Onko se vain sana ihmisten pahaan oloon? Onko sen taakse hyvä piiloutua? Kylläpäs ihmismieli on outo tälläisenä hetkenä. Kaikki katuu niskaan ja rattaat senkun pyörii tuhatta ja sataa..outoa.Huomenna minä haen apua ennenkuin menetän parisuhteeni ja työni. Mutta miksi se on niin vaikeaa?Pelkään että lääkäri ei ota minun pahaa oloani tosissaan. Mistä saan voimaa ottaa sen puhelimen käteen ja soittaa?Miten osaan kertoa mitä minun päässä oikein liikkuu?
Masennus
2
389
Vastaukset
- lygia.lith
Jokainen depis on erilainen niin kuin jokainen meistä ihmisistä.
Mua on auttanut kirjat aihesta, hae kirjastosta.
Ja toivottavasti löydät lääkärin, joka on ymmärtäväinen eikä vähättele asiaa.
Masennukseen kuuluu se, ettei jaksa soitaa, ei hoidella asioita, mieluiten käpertyisi peiton alle piiloon.
Muta toimit ihan oikein, olet hakemassa apua, etteivät vaikeudet kasva liisan isoiksi.
Depressio on ihan normaalia, elämään kuuluvaa, vaikkakin kärsimyksistä pahin syvimmässä vaiheessa, koska vie kaiken toivon ja elämänilon. Kantsii siks heti ottaa sa tosissaan, ettei syvene.
Jostain luin, että masentuminen vaatii tiettyä syvällisyyttä, pintapuolinen ei niin masennu.
Mut sillä on tekemistä myös olosuhteiden ja perintötekijöiden kans.
Se voi myös olla luonnollinen reaktio elämän muutosvaiheissa, reaktio onnelliseenkin isoon elämänmuutokseen ym. eli monitahoinen juttu.
Hanki aiheesta tietoa, se auttaa sua.- -Nainen84-
resepti kouraan ja sairaslomaa puoltoista viikko.Kylläpä tuli tyhmä olo kun siinä lääkärille selitin mille pään sisällä tuntuu....Nyt tässä on sitten aikaa vähän rauhoittua ja yrittää olla kelaamatta asioita.Mitenhän se onnistuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070