Kokemuksia ko. veneestä, toimiiko hyvin pikkuperheellä päiväkruisailuun, entä millainen kone siihen olisi hyvä valinta. (ja tiedän kyllä suosituksen : ) mutta nyt odotan käytännön kokemuksia.
Bella 620 dc
2
1518
Vastaukset
- tuollainen
kun aurinko paistaa ja keli ei ole paha. Sataisen kesän jälkeen kyllä pressut homeessa ja penkit paskana. Tykkääkö vaimo ja tenavat homeesta?
Toisaalta avovene ajaa saman asian ja tuohon ette kuitenkaan nukkumaan mahdu. Jos lapsi/lapset ovat pieniä on oikea kajuutta hyvä ja dc:llä on myös epämukavampi rantautua kuin esim. avokeulaisilla.
katso nyt vastaava flipperi 630 ja yamarinikin.
Järvellä pärjää pienemmällä koneella ja vähän vaikuttaa perheen painokin, (esim. 600kg vs 150kg), oletko etsimässä meri vai järvikäyttöön?
pitääkö veneen kulkea 50 solmua vai riittääkö 25.
Nyt dc veneitä on hyvin tarjolla, jopa tämän kevään malleja, kun ostajat ovat pettyneitä mm. sateiseen kesään. - entinen bella-kuski
Hei,
vaihdoin juuri 620dc:n pois. Mulla oli suzuki 140 ja kulki ihan ok. Näin jälkeenpäin laittaisin kyllä 150 heppasen. Ainakin suzukin iskutilaivuudessa on huikea ero 140 ja 150 välillä (2,05 vs. 2.873). Itsellä nyt toisessa merkissä kyseinen 150, loistava moottori ja hintaero 140:een ei suuri. Lähtee 820 kg:n bella paremmin liukuun ja kun haet hyvän marssinopeuden, niin kuluttaa vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849