mikä menee näin...

HALUAN TIETÄÄ

no siis ankkarockissa huudattettin yleisöä laululla jossa sanataan lalaalaaallaa mutta kuitenkin tota lallatusta.:D niin mikä on kyseinen biisi tai missä niin lauletaan?

6

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theark<33

siis miten "lalaalallaa"?? missä välissä, siis keikan lopussa, alussa, vai?? mä olin ankas kattomas arkkii ja ihana keikka oli

• olaaaaaaaa

se on varmaan calleth you comet koska silloin lalatrettii se oli kivaa

• olasalo<33

anteeksi nyt vaan, mutta siinä calleth you, cometh I kappaleessa lauletaan: aaaa aaa aaa...Mutta se oikea kappale on prayer for the weekend!! siinä lauletaan nananaana, mutta se se on, käykää vaikka youtubessa kuuntelee....siellä arkin keikalla oli ihanaaaa

• KIIITOOOSSS.
        olasalo<33 kirjoitti:

anteeksi nyt vaan, mutta siinä calleth you, cometh I kappaleessa lauletaan: aaaa aaa aaa...Mutta se oikea kappale on prayer for the weekend!! siinä lauletaan nananaana, mutta se se on, käykää vaikka youtubessa kuuntelee....siellä arkin keikalla oli ihanaaaa

joo kiitti! :D::D mulla on se biisi jo ollu koneella kauan! D::D mutta ajattelinkin,että voiko se olla sama kun siinä lauletaan nanananaa! :D:D:D mutta siis se! kiitti. :>

• jepson
        olasalo<33 kirjoitti:

se laulu on kylläkin calleth you,cometh i koska jos kuuntelette niin ola laulaa "i've been waiting for this so long" sit yleisö laulaa laalaalaa jne..ja jos ootte huomannu ni noi on calleth you,cometh i:n sanoja 8)

• siniemilia82
        jepson kirjoitti:

se laulu on kylläkin calleth you,cometh i koska jos kuuntelette niin ola laulaa "i've been waiting for this so long" sit yleisö laulaa laalaalaa jne..ja jos ootte huomannu ni noi on calleth you,cometh i:n sanoja 8)

Ain't Too Proud To Bow sitäkin ne on laulattanut viimeaikoina...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7293
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4906
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4599
    4. 69
      4370
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4158
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3188
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2908
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2458
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2397
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209