onko joku muu kokenut samanlaisia oireita:
työviikon päätteeksi ajattelin irtautua hieman lähiympäristöstä ja poiketa vanhempien mökillä 150 kilometrin päässä. nyt kun pitäis ottaa auto alle ja lähteä, nii pukkas hirveet paniikkioireet. en tahdokaan enää lähteä, enkä tiedä miksi. jään taas tuttuun ja turvalliseen kotiini vkonlopuksi. onko tämä jonkinlaista matkustamiseen liittyvää paniikkia? aika omituiselta vaikuttaa
miksi näin?
4
503
Vastaukset
- taitaa piileksiä,
oletko miettinyt miksi ajatus reissusta stressaa, liittyykö se autolla-ajoon, paikkaan jonne olet menossa vai suhteeseesi vanhempiisi?
Paniikin laukaisevan tekijän löytäminen ja käsittely on se oikea tie hankkiutua eroon vaivasta, lääkitys piilottaa ne aiheuttajat. - aina huvita
lähtee ja sehän on ihan ok. Voi tehdä sitä mitä haluu. Kerran mulle tuli omituinen olo just kun olin lähdös landelle. Ja eikös sillä kerralla joku väsyny ajanu meidän perään ja auto meni lunastukseen. Onneks ittelle ei sattunu mitään. Mut muistan, miten vaikeeta oli sillä kertaa lähtee, mut sillo oli joku syy, että oli vähä pakko lähtee vaikkei ois huvittanu.
On usein tuommosta. Tännään viimeks lähin reissuun, vaikka ahisti. En vaan viittiny perua ku ystäväni, jolla on 2 lasta eikä ajokorttia, pyysi että saisivatko he lähteä mukkaan. Alku matka oli yhtä tuskaa, mutta heti ku pääsi pois kuumasta autosta, oli normaali olo. Ajaminen on ihanaa, joten en viittis jättää reissuja väliin, mutta joskus kyllä jäis mieluummin kottiin.
- tosissani minä vaikka saatt...
Muuta määrä ajoin uuteen asuntoon, tai matkustele enemmän koska minulla on samalainen paniikki siitä kun edes ajattelin edellistä asuntoani joka alkoi ajan saatossa tuntumaan vankilalta, eli aina kun olin tulossa sukulaisten luota (mukava paikka ei ongelmia) kotiani ja siinä vaiheessa kun kuvittelin kotini (vankilamainen häkki mistä ei uskalla liikkua ulos) niin valtasi paniikki että taasko sinne joutuu takas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087020
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h935165Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123416Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333322Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska342468Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191796Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961441Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391392Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311296- 481064