Mistä kaikesta siis voi johtua alhainen verenpaine?
Siis muusta kuin liian vähästä (ja oikeanlaisen) natriumin saannista?
Alhainen verenpaine
4
1226
Vastaukset
- asasdasd
Liian hyvistä elintavoista se johtuu. Aloita tekemään ne asiat joista lääkärit syylistävät korkean verenpaineen omaavia. Pakkohan sen on siitä nousta koska muutehan lääkärit olisivat väärässä.
- qwerty9
Hyvien elämäntapojen lisäksi ehkä vielä sopivat geenit.
On sitä muutakin mitä voi murehtia, jos verenpaineesta ei ole aiheeksi. On tämä ilmaston lämpeneminen, Darfurin nälänhätä jne. Jos pitää olla henkilökohtaisempaa niin kyllä tässä pahassa maailmassa aivan henkilökohtaisiakin aiheita löytyy.
Suosittelen, että et mittaa/mittauta verenpainettasi turhan takia.- a.p.
Pakko ollut viimeaikoina mittailla, kun olen oirehtinut ja halunnut selvittää onko verenpaineesta johtuvaa, mutta nyt selvisi, että mukana muitakin syitä.
Hassua vaan, kun lähes koko suku on verenpainetautisia. Mistähän minä olen sitten nämä geenini saanut ;) - verenpaine
a.p. kirjoitti:
Pakko ollut viimeaikoina mittailla, kun olen oirehtinut ja halunnut selvittää onko verenpaineesta johtuvaa, mutta nyt selvisi, että mukana muitakin syitä.
Hassua vaan, kun lähes koko suku on verenpainetautisia. Mistähän minä olen sitten nämä geenini saanut ;)Syön voita, poltan tupakkaa ja siitä huolimatta verenpaineeni on aina ollut alhainen, kiitos isältäni perimieni geenien.
Raskausaikoina oikein ihmeteltiin verenpaineeni alhaisuutta (silloin en toki polttanut). Osalla sukua on taas verenpaineen kanssa ongelmia.
Tosin aina olen myös ollut kova syömään kasviksia ja luonnon marjoja, enkä syö esim. makkaroita ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748367Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182028- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201949Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381861Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 431495
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246