Tiedät sen varmasti. Kuitenkin tunnen itseni todella tyhmäksi, luulin että välitit oikeasti. Toisaalta arvelinkin, että pelaat jotain. Harmi, meillä oli kivaa tai minulla ainakin. Sun suudelmat oli niitä parhaita kaikista, en unohda koskaan.
Juha
10
1156
Vastaukset
- pelannu
yhtään mitään ja välitän niin pirusti vieläki ja haluisin setviä ihan kaiken alusta loppuun ja jatkaa puhtaasti
- alkuperäinen...
mikset sitten ole ottanut yhteyttä? Minä en viitsi, ihan sen takia että tunnen itseni niin tyhmäksi. Olet parasta mitä minulle on pitkään aikaan tapahtunut, kaikki ne hetket mitkä ollaan vietetty yhdessä on olleet ihania. Vaikkei tästä enää mitään tulisikaan niin silti haluaisin asiat selvittää.
...vaikka tuskin edes olet SE Juha. Tai mistäs sitä koskaan tietää... - aika monta
alkuperäinen... kirjoitti:
mikset sitten ole ottanut yhteyttä? Minä en viitsi, ihan sen takia että tunnen itseni niin tyhmäksi. Olet parasta mitä minulle on pitkään aikaan tapahtunut, kaikki ne hetket mitkä ollaan vietetty yhdessä on olleet ihania. Vaikkei tästä enää mitään tulisikaan niin silti haluaisin asiat selvittää.
...vaikka tuskin edes olet SE Juha. Tai mistäs sitä koskaan tietää...juhaaa et ketäpä lienee tarkotat ja mistäpäin maalimaa
- tilanne oli/on
hieman monimutkaisempi kuin miltä se vaikutti.olenkohan piilonarsisti kun vastaan tämmösiin? :)
ps.en muten lue palstaa,kunhan piipahdin :)- alkuperäinen...
monimutkainen? En minäkään lue/kirjoittele yleensä tällaisille palstoille, mutta nyt oli pakko.
- kerro..
alkuperäinen... kirjoitti:
monimutkainen? En minäkään lue/kirjoittele yleensä tällaisille palstoille, mutta nyt oli pakko.
kun varmasti moni tunnistaisi,emme seurustelleet tai mitään.
se on moi.
- Sinua,
Kun en tiedä kuka olet? Antaisitkohan vihjeen josta tunnistan oletko hän jota ajattelen juuri nyt!? Terv. juha
- sedlaöögad
Seurustelin kerran yhden Juhan kanssa ja ikävöin häntä tosi paljon eron jälkeen. Ei olisi pitänyt..Tyyppi pelasi niin helvetisti...
Olin tosi rikki, kun sain tietää erilaisista jutuista.
Olisi pitänyt huomata vihjeet jo suhteen alussa.
Ihastunut kun olin, niin en tajunnut.
Varottaisin kyllä naisia yhdestä Juhasta...
Tyyppi on niin narsisti, kun olla ja voi.
Onneksi ihaniakin Juhia on!- Selvensit tämän lopun
Ei voi täällä puhua kenestäkään nimellä(yleistää)! Kun meitä on niin paljon, minä se en ollut silti. Ei oikein sovi tuo kuvauksesi... Oletko ap? T:eräs juha
- olla vittuilu mielessä
puhu vaikka jarnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025