Mitä tämä kaikki tarkoittaa. Tapasin miehen muutama vuosi sitten. Sisälläni kipinöi ja perhosia oli vatsa täynnä. Jännitin hänen seurassaan. Olin ihastunut. Jokin ääni sisälläni kuitenkin varotti minua. En uskaltanut vastata hellyydenosoituksiin tai niiden yritykseen. Pelkäsin että minusta haettiin vain seksiä. Peräännyin. Tunteet taas puhuivat aivan muuta. Miksi järki varotti ja varottaa minua edelleen. Kuvittelinko kaiken päässäni, että mieskin oli kiinnostunut, vai vaan pelasi.
En enää tiedä itsekään mitä ajatella, kun järki ja tunteet sotii keskenään. Kannattaako järkeä kuunnella?
Pieni sydämeni aivan sekaisin...
Sekaisin
tunteista
2
1064
Vastaukset
- ?:sta
olethan järkevä kuitenkin. Kuuntele kaikkia tunteitasi...
- yksinkertaista.
Mies on joku tyhmä pelimies ilmiselvästi, älä suotta jää paskaa kaipaamaan. Inhottavaa toki et varmaan muistat hänet silti, koska olisit halunnut seksiä hänen kanssaan. Se taas johtunee ihan biologiasta. Tosi asia on se et kaikkee voi kuvitella, mut paskalle ei kannata tosissaan mitään antaa. On paljon mukavampi olla mukavan miehen kanssa, joka tarvittaessa voi tietoisesti esittää paskaa, jos siitä paskasta käytöksestä saa jotain kiksejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251