Minulla särkee pohjetta ´ja takareittä aika ajoin. Onkohan kyseessä suonenveto? Juon vettä paljon joten siksi vähän ihmettelen. Mistä voi johtua? Kuuluko tämä raskausoireisiin kenties? Olen nyt rv 17.
Onko kyse
3
258
Vastaukset
Hieman hankala sanoa,onko kyse suonenvedosta, kun et tarkemmin kerro, millaista kipu on. Suonenveto tuntuu lihaksen kramppaamisena ja tuntuu kuin joku vetäisi lihasta irti. Yleensä suonenvedon tullessa raajaa on kivuliasta liikuttaa. Kipu on kova, mutta häviää nopeasti. Sen jälkeen raaja voi tuntua "pökkelölle" tai aralle pitkän aikaa. En oikein osaa selittää.. mutta kumminkin se on niin erikoinen tunne, ettei sitä sekoita muunlaiseen kipuun.
Jos epäilet kivun olevan muuta, kannattaa mennä lääkäriin tarkistuttamaan, ettei ole veritulppa tai muu tukos.- suoni
kyllä juu. Mulla ollu muutaman kerran aamuisin ihan törkeä suonenveto just nois paikois.
- on..
suonenvetoa. magnesiumin syönti ehkäisee suonenvetoja toisilla, kannattaa kokeilla. ja toisena vaikutuksenahan magnesium pehmittää myös vatsaa, et auttanee ummetukseenkin jossain määrin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804