kärsin aikanaan ja lääkkeet on aina mukana- siis paniikkihäiriöstä. en ole kuitenkaan tarvinnut niitä moneen vuoteen. PAITSI rapulassa tulee säpsähtelyjä. MUTTA olen parin vuoden ajan syönyt jokapäivä omega 3 . a eli kalaöljyä. rapulasäpsähtelytkin loppuivat kokonaan.
nyt huomasin , kun kapselit loppuivat, enkä ole muistanut ostaa uusia- niin heti alkoi taas säpsähtelyt!!!!!!!!!!!
minä ainakin painun nyt heti kauppaan niitä hakemaan , enkä ikinä lopeta kalaöljykapseleiden syöntiä. ja tämä ei ole mainos, enkä myy niitä.HALUAN VAIN AUTTAA KANSSASISARIA TÄSSÄ ILKEÄSSÄ VAIVASSA.....
TÄSSÄ APUA!
4
737
Vastaukset
- säpsähtelemään
rahapulassa, onneksi oli juuri palkkapäivä...
- kysynpä ?
Itellä tulee semmosia säpsähdykseen viittaavia tiloja niinku yhtäkkiä heräisin kesken heräillä olin taikka niinkuin olisin menettäny tajuntani 2 sekunniksi mutta niitä tulee orgasmia ennen.
- seonkin
kysynpä ? kirjoitti:
Itellä tulee semmosia säpsähdykseen viittaavia tiloja niinku yhtäkkiä heräisin kesken heräillä olin taikka niinkuin olisin menettäny tajuntani 2 sekunniksi mutta niitä tulee orgasmia ennen.
sellasta samanlaista kuin ennen nukahtamista joskus, muttta kyllä mulle tuli rapulassa ihan selkee paniikkikin esim asematunneli oli aivan mahdoton paikka mennä...
aion kyllä lopetella liian usean lipittelyn ton viinankin suhteen nyt kun loma loppuu ja työt alkaa..
hyvää syksyä kaikille palstalaisille.:)
- kannattais
se viinanjuontikin lopettaa. Mutta kyllä kalaöljy on kaikin tavoin ihmiselle terveellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583036
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151063- 891018
- 50893
- 89874
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96774
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595