ihastuit juuri häneen?
Kerro miksi
5
1229
Vastaukset
- flying saucer
en tiedä, niin vain kävi*
- -----
Koko rakastuminen jääköön ikuiseksi salaisuudeksi.
- vähäsen
ai, ai kun sllä~ on niin sikkarat simmut ja terhakkaat.. jutut;)
- siinä
vähäsen kirjoitti:
ai, ai kun sllä~ on niin sikkarat simmut ja terhakkaat.. jutut;)
paljon mun lupia kyselty, alkoi mielessä pyöriin ja sitä en just nyt olisi halunnut, mut hää vaan vaivaa, ärsytys!
- Seon jumala
Niin. Miksi piti mennä ja ihastua! Miksi piti mennä ___:iin ja rakastua.
On naisessa vikaa, jos ei sellaiseen mieheen ihastu... Sanon mieheen, vaikka hän oli silloin niin kovin nuori. Muttei mieleltään siltikään niin nuori kuin minä olin, vaikka olin olevinani jo 36.
Älykkyys on ihastumisen syiden listassa kärkisijoilla. Monta muuta luonteenpiirrettä, erikseen ja kaikki yhdessä. Erilaisia piirteitä, ja muutama samanlainenkin. "Oikea aallonpituus".
Ehkäpä sitä tarvitsee tunteilleen hitusen verran vastakaikua, jotta voisi ensinnäkin ihastua. Ja varsinkin rakastua... Jostain kai minä sen kaiun olen kaivanut, kun tätä vuosiksi on riittänyt !
,
(Tulipahan taas 'avauduttua')
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3976871Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483966Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa01600Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava431558Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t941403Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard621343Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2531330- 991138
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221066- 631062