Käykää kattoo please ja kommenttia saa laittaa mielellään!
http://www.youtube.com/watch?v=k3fvef8H2mI
En sitten kehu sitä...
Mun runescape tanssi video!
9
683
Vastaukset
- örmö-öhky
Iha paska lol
- |\/VMizuV\/|
iha paska tekisit paremman
- San Andreas
Voi jättää laittamatta mitään jos haluaa vaan haukkua...
En tarkottanu tol kommentti hommal sitä! - San Andeas
Ite kysyit multa tos, ku laitoin et miten Youtubeen saa sen videon kuvan, ni laitoit siihe: miten videon saa youtubeen?
Laittappa se video youtubeen ja anna mun kommentoida. Mut ethä sä osaa -.- - |\/VMizuV\/|
San Andeas kirjoitti:
Ite kysyit multa tos, ku laitoin et miten Youtubeen saa sen videon kuvan, ni laitoit siihe: miten videon saa youtubeen?
Laittappa se video youtubeen ja anna mun kommentoida. Mut ethä sä osaa -.-tekisin pk videon sinne jossa ownaan nii paljon.... enkä tollasta runkku videoo "jee i dance for you =)" voi vittu!
Ihan ok video. Musiikki oli kohtuullisen kuunneltavaa ja tuli erilaisia emoteja käytettyä tuossa.
On tullut nähtyä hieman parempiakin RuneScape musiikki videoita joissa kappaleen tekstit sanotaan ja emoteja käytetään.
Oli tuo kyllä ihan katsottava.- XDDDDD
ei helveta XDDDDDDDD
rofleddd
et oo tosissas ethän?
Vittu video oli niin köyhää katottavaa että tuli melkee itku silmää.. ooämgee XDDD
- ...
..
ihan ok.... ois voinu ol vähä pidempi - paras!
lol varmaan surkee klaani en kyll kattonu mutt on samaa mieltä noitten kanss...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096656Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884291L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453619TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133010Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261610- 661028
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551003- 9989
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?199984Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47959