Eli millaiset terveysvaatimukset on Air Finlandilla? Onko joitain hylkääviä perusteita, jos muuten kaikki on kohdallaan?
Air Finlandin
10
1255
Vastaukset
- hakeneet
oletteko saaneet haastatteluun kutsuja? Osaisiko joku ystävällinen haastattelussa käynyt kertoa millainen haastattelu siellä on? monivaiheinen?terveystarkastus?kielitestit millaiset?jännittää...:)
- ole kutsua
Ei ole vielä ainakaan tänne kutsua saapunut, mutta onhan tässä vielä sunnuntaihin asti aikaa hakea. Uskon, että alkavat vasta sitten kutsumaan porukkaa.
Mutta olisin myös kiinnostunut kuulemaan terveysvaatimuksista, onko joitain erityisiä terveydellisiä haittoja air finlandilla, sekä millainen on heidän rekrytointiprosessinsa. Onko samanlainen kuin Finnairilla (3 vaihetta?). - on pitkä
ole kutsua kirjoitti:
Ei ole vielä ainakaan tänne kutsua saapunut, mutta onhan tässä vielä sunnuntaihin asti aikaa hakea. Uskon, että alkavat vasta sitten kutsumaan porukkaa.
Mutta olisin myös kiinnostunut kuulemaan terveysvaatimuksista, onko joitain erityisiä terveydellisiä haittoja air finlandilla, sekä millainen on heidän rekrytointiprosessinsa. Onko samanlainen kuin Finnairilla (3 vaihetta?).Ei mullekaan. Luulen, että aikaisintaan ensi viikolla alkaa kuulua. Oletteko hakeneet muillekin? Itse hain vain heille. Toivottavasti pääsee edes haastatteluun. Ainakin viime vuonna heillä oli ainoastaan "normaali" työpaikka haastatelu. Ei ns. rekrypäivää.
- kuullostaa
on pitkä kirjoitti:
Ei mullekaan. Luulen, että aikaisintaan ensi viikolla alkaa kuulua. Oletteko hakeneet muillekin? Itse hain vain heille. Toivottavasti pääsee edes haastatteluun. Ainakin viime vuonna heillä oli ainoastaan "normaali" työpaikka haastatelu. Ei ns. rekrypäivää.
hyvältä, jos todella on normaali työpaikkahaastattelun tyylinen rekrytointi.
- on pitkä
kuullostaa kirjoitti:
hyvältä, jos todella on normaali työpaikkahaastattelun tyylinen rekrytointi.
Mä oon penkonu tuota viestihakua ja löysin tälläsen missä on keskustelua affin viime syksyn hausta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000164&posting=22000000020578937 - minä vain
on pitkä kirjoitti:
Mä oon penkonu tuota viestihakua ja löysin tälläsen missä on keskustelua affin viime syksyn hausta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000164&posting=22000000020578937Kiitos, oli kiva lukea. Laitetaanko oma keskustelu pystyyn, jos ja kun saadaan kutsu haastatteluun?
- kun kuuluu...
minä vain kirjoitti:
Kiitos, oli kiva lukea. Laitetaanko oma keskustelu pystyyn, jos ja kun saadaan kutsu haastatteluun?
Jotakin!
Rupee ahdistamaan tää odotus, haluisin Airille NIIN paljon kun tarjoavat suoraan vakkari suhdetta toisinkun epävarmat Blue1 ja Finski! Hain myös B1 mutta ei sieltäkään ole mitään kuulunut!!!!! - hakenut
kun kuuluu... kirjoitti:
Jotakin!
Rupee ahdistamaan tää odotus, haluisin Airille NIIN paljon kun tarjoavat suoraan vakkari suhdetta toisinkun epävarmat Blue1 ja Finski! Hain myös B1 mutta ei sieltäkään ole mitään kuulunut!!!!!Air Finlandille sekä Finskille, mutta tuo FiF houkuttaan enemmän juuri vakkarisopimuksen takia.
On aika riskiä sanoa oma vakituinen työsopimus irti Finnarin koulutuksen takia, jos ei sitten otetakaan kuin 1 lento/viikossa lentäväksi. - on pitkä
on pitkä kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000164&posting=22000000020578937 - haastattelusta
on pitkä kirjoitti:
Noita linkkejä lukiessa tulee mieleen, että Air Finlandin haastattelusta ei todellakaan kannata ottaa mitään pulttia. Menee omana itsenään ja vastailee sen mukaan mitä pystyy.
Tsemppiä kaille hakeneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730