Millä viikolla teit plussaa näyttäneen testin?
Olitko testannut aikaisemmin negan/millä viikolla?
Testasin eilen negan. Menkat 2 vkoa myöhässä. Plussaa tai pettymystä odotellessa...
gallup:)
8
609
Vastaukset
- rv 4+1
ennemmin en ollut testaillut, vasta päivänä kun menkkojen piti alkaa.
- rv 34
moi ... minulla jo ihan pian tuo LA. mutta tein raskaustestin 3 päivää ennen kun piti kuukautiste tulla. näytti plussaa, kävin heti apteekissa ja tein uuden testin ja taas plussaa.
- Nimetön
mä tein testin jo ennen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa (pari päivää) ja näytt haalean plussan. Sitte tein seuraavana päivänä uuden ja se oli selkeä plussa =)
- alkuodottaja
mulla meni niin että, 6.6. alkoi menkat 20.6 vauvan teko 27.6 näin unen missä tein raskaustestin joka näytti plussaa. 3.7. tein haalean plussan onnitestillä ja 4.7 tein apteekin omalla testillä vahvan plussan. nyt siis 9 3 ja toista odotan.
Esikoisen aikaan tein samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja näytti heti plussaa. - mammaliini 12/07
Tein testin ekan kerran rv3 5 ja se oli negatiivinen. Toinen testi rv 4 5 ja se sit oli positiivinen! eli viikko ja 5 päivää hedelmöittymisestä ni ei mulla viellä tuottanut viivaa tikkuun.
- mä plussasin...
vk.10... kaksi viikkoa aikaisemmin tein testin ja negaa näytti... että näin!! nyt menossa vk.17!!!
- tuli
plussa kaksi päivää sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa. Silloin kun testasin pari päivää aikaisemmin niin negatiivista näytti.
- jouluodottelija
kp28-31 ja tein plussatestin (muistaakseni) kp34 eli muutama päivä myöhässä oltiin. Mutta eipä tuo kait kovin harvinaista liene, että plussa pamahtaa tikkuun vasta reilusti myöhemmin...tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989