Moi!
Laitan viestiä tänne, kun en mistään muualtakaan apua löytänyt..Koitin googlettaa vaikka millä hakusanoilla, mutta tulosta ei tuottanut :/
Elikkäs hakusessa olisi kankaiseen vessapaperitelineseen ohje?(saa pujotettua 3-5 rullaa wc-paperia).
Olen sellaisia paljon nähnyt eri paikoissa ja mm. nätistä unikko kankaasta tehtynä .
Nyt haluaisin itse moisia tehdä ja sulostuttaa kylpyhuonetta.
Olen todella kiitollinen jos joku ohjeen jostain tänne saisi :o)
Mindi
Kankainen vessapaperiteline OHJE??
6
3211
Vastaukset
- minullakaan ei ole ohjetta :/
olen ajatellut itse kehittää, kokeilemalla jotenkin kankaan palalla ja vessapaperirullalla, millaisia "koloja" rullille täytyy tehdä, kuinka suuria siis. Helpompi olisi tehdä jos joku vähän neuvoisi. Minäkin olen nähnyt niitä usein eri paikoissa ja ovat todella ihania!! :)
Onnea ompeluun!- tehdä
Otat sopivan pituisen taustakankaanpalasen - mittaat täydellä vessapapreirullalla tarvitun lokeron väljyyden - asetat lokerikkokankaan taustakankaan päälle ja surautat lokeroiden välistä kiinni.
Mietit, miten kiinnität lokerikon seinään ja laitat haluamasi.
Helppoa hommaa - visioit sen ulkonäön itsellesi ja teet sen.
- etsintää
minulla sellainen on mutta en muista sen kaavaa. yritän itsekkin etsiskellä mutta en toistaiseksi ole löytänyt. pitäisi siskolle tehdä. Onnea sinullekin etsimisessä!
- ideointia
Kun tietää tuotteen ei voi olla vaikeaa tehdä sitä - siinä mitään kaavoja tarvita, vain yksi täysi rulla suosikkimerkkiä mitaksi.
Eli tarpeeksi pitkä kankaanpala, tai kaksi samanmittaista, omellaan yhteen määrävälein, jotta sen rullan saa pujotettua syntyneeseen "taskuun". Sitten pitää miettiä mihin sen kiinnittää: jos wc:ssä on ylimääräisiä pyyhekoukkuja, niin niistä mitta ja tuohon tekeleeseen yläosaan reiät sopivin välein, niin sen voi ripustaa pyyhekoukkuihin. Reiät olis tietysti kätevä vahvistaa jollakin läpilyötävällä muovi- tai metallirenkaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489