Mietin vain voiko äiti pukeutua liian seksikkäästi ristiäisiin? Olen aika kurvikas ja mulla olisi aivan ihana avokaulainen juhlamekko. Mietin vaan pitäiskö tollaisissa juhlissa näyttää jotenkin siveältä vai voiko olla tälläinen oma ittensä?
Liian seksikäs
2
1294
Vastaukset
- katsoa
mitä laittaa päälleen. Kastetilaisuus on kuitenkin pohjimmiltaan uskollinen tilaisuus, pienen lapsen tärkeä päivä eikä siellä ole tarkoitus, että kukaan "esittelee" sen ihmeemmin itseään. Vauva on päivän päähenkilö.Kyllä varmasti avokaulainen puku saa olla, kunhan tisut pysyvät piilossa. Vertauksena voidaan ottaa taas esim. häät, joka siis myös uskonnollinen juhla, mutta hieman erilainen siinä mielessä, että pukeutuminen saa olla vähän koreampaa ja ehkäpä seksikästäkin.
- mapee
kun otat huomioon että kys eon seurakunnan sakramentista ja tavallaan se on jumalanpalvelus niin muuten voi pukeutua tahtomallaan tavalla.
Kirkkoonkaan ei ole suotavaa mennä tissit vilkkuen ja olat paljaana vaan ne peitetään. Eli laita jotain harteille toimituksen ajaksi ja sitten pois kun lapsi on kastettu.
Jeps ja äiti voi joskus näyttää siltä että on menossa tienaamaan rahaa tuonne kadunvarteen kunhan pappi poistuu.. Eli todella epäasiallisia ja räikeitäkin esimerkkejä huonosta mausta ja epäasiallisuudesta on ollut aikojen kuluessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst255344- 2154378
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1433319PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija202943Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361908Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191698Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.581682Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368