Latasin eilen raskausvaatehackin, teiniraskaushackin sekä Peggysimssistä makuuhuonesetin. Noh, nyt onkin sitten tämmöinen ongelma:
Kun klikkaan vaatekaappia, niin tavallisesti siihen tulee vaihtoehto että vaihda arkiasuun yms. ja muuta arkiasua jne.. Mutta nyt hiiri muuttuu harmaaksi ja tulee teksti: Esineellä ei ole toimintoa jotain sinne päin. Mistä johtuu?
Etsin autopach on koodilla vielä pelipäivityksiä, mutta niitä ei ole tullut. Mistä siis ongelma johtuu? Latasin eilen myös hiuksia ja vaatteita, ja hiukset toimivat moitteettomasti, ja kun menen ostamaan stadilta vaatteita, ne näkyy siellä ja niitä pystyy ostamaan. So: mistä tuo johtuupi?
Mistä nämä ongelmat johtuvat?
4
331
Vastaukset
- LOLLO
että lataukset ovat sekottaneet pelin...
Ehkäpä lataamasi teiniraskaus ja raskausvaate hackit on sekoittaneet pelisi...
Tai sitten se vaatekaappi ei vain toimi, en tiedä. Minulla on itselläni sellainen peili jolla ei voi tehdä mitään ja muiden kavereideni pelissä jossa on sama peili, pystyy muuttamaan ulkonäköä jne.
Muuta en osaa sanoa... Tuskin se mistään muustakaan kuin jommasta kummasta syystä voi johtua, näin luulisin :)- Rekkamimmi
Luulisin bugittamisen johtuvan siitä, että teiniraskaushack ja raskausvaatehack eivät sovi yhteen. Näin ainakin Inteenimaterin kanssa, sen kanssa ei taida (tällä hetkellä) sopia yhteen yksikään raskausvaatehack. Valitse kumman haluat pitää ja poista toinen. Jos oikein huonosti käy, saatat joutua uudelleenasentamaan pelin. En usko että makuuhuonesetti vaikuttaa asiaan.
- fi_anna
Poistin teiniraskaushackin ja raskausvaatehackin, ja peli toimi sen jälkeen moitteettomasti!
Joskin aion ladata sen raskausvaatehackin uudestaan. Ja nyt kun tarkemmin ajattelin, siinä tuli jossain vaiheessa sellainen juttu suomeksi, että se ja se eivät sovi yhteen, ja toinen taisi olla Inteenimater :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233