Sain itseni just 40 leveliseksi muttei minulla ole mitään questeja mitä tehdä. Muutama keltaisella oleva ja loput joko oranssilla tai punaisella. Olen siis alliancen puolelta ja etsin hyvää paikka levuttaa missä on paljon questeja.
Missä hyviä questeja?
3
415
Vastaukset
- Jeespoks111
Stranglethorn Valista löytyy paljon questejä... Kokeile sieltä, jos et jo ole niitä tehnyt. Toinen paikka voisi olla Tanaris.
- sS.V
Stranglethorn Valesta saat tosi hyviä tehtäviä,
mutta Tanarista en vielä suosittele.
Tanaris on hyvä maa joskus 45lvl aikoihin, se kun on 40-50 maa.
Sitten siinä 47lvl aikoihin sun kannattaa käydä Tanariksen Zul'Farrak instancessa, siellä saa tosi nopeasti lvl.
Suosittelen lämpimästi myös 45lvl aikoihin Ash-zaraa (Azshara) x).
Tosin mulla ittelläni on 47lvl Horde, mutta ainakin STV:n Booty Bay ja sit siel Azharassakin on joku Allu-kylä. Että turvapaikkoja myös on.
Mutta sitten varoitan että Azsharan kylän edessä pyörii 50lvl otuksia, joten varo niitä..
Sitten 48lvl aikoihin kannattaa käydä Western Plaguelandsin The Bulwark läpi. Siel on 49-52lvl karhuja ja hämiksiä, joista saa etenkin kun on 4lvl alempana, niin noin 600xp.
Mutta STV ja Azshara, myös Tanaris ehkä on hyviä levutuspaikkoja. Jos guesteja etsit, mene suoraan STV.
Ai niin, myös Feralas ja Felwood alkavat olla hyviä paikkoja.
- Kuniz
Ei kannata liikaa tuijottaa sitä Questin väriä. Itse omalla roguellani tahkosin Oransseja siinä missä keltaisiakin. Jotkin questit ovat niin helppoja, notta menevät vaikka olisi punaisellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099