ELÄVÄÄ USKOA ON

oLeMaSsA elämässä

Täällä on juteltu elävätä uskosta,mitä se on..Se on mielestäni sitä juuri.Jos joku on elävä,se liikkuu,toimii,harrastaa,iloitsee,suree,tekee virheitä ja korjaa virheitään,asuu,touhuaa,puhuu,laulaa,rukoilee,palvelee..sitä on elävä usko! Se rakastaa EHDOITTA .Se kunnioittaa,säälii,armahtaa ja antaa anteeksi. Jos se sinun kirkkosi(seurakuntasi)ei omaa näitä edes muutamia juttuja,kannattaa miettiä,mitä kannattaa kannattaa seuraa,jota ei kannata.--kikkailin vaan tuossa viim.lauseessa sanoilla--Ottakaa kantaa ! Mikä sinusta on elävää uskoa? Jaa,sekin on.Kun mies,nähdessään hyvännäköisen pimun,ehtii ajatella jotain,ja pian jo tajuaa että se on väärin.Kas kun omatunto toimii !Jumalan asettama.

3

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristus- uskoinen

Usko on elävä silloin kun se panee kaiken toivonsa ja luottamuksensa kuolleista yläsnouseeseen Herraan Jeesukseen Kristukseen.

Kristus on kuolleiden eläväksi tekijä. Hänen sanansa ovat henki ja elämä, kuten hän itse Raamatussa todistaa itsestään.

Elävä kristitty ei pane toivoaan näkyväisiin, vaan näkymättömään.

Se ei ole mikään usko, joka luottaa näkyväisiin. Me elävät Kristityt luotamme siihen minkä Jumala on sanassaan meille luvannut. Se on Jumalan lapsioikeus ja valtakunta joka on iankaikkinen taivaissa.

Job. 33:19   Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
      Job. 33:20   ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
      Job. 33:21   Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.

Job. 33:22   Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.

Job. 33:23   Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
      Job. 33:24   niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.'

Job. 33:25   Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.

Job. 33:26   Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.

Job. 33:27   Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
      Job. 33:28   hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'

Job. 33:29   Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
      Job. 33:30   palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.

• Minun mielestäni ei

Sääli ei minun mielestäni ainakaan kuulu Jumalan tunnerepertuaariin. Ihmisiä kärsii ja aivan turhaan ja kaikkivoipa Jumala ei tee asialle mitään. Tämä todistaa että hän ei sääli, ainakin minun mielestäni.

Omatunto on myös ateisteilla ja muihinkin kuin kristilliseen uskontokuntaan kuuluvilla.

Kannattaa miettiä mitä sanoo.

• oLeMasSsA elämässä.

Hm, hm...!
      Oletko kännissä?

Observer

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe