imetys ja painonpudotus

Imettäjä 27

Tää nyt ei oo murhe mutta putooko muilla paino imettäessä? Itellä on painoa lähtenyt 6 kiloa viidessä viikossa. En todellakaan oo miettiny mitä syön, kaikki herkut menee napaan ja paino vaan putoo. Hiukan hienoo :)

9

1958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • catja

Kyllä se putoo niin ihmeellistä kun on.Äidin maitoon menee hirveesti rasvoja joten olisi hyvä syödä hyviä rasvoja.

• catja

lisäys.Ja juoda paljon nesteitä.

• kitsi24

Painoa tuli raskausaikana 20 kiloa ja sairaalasta tullessa niistä oli jäljellä vajaa 12 kiloa. Oon imettänyt nyt melkein 3 kuukautta ja paino ei ole pudonnut yhtään. En napostele herkkuja, vaan syön kaks kertaa päivässä kunnolla ja välipaloina saattaa mennä leipä tai hedelmä. Juon paljon.

• lähtöpainosta

Suhteessa enemmän lähtee painoa heillä, joilla on olemassaan enemmän elopainoa (esim. 70~80kg). Jos ennen raskautta painaa 50kg, niin ei paino ihan noin vain lähdekään ja näköjään helposti lähtee laskettuaan nousemaan (itsekin täysimetän).

• alempana kerroin itsestäni
        lähtöpainosta kirjoitti:

Suhteessa enemmän lähtee painoa heillä, joilla on olemassaan enemmän elopainoa (esim. 70~80kg). Jos ennen raskautta painaa 50kg, niin ei paino ihan noin vain lähdekään ja näköjään helposti lähtee laskettuaan nousemaan (itsekin täysimetän).

olen toi "liika on liikaa". mulla lähtöpaini 58 kg ja 171 cm (painohan ei kerro koko totuutta ilman pituutta)

• liika on liikaa

mulle tuli 25 kiloa raskaana ollessa, jälkitarkastukseen mennessä laihduin entiselleni ja laihtuminen jatkui vain, vaikken enää halunnut. kun lapsi oli 2kk, aloin syödä joka päivä suklaata, jäätelöä, ym kaloripitoista, vaikken erityisemmin pidä niistä. nyt painonlasku on tasoittunut (lapsi pian 3kk)

• ettei sais laihtua

niin kyllä sitä imettäessä rutosti lähtee!

Mulla kerkesi kasaantua 9kk aikana 30 ylimääräistä kiloa, joista laitokselle jäi 7. 23:sta on nyt jäljellä 7 (siis lähtöpainoon viime kesään).

Eli 15 kiloa on imetyksen aikana minusta syöty, aikaa siihen kulunut 4kk. Poika täydellä imulla ja varsin isokokoinen!!

On tullut mieleen, että kun sitä ylimääräistä tuli kerättyä, niin nyt sitä piisaa lapselle antaa. Eikä ole ongelmia ollut imetyksen kanssa kertaakaan.

• Imettäjä37

Mä siis painoin laitokselta päästessä jo saman kuin mitä alkupaino oli eli oon nyt jo 6 kiloa kevyempi kuin ennen raskautta. Enkä ole mikään ylipainoinen muutenkaan. Raskauskiloja tuli vain 4.

• Imettäjä27

Siis imettäjä27 eli alkuperäinen. Tulee virheitä kun nopeesti kirjoittaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3235
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2942
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      72
      2776
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2656
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2178
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1749
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1698
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1691
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1689
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1579
    Aihe