Elikkäs..
Mulla alko menkat 13 vuotiaana ja kohta täytän 16. Tällä aikavälillä mulla on ollu 3 melkeen puolen vuoden taukoa että niitä ei ole tullut. Laidutin reilut kymmenen kiloa, aloitin just joku 10 kuukautta sen jälkeen ku menkat oli alkanu ja sen jälkeen on ollut tällasta epämäärästä. Kanssa tuntuu että rinnat on jotenkin epäkehittyneet. Jos menisin lääkäriin saisko tätä asiaa korjattua ja pitäskö mun ees mennä lääkäriin? Että jos tää on vaan semmosta epäsäännöllisyyttä? Nykyset mittani on 175/62 että ihan normaalipainossa liikutaan..
Osaisiko joku neuvoa
tietämätöntä
1
272
Vastaukset
- neuvoja..
No se vaikuttaa osin, että kun oot laihduttanut aika paljon ja varmaan aika nopeassa ajassa? Yleensä siinä saattaa menkat mennä epäsäännöllisiksi.
Mites olisi jos hommaisit e-pillerit? Ei haittaa vaikka olet neitsyt, mutta niillä kun yleensä kuukautiset saa säännöllisiksi.
Jos asia vaivaa sun mieltäs paljon niin voithan käydä vaikka kouluterkkarin juttusilla, hän varmaan osaa sanoa, että kannattaako käydä lääkärillä, vai jatkatko odottelua.
Kyseessähän saattaa olla joku hormonihäiriökin, joka sekin kyllä korjaantuu oikealla lääkityksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770