imetys ja painonpudotus

Imettäjä 27

Tää nyt ei oo murhe mutta putooko muilla paino imettäessä? Itellä on painoa lähtenyt 6 kiloa viidessä viikossa. En todellakaan oo miettiny mitä syön, kaikki herkut menee napaan ja paino vaan putoo. Hiukan hienoo :)

9

1922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • catja

Kyllä se putoo niin ihmeellistä kun on.Äidin maitoon menee hirveesti rasvoja joten olisi hyvä syödä hyviä rasvoja.

• catja

lisäys.Ja juoda paljon nesteitä.

• kitsi24

Painoa tuli raskausaikana 20 kiloa ja sairaalasta tullessa niistä oli jäljellä vajaa 12 kiloa. Oon imettänyt nyt melkein 3 kuukautta ja paino ei ole pudonnut yhtään. En napostele herkkuja, vaan syön kaks kertaa päivässä kunnolla ja välipaloina saattaa mennä leipä tai hedelmä. Juon paljon.

• lähtöpainosta

Suhteessa enemmän lähtee painoa heillä, joilla on olemassaan enemmän elopainoa (esim. 70~80kg). Jos ennen raskautta painaa 50kg, niin ei paino ihan noin vain lähdekään ja näköjään helposti lähtee laskettuaan nousemaan (itsekin täysimetän).

• alempana kerroin itsestäni
        lähtöpainosta kirjoitti:

Suhteessa enemmän lähtee painoa heillä, joilla on olemassaan enemmän elopainoa (esim. 70~80kg). Jos ennen raskautta painaa 50kg, niin ei paino ihan noin vain lähdekään ja näköjään helposti lähtee laskettuaan nousemaan (itsekin täysimetän).

olen toi "liika on liikaa". mulla lähtöpaini 58 kg ja 171 cm (painohan ei kerro koko totuutta ilman pituutta)

• liika on liikaa

mulle tuli 25 kiloa raskaana ollessa, jälkitarkastukseen mennessä laihduin entiselleni ja laihtuminen jatkui vain, vaikken enää halunnut. kun lapsi oli 2kk, aloin syödä joka päivä suklaata, jäätelöä, ym kaloripitoista, vaikken erityisemmin pidä niistä. nyt painonlasku on tasoittunut (lapsi pian 3kk)

• ettei sais laihtua

niin kyllä sitä imettäessä rutosti lähtee!

Mulla kerkesi kasaantua 9kk aikana 30 ylimääräistä kiloa, joista laitokselle jäi 7. 23:sta on nyt jäljellä 7 (siis lähtöpainoon viime kesään).

Eli 15 kiloa on imetyksen aikana minusta syöty, aikaa siihen kulunut 4kk. Poika täydellä imulla ja varsin isokokoinen!!

On tullut mieleen, että kun sitä ylimääräistä tuli kerättyä, niin nyt sitä piisaa lapselle antaa. Eikä ole ongelmia ollut imetyksen kanssa kertaakaan.

• Imettäjä37

Mä siis painoin laitokselta päästessä jo saman kuin mitä alkupaino oli eli oon nyt jo 6 kiloa kevyempi kuin ennen raskautta. Enkä ole mikään ylipainoinen muutenkaan. Raskauskiloja tuli vain 4.

• Imettäjä27

Siis imettäjä27 eli alkuperäinen. Tulee virheitä kun nopeesti kirjoittaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe