TOIVON JUMALAN SIUNAUSTA NISSELLE JA HÄNEN IHANALLE PERHEELLENSÄ! ANTAKOON HÄN TEILLE RAUHAN JA KIRKASTAKOON HÄN KASVONSA TEILLE! HÄN JÄRJESTI TEILLE MAALLISTA MAMMONAA. TOIVOTTAVASTI ETTE NYT RIKKAINA TULE YLPEÄKSI, SILLÄ LANKEEMUS SEURAA YLPEYTTÄ! SIU-SIUNAUSTA TEILLE!!!!!!!!!!
JUMALAN SIUNAUSTA NISSELLE!!!
Kirkastettu
4
400
Vastaukset
- uuden köyden ostaa
ja kenties rasvaa siihen. Pääset hommiin kjäh
- perhe kirkkoon
mitäköhän ajatteli isäpappa tyttären 15v päivien tietämillä ja mahdolisessa konfirmaatiossa.
pelkäsikö nuoren elämän puolesta.
Ollen tuo syytösasia niin tai näin niin luulisi olleen ahdistavat vuodet.- että silloin
oli homma vaarallisimmillaan kun viiniä joi ja öylättiä söi....mitäs siinä piti pelätä?
Tukehtumista siihen leipään vai sitä pappia?
- odottaa...
Kyllä se Nisse taitaa alakertaan olla menossa hyvää vauhtia... Pääsee sinne katsomaan vanhaa vihtahousua, kyllä paha saa viimeistään siinä vaiheessa palkkansa. Tiedät itekkin ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027