minulla on thomsonin kaapeli wlan modeemi ja soneran kaapeli kaista. nyt ei ole päässyt nettiin enää kolmen jälkeen. modemini valot vain vilkkuvat eikä internet valo pala laisinkaan. onko modemini nyt paskana??
WLAN modeemi ongelma
toivo teräsvuori
2
640
Vastaukset
- bryan malone
soneralla on viikonlopun aikana kaapeli katkos joka vaikuttaa kaikkiin soneran kaapeli internet liittymiin. katkos alkoi klo 15 ja päättyy sunnuntaina klo 21. sonera tiedottaa tästä etusivullaan.
- toivo teräsvuori
nyt meni hermot. soitin soneraan ja tunnin odottelun jälkee vastasi vammanen vesa puhelimeen ja valitteli että kaapelitkin on joskus huolettava. uskomatonta vaikka soneran kaapelia on vain taloudessa se 1km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906