Ittellä on Nokia 5300 joka on oikein kunnon musa-puhelin. Eipä tarvi MP3-soitinta ostaa :) Tässä on oikeen kuva siitä jos joku ei tiiä millanen se on . http://www.nokia.fi/link?cid=PLAIN_TEXT_83013
Minkä kännyn omistat?
9
569
Vastaukset
- jaahashs
Mulla on Samsung SGH-730
- örr
Jup eli tällä hetkellä Nokian N73, ja se onkin sitten pari vuotta, kun kerta kytkynä ostin.
Kaikki tarvittava on oikeastaan tässä, hyvä kamera, mp3-soitin jne. - sung
Samsung D900 täällä. Loistava vehje kaikin puolin, en ole katunut. :)
- Kaakeliapina
Mulla on Ericsson R380e. Se on ihan hyvä luuri. Voi puhua ja lähettää tekstiviestejä. Siitä kosketusnäytöstä mä en hirveesti tykkää, mutta kyllä siihen on muutamassa vuodessa nyt tottunu.
- Miku\
nokia 6288
http://www.nokia.fi/A4312035 - Nokialainen Nokia
Nokia 6085 musta simpukka löytyy täältä.
Hyvin on toiminut, vaikka kerrotaan olevan vaikka mitä vikoja. Äänenlaatukin on hyvä, eikä mikään tynnyrimäinen. - frog
Nokia 7710. Ihan hyvä, mut jotkut ohjelmistot ei toimi ja jumittaa..täytyy ehkä harkita toista mallia..Qtek vois olla jees... Elämä helpottuu,kun on Reittioppaat yms taskussa. Ennen mulla oli NGage,mut se meni lopullisesti rikki, joten uus oli hankittava. Huuto.netistä ton huusin. Samanlaisia toi ja NGage, molempien valmistus lopetettiin heti, kun myynti alotettiin. NGage oli mulla jotain 4 vuotta ja 7710 ollu nyt muutamia kuukausia. Ja jos joku tahtoo ton NGagen ostaa vaikka varaosiks,niin ilmotelkaa :D
- ihmis_susi
Semmosen peruspuhelimen, Nokia 6030. Ihan hyvä on, mut siihen kyllästyy helposti. Itse olen. Ens kesänä hankin uuden puhelimen
- JuZZi90
omg, onks jollaki muullaki sama :o
elikkäs mulla on 7710, on ollu aiemminki eri yksilö mut möin.. ja sit on myös 6630 nyt. 27 puhelinta vissii ollu yhteensä mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719807- 766800
- 286466
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996215Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436079Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045977- 635385
- 455110
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604440- 504040