Kokemuksia ko. veneestä, toimiiko hyvin pikkuperheellä päiväkruisailuun, entä millainen kone siihen olisi hyvä valinta. (ja tiedän kyllä suosituksen : ) mutta nyt odotan käytännön kokemuksia.
Bella 620 dc
2
1542
Vastaukset
- tuollainen
kun aurinko paistaa ja keli ei ole paha. Sataisen kesän jälkeen kyllä pressut homeessa ja penkit paskana. Tykkääkö vaimo ja tenavat homeesta?
Toisaalta avovene ajaa saman asian ja tuohon ette kuitenkaan nukkumaan mahdu. Jos lapsi/lapset ovat pieniä on oikea kajuutta hyvä ja dc:llä on myös epämukavampi rantautua kuin esim. avokeulaisilla.
katso nyt vastaava flipperi 630 ja yamarinikin.
Järvellä pärjää pienemmällä koneella ja vähän vaikuttaa perheen painokin, (esim. 600kg vs 150kg), oletko etsimässä meri vai järvikäyttöön?
pitääkö veneen kulkea 50 solmua vai riittääkö 25.
Nyt dc veneitä on hyvin tarjolla, jopa tämän kevään malleja, kun ostajat ovat pettyneitä mm. sateiseen kesään. - entinen bella-kuski
Hei,
vaihdoin juuri 620dc:n pois. Mulla oli suzuki 140 ja kulki ihan ok. Näin jälkeenpäin laittaisin kyllä 150 heppasen. Ainakin suzukin iskutilaivuudessa on huikea ero 140 ja 150 välillä (2,05 vs. 2.873). Itsellä nyt toisessa merkissä kyseinen 150, loistava moottori ja hintaero 140:een ei suuri. Lähtee 820 kg:n bella paremmin liukuun ja kun haet hyvän marssinopeuden, niin kuluttaa vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197