Ei näy auttavan niittäminen vaan kirkkojärvi kasvaa umpeen. Näyttää vuosi vuojelta törkeämmälle!
Kirkkojärvi törkeän
2
362
Vastaukset
- pruukaa liettyä
Kun ruopataan, pitää ruopata tulevaisuutta varten.
Eli tulevaa liettymää.
Siyä ei tehty edellisessä järven kunnostuksessa ja tulos näkyy. - ei suinkaan ole
törkeän näköinen, ainoastaan näkymä sillalta ja saaresta itään voisi olla parempikin. Suurin osa järvestä on aivan kunnossa, Askonlahti, Mustikkalahti, Huikarinniemen rannat. Askonlahti on syvimmillään 8m, joten se säilyneekin kunnossa.
Vaikka heinittynyttä osaa on vain vähän kokonaisuudesta, on se niin näköalapaikalla, että se tulisi laittaa kuntoon.
Niittäminen ei auta, jos sitä ei suoriteta, mutta auttaa heti, kun se tehdään, kuten tämänkesäinen (vähäinen) niitto osoitti. Niitettävän alueen pitäisi kuitenkin olla puolta suurempi,kuin nyt tehtiin ja niitto pitäisi tehdä kaksi kertaa vuodessa, kuten vesipiirin alkuperäinen vaatimus oli.
Kumma, että esim. Oulaisilla on moninkertainen budjetti Piipsjärven niittoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701