Jossain vaiheessa luvattiin Medioniin ohjelmapäivitys antennisignaalinkin kautta 8.8. jälkeen. Kuinkahan paljon jälkeen? Onko kenelläkään tietoa?
Ongelmahan Medionissa on se, että YLEn muutettua parametreja kertomatta asiasta etukäteen, kiintolevyltä katsottaessa toisto nykii ja hyppelehtii ärsyttävästi.
Milloin Medion päivitys?
3
596
Vastaukset
- LLarsson
Löytyisiköhän tästä tarvittavaa infoa, että saat kaipaamasi avun?
http://images.telkku.com/digiboksit/index.php?page=tuotetuki - Penanen
Medionin huollon vastaus:
Itse asiassa Digita muutti A-muxin läöhetettä, mutta se on toissijainen
seikka. Ongelma ollaan korjattu ohjelmisto versioon 2.32, joka on jaossa
netissä ja päivityshuolloilla. Antennijakoon tuo saadaan valitettavasti
aikaisintaan syyskuun lopulla.- voi voi
mummo ja pappa parkoja kun joutuvat maksamaan päiviykset kun eivät itse osaa päivittää sitä boxia.
taas vaan eläkeläiset kärsii kansanedustajien tyhmyydestä. olisivat silloin antaneet homman finluxille olis vältetty irtisnomiset ja koneet toimisivat moitteetttomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619235- 696195
- 265828
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni795694Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435549Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995434- 624883
- 434557
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573896- 493535