Reino

cabsalom

27

3409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatikka

      Jotenki muistutti enempi Paten soolomeininkiä kun ainakaan perinteistä Popedaa. So not!

      RALLALLAA!

    • Jeeee

      Pitkästä aikaa Popeda meininkiä.:)
      Karavaani se kulkee ja koirat haukkuu.

      • Kerttu.

        Rento meininki niinkuin aina Popedalla. :)


    • rallipalli

      aivan imbesilli keinotekoinen diskohumppa, kunnon rokkenrollhan tulee jostain perseenpohjasta. reino sensijaan on markkinamiehen kynasta.

      • cabsalom

        Elämänmakuinen, ja erittäin huumoripitoinen ralli. Ja Pate taas mukavan sukkelana (ja henkilökohtaisena) tekstittäjänä:
        "eipä haittaa / jos joskus soppa hieman maittaa", "olin ihan sekaisin / huonon runon tekaisin" tai jotain sinnepäin... :)


      • kun...
        cabsalom kirjoitti:

        Elämänmakuinen, ja erittäin huumoripitoinen ralli. Ja Pate taas mukavan sukkelana (ja henkilökohtaisena) tekstittäjänä:
        "eipä haittaa / jos joskus soppa hieman maittaa", "olin ihan sekaisin / huonon runon tekaisin" tai jotain sinnepäin... :)

        kuuntelin, niin tuntui vähän väkisinväännetyltä, mutta pari seuraavaa kuuntelua kyllä avarsi maailmaa. Erityisesti kiinnitin huomiota hyvään miksaukseen, sillä kaikki soittimet ovat hyvin esillä, varsinkin piano. Paten laulu on mennyt kyllä vuosien saatossa vähän iskelmälinjalle, mutta eipä tuo haittaa. Kuten Pate on itsekkin todennut: "en osaa enään koheltaa"...onkohan tuo aina noinkaan?

        Reino on kyllä 2000-luvun Hautamäki/Mustajärvi-linjan parhaimistoa.


      • mun mielestä
        kun... kirjoitti:

        kuuntelin, niin tuntui vähän väkisinväännetyltä, mutta pari seuraavaa kuuntelua kyllä avarsi maailmaa. Erityisesti kiinnitin huomiota hyvään miksaukseen, sillä kaikki soittimet ovat hyvin esillä, varsinkin piano. Paten laulu on mennyt kyllä vuosien saatossa vähän iskelmälinjalle, mutta eipä tuo haittaa. Kuten Pate on itsekkin todennut: "en osaa enään koheltaa"...onkohan tuo aina noinkaan?

        Reino on kyllä 2000-luvun Hautamäki/Mustajärvi-linjan parhaimistoa.

        Aivan peruskamaa. Ralli mikä ralli, mut ei nyt vaan jostain syystä iske :( Ehkä liian tuttua ja turvallista..


      • sukset
        cabsalom kirjoitti:

        Elämänmakuinen, ja erittäin huumoripitoinen ralli. Ja Pate taas mukavan sukkelana (ja henkilökohtaisena) tekstittäjänä:
        "eipä haittaa / jos joskus soppa hieman maittaa", "olin ihan sekaisin / huonon runon tekaisin" tai jotain sinnepäin... :)

        mun mielestä sanoituksessa on kyllä tavoiteltu jotain äijät on äijiä syvyyttä, mut piippuun jää. muka hauskoista loppusoinnuista on tullut itsetarkoitus, ja sanoitus-sovituksellisesti selvästi tästä on lähdetty alusta alkaen tekemään isoa hittiä 30v kiertueelle. katsastuslaulu tai 20 centtiä oli kyllä enempi mun mieleen.


      • cabsalom
        sukset kirjoitti:

        mun mielestä sanoituksessa on kyllä tavoiteltu jotain äijät on äijiä syvyyttä, mut piippuun jää. muka hauskoista loppusoinnuista on tullut itsetarkoitus, ja sanoitus-sovituksellisesti selvästi tästä on lähdetty alusta alkaen tekemään isoa hittiä 30v kiertueelle. katsastuslaulu tai 20 centtiä oli kyllä enempi mun mieleen.

        Kakskytä centtiähän oli ja on kaupallinen kuin mikä!
        Mutta ei minusta pieni "hittihakuisuus" ole pahasta. Tottakai joka bändillä on sellaista.


      • Oikeessa
        cabsalom kirjoitti:

        Kakskytä centtiähän oli ja on kaupallinen kuin mikä!
        Mutta ei minusta pieni "hittihakuisuus" ole pahasta. Tottakai joka bändillä on sellaista.

        ja niin pitää ollakin. "Kapinarockin" aikan on oho. Toki rock-asenne pitää olla kohdallaan mutta kyllä se niin on ja rokkarinkin on elettävä. Ja he elävät hiteillä. Kunhan ei Yön kaltaiseen humppaan mennä. Sopii Yön Ollille, mutta Paten se pilaisi.

        Kuitenkin, muusikkous on työ ja se työ on helpottaa meidän muiden arkea hyvillä biiseillä, oli ne sitten humppaa tai rockia, hittejä tai ei. Tässä tehtävässä Popeda (taas) onnistuu mainiosti


      • sukset
        Oikeessa kirjoitti:

        ja niin pitää ollakin. "Kapinarockin" aikan on oho. Toki rock-asenne pitää olla kohdallaan mutta kyllä se niin on ja rokkarinkin on elettävä. Ja he elävät hiteillä. Kunhan ei Yön kaltaiseen humppaan mennä. Sopii Yön Ollille, mutta Paten se pilaisi.

        Kuitenkin, muusikkous on työ ja se työ on helpottaa meidän muiden arkea hyvillä biiseillä, oli ne sitten humppaa tai rockia, hittejä tai ei. Tässä tehtävässä Popeda (taas) onnistuu mainiosti

        onko jokin musiikki kaupallista tai kapinaa, ei sinänsä ole olennainen asia, vaan hyvä, tekijöidensä mielestä rehellinen musiikki. väkisin yrittäminen joskus vain kuuluu läpi, mielestäni esimerkiksi tässä reinossa nyt on näin. makuasioita toki.


      • Rento ote
        sukset kirjoitti:

        onko jokin musiikki kaupallista tai kapinaa, ei sinänsä ole olennainen asia, vaan hyvä, tekijöidensä mielestä rehellinen musiikki. väkisin yrittäminen joskus vain kuuluu läpi, mielestäni esimerkiksi tässä reinossa nyt on näin. makuasioita toki.

        tykkäisivät.Eiköhän se, kansa ratkaise tämänkin.
        Rennosti vaan.


      • homoseksuaali
        Rento ote kirjoitti:

        tykkäisivät.Eiköhän se, kansa ratkaise tämänkin.
        Rennosti vaan.

        mitäsitäme fanit miettimään, pokolla on kuitenkin sen verran jalansijaa markkinoilla ja popedalla juhlavuoden takia, varsinkin nyt kun pate on ollut mediassa esilla, että radiosoitto on taattu!!! me ollaan reinoja kaikki ihan tosta vaan, syntymästä kuolemaan, jess!!!


      • seppoheikinseponseppo
        kun... kirjoitti:

        kuuntelin, niin tuntui vähän väkisinväännetyltä, mutta pari seuraavaa kuuntelua kyllä avarsi maailmaa. Erityisesti kiinnitin huomiota hyvään miksaukseen, sillä kaikki soittimet ovat hyvin esillä, varsinkin piano. Paten laulu on mennyt kyllä vuosien saatossa vähän iskelmälinjalle, mutta eipä tuo haittaa. Kuten Pate on itsekkin todennut: "en osaa enään koheltaa"...onkohan tuo aina noinkaan?

        Reino on kyllä 2000-luvun Hautamäki/Mustajärvi-linjan parhaimistoa.

        No joo,kuulu kyllä et Costin ja Patenkin kantsis mennä vähäks aikaa skarppailuluokalle.Ja ne kiipparit kuulosti kyllä turhan Hobby Hallilta noinkin pintaan nostetuiks.Tätä nykyä bändin vahvin lenkki Mellu sietäis saada enemmänkin tilaa.Arska jos nyt ei ihan vaihtopenkille niin ainakin kannukauppaan ja sassiin.Kyllä haiskahtaa välinpitämättömyydeltä tai pakkopullalta jos näin kyvykäs ja kokenut bändi lähtee näin demotasosella vedolla XXX juhliaan liidaan.( se vitun kokoelma!3.kokoelma 10 vuoteen,kun varsinaisia lättyjä on vastaavassa ajassa tullu vaan kax.Niistäkin jälkimmäinen rimanalitus...)


      • Toimiihan se
        seppoheikinseponseppo kirjoitti:

        No joo,kuulu kyllä et Costin ja Patenkin kantsis mennä vähäks aikaa skarppailuluokalle.Ja ne kiipparit kuulosti kyllä turhan Hobby Hallilta noinkin pintaan nostetuiks.Tätä nykyä bändin vahvin lenkki Mellu sietäis saada enemmänkin tilaa.Arska jos nyt ei ihan vaihtopenkille niin ainakin kannukauppaan ja sassiin.Kyllä haiskahtaa välinpitämättömyydeltä tai pakkopullalta jos näin kyvykäs ja kokenut bändi lähtee näin demotasosella vedolla XXX juhliaan liidaan.( se vitun kokoelma!3.kokoelma 10 vuoteen,kun varsinaisia lättyjä on vastaavassa ajassa tullu vaan kax.Niistäkin jälkimmäinen rimanalitus...)

        Toimii taas satavarmasti.Popedan biisit paranee yleensä,kun alkaa tosi live veto.


      • herra 53
        cabsalom kirjoitti:

        Elämänmakuinen, ja erittäin huumoripitoinen ralli. Ja Pate taas mukavan sukkelana (ja henkilökohtaisena) tekstittäjänä:
        "eipä haittaa / jos joskus soppa hieman maittaa", "olin ihan sekaisin / huonon runon tekaisin" tai jotain sinnepäin... :)

        "Pate taas mukavan sukkelana (ja henkilökohtaisena) tekstittäjänä"

        Se on COSTELLON säv. ja san. Apina!


      • muuten vaan
        herra 53 kirjoitti:

        "Pate taas mukavan sukkelana (ja henkilökohtaisena) tekstittäjänä"

        Se on COSTELLON säv. ja san. Apina!

        Costi ja Pate.Pokon sivujen mukaan.Käyppäs Herra tarkistamassa sieltä.


    • väsähtäny vani

      Onpahan Popedankin mittapuulla älytön ralli.Huilaamaan hetkex koko orkka vaan!

      • käykääs

        kuuntelemassa jostain ??kun Pate ja Jussi vetäsee duuona Mustien Enkeleiden levyllä biisin puolustus hajoaa(nr 3)jos Popeda tekis tuon tyylistä matskua niin kuinkahan kävis,aukeiskohan soittolistat????


      • A.Karjalainen
        käykääs kirjoitti:

        kuuntelemassa jostain ??kun Pate ja Jussi vetäsee duuona Mustien Enkeleiden levyllä biisin puolustus hajoaa(nr 3)jos Popeda tekis tuon tyylistä matskua niin kuinkahan kävis,aukeiskohan soittolistat????

        Reino,Reino mikä vitun Reino jo täyttyy silmät ja suu ja Epen lompsa paisuu...


      • Toimiihan se
        A.Karjalainen kirjoitti:

        Reino,Reino mikä vitun Reino jo täyttyy silmät ja suu ja Epen lompsa paisuu...

        Joka pärjäilee.
        Mainetta ja mannonaa taas tulee väkisin aina lisukkeena.Sillaihan se toimii,edelleen.


      • Juuri niin
        käykääs kirjoitti:

        kuuntelemassa jostain ??kun Pate ja Jussi vetäsee duuona Mustien Enkeleiden levyllä biisin puolustus hajoaa(nr 3)jos Popeda tekis tuon tyylistä matskua niin kuinkahan kävis,aukeiskohan soittolistat????

        Se koko Mustien Enkelien levy on semmosta tavaraa jota Popedan luulisi käyvän kateeksi! Ilmakitaransoittaja, Mun Mun, Vulgaanista tuhkaa, Kalsarikännit pätkii kyllä melkein kaikki Svobodan jälkeen ilmestyneet biisit. Lukuunottamatta jotain Tahdotko mut tosiaan, Kakskytä senttiä, Savusuudelma. Ei tule muita "uudehkoja" Popedan biisejä mieleen jotka pärjäisi noille Enkelien biiseille. Menkää ihmiset ihmeessä tsekkaamaan, jos tykkäätte kunnon Popedasta.


      • kartsa1955
        Juuri niin kirjoitti:

        Se koko Mustien Enkelien levy on semmosta tavaraa jota Popedan luulisi käyvän kateeksi! Ilmakitaransoittaja, Mun Mun, Vulgaanista tuhkaa, Kalsarikännit pätkii kyllä melkein kaikki Svobodan jälkeen ilmestyneet biisit. Lukuunottamatta jotain Tahdotko mut tosiaan, Kakskytä senttiä, Savusuudelma. Ei tule muita "uudehkoja" Popedan biisejä mieleen jotka pärjäisi noille Enkelien biiseille. Menkää ihmiset ihmeessä tsekkaamaan, jos tykkäätte kunnon Popedasta.

        Miten sä voit kääntää Mustat Enkelit Popedaksi,muutakuin levyn nimenä,ei enkelit voi olla parempi Popeda edes ajatuksissa,no nämähän on niitä asioita mistä ei sovi kiistellä,mut pidetään kuitenkin Popeda ja Mustat Enkelit erillään toisistaan,Pohjanmaalla vaikuttaa sellanen bändi kun The Kone,sekin on musiikillisesti lähellä Popedaa,solisti ääneltään kuin Pate ja parempi kuin Jussi,kunnia kuitenkin Jussille tuurauksista.........


    • Toimiihan se

      Näin se menee.

      • kartsa1955

        Tuolla aikaisemmin joku sanoi,että toi Reino sinkku toimii keikalla livenä paremmin kun levyllä,mä olen samaa mieltä et niin varmaan toimiikin,sen jälkeen ollaan Reinoja kaikki ja rennosti relataan,uskon niin.............


    • Sytelä

      Oikein teatteri näytöskin tehty biisistä.
      Harvoista kuitenkin sillai.

      • Mä vaan

        Ei biisistä oo tehty teatterinäytöstä!!! Vaan se biisi sävellettiin ja sanoitettiin siihen näytelmään jolla oli jo nimi olemassa eli Reino.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe