovisen toimesta ;)


      • Bua ha ah
        persuulleen meni kirjoitti:

        on yritetty hoitaa Tuovisen toimesta ;)

        Mitä Esako se siellä sentraaliSantrana huseeraa? Eikös se raplaile tietokoneita jos on atk-tukihenkilö tms.?


    • Kuronen ja Tuovinen

      VARKAUDEN KAUPUNKI PÖYTÄKIRJA 5/2010
      Vammaisneuvosto

      Aika 11.5.2010 klo 16.00 – 17.25
      Paikka Kaupungintalo, Sauna-kabinetti
      Läsnä Pekka Keto, puheenjohtaja
      Seija Troyano
      Tuula Hartikainen
      Heikki Impivaara
      Olavi Lumme
      Riitta Haukijärvi, sihteeri
      Janne Kuronen, läsnä klo 16.00 – 17.00
      Esa Tuovinen, klo 16.50 – 16.55

      1
      Kokouksen avaus

      Puheenjohtaja Pekka Keto avasi kokouksen. Kokous oli yhteinen vanhusneuvoston kanssa. Pidettiin erittäin tärkeänä yhteistä tapaamista ja keskustelua yhteisistä asioista.

      2
      Laillisuus ja päätösvaltaisuus

      Kokous oli laillisesti koolle kutsuttu kokouskutsulla 29.04.2010 ja myös päätösvaltainen.

      3
      Pöytäkirjan tarkastajat

      Tuula Hartikainen ja Heikki Impivaara valittiin pöytäkirjan tarkastajiksi.

      4
      Työjärjestys

      Asiat käsiteltiin asialistan mukaisessa järjestyksessä mukaille myös vanhusneuvoston asialistaa.

      5
      Esteettömyys

      Sekä vammaisneuvoston että vanhusneuvoston mielestä on tärkeää esteettömyys. Listattiin erilaisia esteettömyyskohteita, joihin haluttiin parannusta, mm.: esteetön uimaranta, torin ympäristön kadun reunat, toivottiin istumapaikkoja ja penkkejä esim. pankkeihin, torin ympäristöön ja kauppakeskuksiin, suojateiden auraus talvisaikaan ja muutenkin lumitöiden laatu ja liukkauden poistaminen, kevyen liikenteen väylällä autojen parkkeeraus. Epäkohtia löytyi useita ja näiden poistaminen tuo turvallisuutta sekä vammaisille että vanhusväestölle. Yhteisesti todettiin, että esteettömyys on kaikkien etu ei vain vammaisten ja vanhusten. Paikalla ollut kaupunginhallituksen puheenjohtaja Janne Kuronen lupasi viedä asioita eteenpäin.


      6
      Muut esille tulevat asiat

      Vammaisneuvoston tekemä esitys vammaiskuljetuspalvelualueen laajentamiseksi Kuopioon asti on edennyt siten, että se on nyt lausuntakierroksella kustannusvaikutusten selvittämisen vuoksi.

      Heikki Impivaara kertoi, että VAU järjestää ulkoiluiltapäivän keskiviikkona 19.5.2010 klo 12.00 alkaen toimintakeskus Niemessä.

      Sosiaali- ja terveyslautakunnan puheenjohtaja Esa Tuovinen kävi pikaisesti esittäytymässä, mutta ei ehtinyt jäädä pitemmäksi ajaksi lautakunnan kokouksen takia. Toivomme saavamme hänet myöhemmin uudelleen kokoukseen.

      Sihteeri kertoi Varkauden alueelle perustetuista terveyspisteistä. Terveyspisteet ovat: Kimppa Kirppiksen terveyspiste, Kauppakatu 19; Varkauden sairaalan aulan terveyspiste, Savontie 55; Könönpellon asukastuvan terveyspiste, Pitkälänniementie 1; Kangaslammin yhteispalvelupisteen terveyspiste, Kangaslammintie 5 sekä Käpykankaan palvelukeskuksen ITE-piste.


      7
      Seuraava kokous

      Seuraavan kokouksen aika ilmoitetaan myöhemmin.

      8
      Kokouksen päättäminen

      Puheenjohtaja Pekka Keto päätti kokouksen klo 17.25 toivotellen kaikille hyvää kesää.



      Pekka Keto Riitta Haukijärvi
      puheenjohtaja sihteeri



      Pöytäkirjan tarkastajat:



      Tuula Hartikainen Heikki Impivaara

    • Onnellinen CallWaves

      Call Waves on työntekijöitä arvostava, inhimillinen ja vakaavarainen työpaikka!

      • hannu miettinen

        Aika hyvä vitsi. Voisin muuten sanoa että oikeasta työpaikasta maksetaan sellaista palkkaa, millä tulee toimeen. Ja CW ei ole sellainen!


    • jkm99

      outoa on heidän tapansa soittaa ja myydä. Kahdesti ovat soittaneet mulle, viime perjantaina ja nyt maanantaina ja kun olen vastannut puhelimeen niin lyödään luuri korvaan!!! Eipä silti, en olisi mitään ostanutkaan.

    • voisko peku auttaa

      "ei mene call wavesilla hyvin, käykääpä vilasemassa tilinpäätöksiä.
      Jos varkauden kaupunki ei olisi taustalla, silloin yhtiö todennäköisesti kaatuisi".

      Lainattu teksti kertoo koko totuuden CW:sta. Ihmettelemme miksi NK:n sisällä Varkauden verovaroin toimiva yritys voi olla vielä pystyssä? Rajamäki ja Husu istuneet hallituksessa ja Husu ja Esa Tuovinen veivaavat yhtiössä :)

    • grillimies1

      vieläkö Välimäki ja Husu kuuluvat kyseisen yhtiön hallitukseen.

    • Liian monta

      Montako näitä puhelin fimaa toimii varkaudessa, kun joka lehdessä eri virma ettii työntekijöitä?

    • Vaihdepalvelut

      http://www.finder.fi/Call center/Call Waves Solutions Finland Oy/VARKAUS/paattajat/308664

      Tämä yhtiö on kriisissä. Call center, Erotiikkapalvelut, Aikuisviihde, Vaihdepalvelut.

    • 100.50

      EI TOIMI ei.

    • robinson...

      Vieläkään tämä puhelinhäirintä kannattaa? Vai onko keskittyneet enemmän sentraali, ym palveluihin?

    • sentraaliesuksi?

      onko kesätöitä tarjolla tuola?

    • meikäläisen numeroon

      Robinson kielto ja loppu puhelinmyynti...

    • TaaviTee

      Älä ny puhelinmyyjäksi mee.

    • Anonyymi

      Jos haluat ansaita kokopäivätyönä 1000e kuussa verojen jälkeen, tämä paikka on sinulle arvoisa tissiposki. Jos kuitenkin haluat unelmoida, elää ja olla hyvä myyjä mene muualle. Nimimerkillä tienaan 3000-5500e/ kk, ja en ole täyttänyt edes 25vuotta
      Ps vetäkää käteen

      • Anonyymi

        Vieläköhän siellä on sama meininki kuin kymmenen vuotta sitten? Viiden minuutin perehdytys ja sitten naama punaisena huudettiin, jos ei osannut. Alkoi tuntua, että on joutunut johonkin hullujen huoneeseen. Muutaman viikon siellä kestin, moni ei jaksanut päivääkään


    • Anonyymi

      Call waves ois tervetullut Iisalmeen ja työllistämään Ylä-Savolaisia osaajia. Kävin tutustumassa yrityksen sivuihin ja hyvälle näytti. Ja palkkaus on hyvä muihin alan yrityksiin verrattuna

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi olisiko heillä etätyötä tarjota näin korona aikana ? MINULLA ON KOTONA KONEET ELI APPLEN TIETOKONE JA IPAD SEKÄ ÄLYPUHELIN.

    • Anonyymi

      Call waves tarvittas Iisalmeen kun nyt lähtee saman alan työpaikkoja paljon pois. eli kilpailija sanoo iri porukkaa ja on motovoituneita myyjiä ja asiakaspalveljoita jotka jää työttömäksi. Toivotaan että aukaisesivat toimiston tänne

    • Anonyymi

      https://www.callwaves.fi/

      Töitä tarjolla! Erityisesti myyjiä kaivataan. Myös etänä onnistuu. Aloitin itse myyjänä ja nyt teen pääsääntöisesti IN puolta eri asiakkuuksille. Kivat työkaverit ja esimiehet! Suosittelen!

    • Anonyymi

      Savolainen sisäsiittoinen firma, päälliköt ja esimiehet täysin pihalla asioista. Ovet käy siihen tahtiin että firmalla olisi aika katsoa peiliin.

      • Anonyymi

        Siltä näyttää edelleen. Paperit katosivat haastattelun jälkeen. Luvattua infoa työehdoista ei tullut. Ei vaikuta normaalilta yritykseltä.

        Ilmeisesti luvataan työpaikka useammalle kuin on oikeasti on töitä tarjolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä näyttää edelleen. Paperit katosivat haastattelun jälkeen. Luvattua infoa työehdoista ei tullut. Ei vaikuta normaalilta yritykseltä.

        Ilmeisesti luvataan työpaikka useammalle kuin on oikeasti on töitä tarjolla?

        Call Persut,Call Kokoomus 🤣
        Oikeasti Call Mc Call🤣
        Älkää soittako meille
        Me emme vitussa soita teille 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Call Persut,Call Kokoomus 🤣
        Oikeasti Call Mc Call🤣
        Älkää soittako meille
        Me emme vitussa soita teille 🤣

        Samaa skeidahuttua,teatteri,RockpersutKokoomus elätuletännekuoro.
        Suljetut ovet tosi teatteria Valtuustosalissa
        Emme halua kuulla vali valista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa skeidahuttua,teatteri,RockpersutKokoomus elätuletännekuoro.
        Suljetut ovet tosi teatteria Valtuustosalissa
        Emme halua kuulla vali valista

        Samaa kissianusrunkkausta, vanhuksen hyväksikäyttöä, housuunpaskomista vasukkiapinalta.


    • Anonyymi

      varkauteen ei kannata muuttaa. meininki on että viimenen sammuttaa valot.huume hörhöjä älyttömästi ja niitä saa varoa koko ajan, on paljon pahoinpitelyjä sattunu ja muutenkin vaarallista liikkua

    • Anonyymi

      On hyvä. Mulla Kuopiossa ollut välillä töitä,päätyön lisäksi.

    • Anonyymi

      entä se paskask poletttu lauta minkä möit mulle
      ja 36 markkaa ois pitäny saada lisää

    • Anonyymi

      Mitä täällä Varkaudessa puhutaan kyseisestä paikasta niin ei kannata mennä, päivässä saa pitää palkattoman ruokkiksen 0.5h ja yhden 10 min kahvitauon. On kuulema porukkaa älyttömästi sairaslomilla jaksamisen takia, muualla on 2x15 min kahvitauko ja normaali ruokkis. Ja niissä paikoissa porukka viihtyy

    • Anonyymi

      paska firma palkkaus alan huonointa kastia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe